manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 20:34

leuk! wij heben iets van 17 paarden! en een hele hoop ruiters! maarre hebben jullie ook aanpassingen voor je paarden? speciale zadels enzo?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:43

hallo hallo daar ben ik weer Haha! T was helemaal geweldig in Egypte maar ik ben ook wel weer blij om thuis te zijn Cool Alleen die sneeuw he....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 20:48

ja idd.. beetje jammer.. dat wordt binnen rijden morgen!
de paarden zullen wel vroilijk zijn met die vrieskou (thirz en ik gaan lekkr met luna wandelen door de sneeuw! leuk!) Haha!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:13

zo ik ben even mn foto's van vandaag aant uploaden! Er zitten echt hele leuke bij Pling

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:20

hey daar zijn jullie weer.. ik was het topic een beetje kwijt Clown

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:45

zo ff kijken of het werkt
Afbeelding
Dit is dus Lady die zich afvraagt of mn camera ook eetbaar is haha Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 20:50

coowle foto cis! egt zoon lady actie, eten? waar! Vingers aflikken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 13:36

zeg wat is t saai hier! waar is iedereen...
bar? cis? smoon? joehoe?! Clown zit hier een beetje tegen me zelf te kletsen.. ook leuk,maar nie helemaal Haha!
tja thirz kan nog steeds nie posten.. (maar thirz zelfs bar kan al posten...tjonge, bart slaat jou gwoon over! Ach gut arm kind!)

ow heb helemaal zin in zaterdag! jij ook bar?? Knipoog en tis ook nog lekkr weer, dus we kunnen eidelijk buitenrijden (in de bak of... Pling )
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 16-03-05 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 13:37

zeg wat is t saai hier! waar is iedereen...
bar? cis? smoon? joehoe?! Clown zit hier een beetje tegen me zelf te kletsen.. ook leuk,maar nie helemaal Haha!
tja thirz kan nog steeds nie posten.. (maar thirz zelfs bar kan al posten...tjonge, bart slaat jou gwoon over! Ach gut arm kind!)

ow heb helemaal zin in zaterdag! jij ook bar?? Knipoog en tis ook nog lekkr weer, dus we kunnen eidelijk buitenrijden (in de bak of... Pling )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 20:54

en ik ben nog steeds alleen.. zeg! joehoe!
Verdrietig Huilen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:52

Jeetje ik was dit topic echt gewoon kwijt joh! Heej thirz dan moet je gewoon nog een xtra pb sturen naar bart, want ik kon er na 2 dagen in! Maar ik kan wel nu posten hier (gelukkig eindelijk)
Hebben jullie al de foto's gezien van shaar bij ITP? Ik heb er foto's opgezet met haar paarse hoofdstel...

Ik moet zaterdag weer werken van 12 tot 6... maar m=gien kan ik s ochtends nog even komen!

Kvind t wel jammer dat Lady dan weg is... maarja het is voor haar wel beter! Dus.... Khoop dat ze daar nog een leuke tijd krijgt.

Kheb echt zo veel zin in de zomer! Lekker naar t reelaer toe...

Sharon liep echt super lekker vandaag... ze knauwde lekker op het bit, en liep erg ontspannen. Ze was ook makkelijk nagevelijk de rijden (of is het nagefelijk?).... ze had dus echt een goede bui. Ik had mijn nieuwe dekje erop gedaan (pad die aan de ene kant roze is en aan de andere kant paars, dus 2 kanten draagbaar)... en ik denk dat ze het wel lekker zacht vond op haar rug, aangezien er ook nog zown bontding onder ligt...

Nou dat was t weer Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:22

ja ik ga lady heel erg missen Verdrietig Maar het is wel heerlijk voor dr dat ze nu eindelijk met dr welverdiende pensioen kan gaan he...
Nouja ik ga dr gewoon vaak opzoeken en stoppen met huilen haha

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:39

Ik zag gister Tyrza, met nog iemand met (volgens mij) Luna lopen! Was net klaar met trainen en waren bij de fietsen en kwamen ze aanlopen! Lachen Ze schrok alleen, want ze sprong weg Ach gut

