nou hij spoot dr 1x écht vandoor, dat me instructrice ook echt zij TREK AAAAAN, de andere keren was t klein beetje dus moes k m juist naar voren rijden zodat ie niet denkt hihi leuk... xD en dat ik m weer met ze koppie bij t werk kreeg
Nou ik had er vanmiddag 3 uur over gedaan om van zeist naar nieuwegein te gaan....gelukkig mocht ik om 3 uur van me stage weg....heb gewoon bijna de hele weg stapvoets in ze 1 gereden....pffff
Ik heb net op Karla gereden, die nieuwe! Ik wilde al echt super graag op dr rijden, maar had gehoord dat ze nogal flink kan bokken dus was wel een btj spannend, maar ze is egt zooooowwwww leuk!!!! Ze was echt heel braaf en volgens mijn instructrice reed ik dr ook goed En ze vonden ons een leuke combi Nu ga ik dinsdag een les inhalen en ik hoop dat ik dan ook op dr mag
Wat vervelend Britt, sterkte ermee! Is het je schrijfhand of heb je daarmee wel beetje geluk gehad? Lijkt me wel erg pijnlijk!
Ik doe een poging om nog een beetje geld uit mijn hobby te halen. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=65127386#p65127386 Dus als iemand hier nog een unieke muts wil? Heb nog wel -tig patronen die ik wel wil doen... alleen wat heb ik aan honderd mutsen
Ik ga zo maar eens me konijnen bevrijden. Het schuifje waar de deur van het hok mee dicht zit was gisteravond al helemaal vast gevroren dus nu maar even wat heet water dr over heen ofzo. Die 2 vinden sneeuw wel leuk, zitten gewoon de hele dag buiten terwijl ze ook lekker in het stro kunnen zitten
Cool suus!! Mijn konijnen zijn echt gek, er lag heeel veel sneeuw op het dak van hun buitenhok en aangezien dat alleen gaas is zakte het behoorlijk door, dus ik dat er af vegen, viel er natuurlijk heel wat in het hok. Die beesten meteen graven en sneeuw eten xD. Die vinden sneeuw helemaal geweldig haha. Me andere 2 zijn echt tutjes dus die komen niet meer buiten dat is vies