whaha vet! ik had toen ik 9 was ofzo een roze met grijze rijbroek, roze met grijze peesjes, roze met grijs dekje (met naam van de pon erop ) en een roze frontriem met de naam van de pony in steentjes
nouja, ze dachten eerst dat het iets met zijn pees was bij zijn sesambeentje. dus daar hadden ze hem voor behandelt maar hij is nu nog steeds kreupel en nu denken ze dat het iets is in zijn peesgewricht dus daar hebben ze nu ontstekingsremmers ingespoten nu moet hij dan 6 weken stalrust maar daar kan hij dus echt niet tegen en hij staat nu ook alweer bijna 3 maanden stil, gaat lekker....
he gadver... sterkte voor de pees van spirit word het de vuurdoop. hij is genezen maar het is wel afwachten of hij de wat zwaardere belasting weer aankan. daarom neem ik nog een pony mee voor het springen en crossen enz
Jeetje Anne, wat balen voor je! In elk geval heel veel beterschap met Drop! Hoop dat het een beetje snel geneest allemaal!
Anne_Joy, ik kom er net achter dat ik dus bij jou in de les zit! hahaha, wat ontzettend grappig! Ik zit samen met een meisje wat ik al 2 jaar geleden heb leren kennen, Muriël, en nu dus ook bij jou in de les!
Ooh meiden ik heb er zoveel zin in!
996981
Geplaatst: 22-07-11 20:10
hier ook iemand met super veel zin! ben nu een meeneem lijst aan het maken
morgen al de kampioenschappen ik heb die de week naar kamp. kan hem hier wel neerzetten, maar zitten ook veel persoonlijke spullen bij. welke dekjes of peesjes bijv
Dat is ook wel fijn, de hele week goed les gehad en daarna even de regio rijden! Haha ahjoh, kunnen we zeker weten niets vergeten! haha denken we gewoon onze eigen peesbeschermers en dekjes erbij! haha
haha, jaa is wel fijn inderdaad. daarna even paar dagen rust en dan gaat hij een paar daagjes bij instructrice logeren zodat ik elke dag van haar kan les hebben werkte vorig jaar ook goed (wel andere pony) toen waren we kampioen jij succes morgen al zenuwachtig?
Haha dankjewel! Nee ben eigenlijk nog helemaal niet zenuwachtig! Ik heb altijd zoiets van, gewoon lekker rijden, voelt het goed dan zit het vaak ook wel goed!