Hahahahah Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hahahahah Jiske_Nilis schreef:Kinee_ schreef:Muis is lief!Ik reed dr net op! Wat is het toch een geweldig pony'tje!
haha volgens mij rij je altijd op muis of niet?
(Toch?)

Nog een foto. Wéér met Stef op dr rug! 

Kinee_ schreef:Hmmmm. Wordt lastig!
Hé Tes, op wie reed je gister eigenlijk?

was gewoon een vos zonderaftekeningen volgens mij! wel leuk beest zeg.
haha
alleen was ze hengstig en 2 dagen stilgestaan dus ze was wat pittig. Ik vond t wel prima, lekker doorrijden en nagefelijk enzo. Maar zij dacht er anders over en gallopeerde zomaar aan, dus ik terug naar draf en op een volte. Trekt ze me zo naar beneden, helemaal haar neus op de grond en toen sprong ze wéér zomaar aan... Dus ik *boink* kuukelde zo over der nek heen omdat ik al uit mn evenwicht was. Volgens Eline bokte ze maar volgens Ninja niet. Dus ehh... haha 
Maar vond je het verder wel leuk op Amber? 
Jij hebt hem voor het laatst gezien, ik weet het niet meer!
Tessa_frida schreef:Oh Janneke haha vreselijk. Ik vetrouwde dat paard voor geen meter wat kon die er mensen afgooien zeg... gelukkig maar 1x op gereden.
Jip was wel cool
Naja, Boeli_Wendy schreef:Kine, jip had geen kolletjewas gewoon een vos zonderaftekeningen volgens mij! wel leuk beest zeg.
Nou tes, ik vertrouwde janneke ook niet!
Ene, mensen kijk eens goed achter op die foto van janneke ,lijkt net boeli, welke pony was dat?
Julia, Spekkiej en Girley zijn toch de mooiste

maar we stapten wel gewoon. En ik zag Wietske nog lopen. Die stond vroeger bij ons in pension. Ze is een stuk afgevallen (en dat bedoel ik niet in negatieve zin want ze was wel altijd een beetje aan de dikke kant
) Ptries schreef:Ik reed vanmiddag met een stalgenootje langs Groenesteijn en toen viel er een meisje van een witte pony af. Ik hoop dat dit niet door onze paarden kwammaar we stapten wel gewoon. En ik zag Wietske nog lopen. Die stond vroeger bij ons in pension. Ze is een stuk afgevallen (en dat bedoel ik niet in negatieve zin want ze was wel altijd een beetje aan de dikke kant
)
)
de Lieverd 

(Maar dát is natuurlijk geen excuus:P)