Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tristan schreef:Gebrek aan orde en organisatie denk ik. Als op manege Barendrecht het allemaal netjes was en alle klanten netjes werden behandeld hadden ze veel meer klanten gehad en gehouden.
Ook al het werk op stal dat deden gewoon wat meisjes die er rondliepen maar daar moet ook een leiding alles in de gaten houden en meisjes die keihard werken de hele dag op stal moeten ook een beloning krijgen of iets, dan blijft het leuk! Een buitenritje of een halfuurtje gratis les.
En ze moeten meer dingen organiseren. Kijk naar manege de boschhoeve: speurtochten buitenritten ( in het kooiwalbos dan) wedstrijdjes, zitcompetitie, ruiterbewijs enz! Zo trek je klanten!
blacky77 schreef:justin4ever schreef:Oke vanaf nu af aan, beste voor iedereen.. zal ik niks meer zeggen als ik wat hoor:P
Kan alleen niet nalaten, dat ene topic over die fjord... dalijk stopt er nog een manege:=
hebben we het over verschillende hehe.
Binnenkort zelf eens pluizen en erheen rijden!
Ja manege charlois is ook failliet en heeft een openbare verkoop gehad en had een aantal fjorden staan. misschien heb je het daar over.
ikke3 schreef:haha Denk dat wij het als pensionklanten echt wel weten!als er geen bord meer staat is het ook niet meer te koop zo simpel is het!
realmagic schreef:even offtopic maar...![]()
meestal stellen mensen zich eerst netjes voor als ze nieuw op bokt zijn...
ontopic:
jammer dit nieuws te moeten horen, ging vroeger veel naar het oude filip dros ook met school (de gaarde) enz
charlois heb ik 6 jaar gereden voor ik over ging naar een eigen pony