mijn moeder word waarschijnlijk ontslagen.. als dat zo is word het geen paardrijden meer voor mij.. ze gaan bezuinigen op der werk en er moeten veel mensen uit
Britt_Sisi
Geplaatst: 20-06-11 21:40
-=
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 20-06-11 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, rij er al 2 weken zonder, ze loopt er best goed op. Hing altijd ook gewoon door. Normaal in het bos gebruik ik hem nog wel als ze dan is gek doet ik iets meer heb. Die foto in het bos(trekt ze zon lekkere pretkop) was met alleen uitstappen dan ga ik wel zonder
allemaal even filmpje bekijken als jullie willen! Deze groep heeft vandaag gewonnen met een filmwedstrijd en gaan nu door naar een volgende ronde! Dit is mn oude school en ik heb er ook stage gelopen, daarnaast zitten er een aantal kids tussen waar ik oppas!! Alleen al de site openen is genoeg!
Haha goede tip Ik weet niet hoeveel je rookt, maar dat scheelt idd echt heel veel! We hebbeb een keer uitgerekend hoeveel geld mn tante verrookt heeft in haar leven, en daar had ze echt een heel groot huis van kunnen kopen, ik weet niet meer precies hoeveel het was, maar het was echt heeeeeul veel!
kim345
Geplaatst: 21-06-11 07:30
miejmoon schreef:
Ja je ziet echt zon prethoofd
Haha klopt, vooral als ze wat ziet in de verte das natuurlijk reuze interessant!