I share youre pain
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:Ik heb tot 10 over half 6 school![]()
I share youre pain

Ik kwam op stal aan en alleen Spriet en Pris kwamen mij begroete. Dus ik had al iets van "huh", toen keek ik het hoekje om en zag ik Ram languit liggen in de paddock (met benen gestrekt), dus ik loop naar hem toe, en hij keek niet eens op, pas toen ik naast hem kwam zitten kwam hij omhoog (wel nog liggen, maar dan 'normaal'), hij viel nog een paar keer 'languit' dus ik ben even bij hem blijven zitten. Ik wou toen met Spriet gaan wandellen, dus ik pakte wat biks. Toen keek ik in de paddock en zag dat Ram als was komen staan en toen ik in de paddock stond, wou hij naar mij toe lopen, maar hij wou een been niet gebruiken, hij draaide als het waren er om heen. Dus ik had al iets van SH*T, heb direct een halster gepakt, en heb hem zo aan het lopen gekregen, hij liep enorm stijf en mank/kreupel. Heb toen ong. 10 min. Met hem gewandeld door de paddock en het trok gelukkig helemaal weg, maar je schrikt toch behoorlijk. jiskaringo schreef:in de avond is het meestal wel druk manonkan je voor wandelen niet iets reflecterends om doen ? ik ga ook best vaak in de avond buiten rijden..
.
.
) stuur je wel een pb
Romana01 schreef:Sabinee__ schreef:Ik heb tot 10 over half 6 school![]()
I share youre pain
Ik had van 10.50 tot 12.10 les
ennnn ik heb een 8.5 voor Maatschappij en er komt min. 0,1 bij en max 1,0
Ik heb vandaag een hartaanval gekregenIk kwam op stal aan en alleen Spriet en Pris kwamen mij begroete. Dus ik had al iets van "huh", toen keek ik het hoekje om en zag ik Ram languit liggen in de paddock (met benen gestrekt), dus ik loop naar hem toe, en hij keek niet eens op, pas toen ik naast hem kwam zitten kwam hij omhoog (wel nog liggen, maar dan 'normaal'), hij viel nog een paar keer 'languit' dus ik ben even bij hem blijven zitten. Ik wou toen met Spriet gaan wandellen, dus ik pakte wat biks. Toen keek ik in de paddock en zag dat Ram als was komen staan en toen ik in de paddock stond, wou hij naar mij toe lopen, maar hij wou een been niet gebruiken, hij draaide als het waren er om heen. Dus ik had al iets van SH*T, heb direct een halster gepakt, en heb hem zo aan het lopen gekregen, hij liep enorm stijf en mank/kreupel. Heb toen ong. 10 min. Met hem gewandeld door de paddock en het trok gelukkig helemaal weg, maar je schrikt toch behoorlijk.
Morgen een gesprek waar ik al dagen van wakker lig, donderdag weer een drukke middag en vrijdagmiddag meldkamerdienst op de DA! (dat laatste vind ik wel heel leuk) Verder word ik iedere ochtend mn bed uit geboord door de werklui die bij de buren bezig zijn.