Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, alleen jammer dat ik niet heb kunnen rijden omdat ik de singel niet vast kreeg...
, heb erg lang gestaan om hem vast te maken maar goed. , het was wel leuk
love_horse1 schreef:lovefi schreef:Oh dat is jammer zeg, was er niemand die even kon helpen? Fijn dat het wel leuk was.
daar heb ik eerlijk gezegd niet echt aan gedacht om het aan iemand te vragen
lovefi"ove_horse1 schreef:lovefi schreef:Oh dat is jammer zeg, was er niemand die even kon helpen? Fijn dat het wel leuk was.
daar heb ik eerlijk gezegd niet echt aan gedacht om het aan iemand te vragen
, ik hoop dat Wendy nu niet boos is
love_horse1 schreef:lovefi schreef:Volgens mij krijgt Arie door de week genoeg beweging en wordt er vaak genoeg op hem gereden, niet gelijk in de stress schieten gewoon sorry zeggen en dan komt het vast wel weer goed.
Ik heb ook sorry gezegt !![]()
love[quote="love_horse1 schreef:lovefi schreef:Volgens mij krijgt Arie door de week genoeg beweging en wordt er vaak genoeg op hem gereden, niet gelijk in de stress schieten gewoon sorry zeggen en dan komt het vast wel weer goed.
love_horse1 schreef:lovefi schreef:Volgens mij krijgt Arie door de week genoeg beweging en wordt er vaak genoeg op hem gereden, niet gelijk in de stress schieten gewoon sorry zeggen en dan komt het vast wel weer goed.