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:46

Eey daar is het Paardoes topic weer Knipoog

Heb alleen niks te zoeken hier, maar leuk dat het weer omhoog is gekomen!!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:48

ja dat waren thirz en ik. We gingen even een stukje wandelen maar hadden alleen een halster om. Toen kwam er achter ons een auto aangereden en om de een of andere reden vond ze dat heel eng. T was goed dat we met zn tweeen waren anders hadden we dr niet kunnen houden...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 19:13

tja Luna is egt een kindje van der moeder! wha eng! (is t gwoon een tak of een zand korrel Vork )
@ minka: hoezo heb er nix te zoeken, tis hier tog gezellie Haha!
@bar : ik ga meteen ff kijken naar je foto's ben egt benieuwd
@ladylada: het is goed voor lady dat ze weg gaat, maar het afscheid nemen is tog zwaar. Ach gut ik voel egt met je mee.. Verdrietig ik moet er niet aan denken, mn lieve paardjes weg. maar je kan vast wel een aantal keer langs gaan tog? miss mag je dan wel daar lekkr met der wandelen enzo (ja ik weet t, t is nie het zelfde maarja.... ) sterkte! en morgen gaan we even aan iets anders denken.. lekkr al je zorgen weg laten blazen > whieieie!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:15

Ladylada schreef:
ja dat waren thirz en ik. We gingen even een stukje wandelen maar hadden alleen een halster om. Toen kwam er achter ons een auto aangereden en om de een of andere reden vond ze dat heel eng. T was goed dat we met zn tweeen waren anders hadden we dr niet kunnen houden...

Oké, herkende alleen Thirza Knipoog

Ja, de auto's rijden daar ook af en aan, ben er ook al vaak genoeg bijna voor me sokken gereden enzo Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:16

Ik heb foto's van mn nieuwe dekje erop gezet!
Kijk maar bij: Wat vinden jullie van mijn hafje?
Shaar was behoorlijk hyper vandaag...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:32

ik vind het echt zo'n leuk dekje! Een hele goede keus bar! Nu moet er eigenlijk nog een foto komen in stijl toch? Peesbeschermers, dekje en hoofdstel en dan moet jij nog iets paars en dan maak ik de foto ok?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:26

Zo meiden ik zal hier ff de foto's van onze strandritknollies plaatsten. Ze zijn erg leuk geworden en voor mariek zullen we de volgende keer Joop ook op de Foto zetten.
Oja voor de duidelijkheid
Thirza - Demi
Marieke - Max
Annemijn - Belle
Ciska (ik) - Kim

Demi
Afbeelding

Max
Afbeelding

Belle
Afbeelding

Kim
Afbeelding

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:41

leuke foto's van lisiduna
heb je ook nog een sjimmie

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:42

nee ik heb geen sjimmie, daar wilde annemijn graag op rijden maar dat kon ineens niet meer omdat er een of ander klein kind op moest Boos! heel stom maar ik heb dus geen foto gemaakt.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 21:05

8-)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:57

Kvind dat t eigenlijk niet moet kunnen dat als jij je eerder aanmeld er zown fok kinkd komt die je paard inpikt...
Khoorde dat t nogal mistig was... en dat daardoor je elkaar amper kon zien... wel jammer!

Euhm cis... kheb volgens mij niet echt paarse kleding.... hmm moet ik nog ff gaan kopen dan!

Zaterdag van 10 tot 6 werken... dus komen zit er niet echt in :S! Ik baal er echt wel van.. maar als er meer mensen ingewerkt zijn zal ik vast wel weer een keer een zaterdag vrij zijn!

Cis heb je al naar de nieuwe mensen van lady gebeld? Kben wel benieuw hoe ze het daar heeft! Kwil dr wel snel een keer langs... als dat mag van die mensen...

Shaar was best vervelend vanochtend... kwas met haar naar les. Ze zat echt te klieren tijdens de travers en ook t schouderbinnenwaarts ging niet lekker. Terwijl het bijna altijd juist heel goed gaat... zo gemeen van dr! Maarja....
Ze staat nu lekker zonder jasje aan buiten... want t is zulk heerlijk weer!

Zo ik moet weer verder gaan leren... heb volgende week 1 toets en de week erna nog 2... en tis veeeeeeeeeeeel leerwerk! Bleeeeh!

xxxjes Bar

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:49

haha ja bar...dat wordt dus shoppen he! Haha!