Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 22:47

xan schreef:
Klinkt niet stom hoor Winn, ik heb hetzelfde.
En erger ze MOETEN je tijd geven om te solliciteren, vlgs mij zijn ze dat wettelijk verplicht (althans vroeger wel)

Mijn meeting van vanmiddag was erg leuk en erg inspirerend.
Echt leuk, je wordt enorm aan het denken gezet wat jij nu wilt, en waar ben jij nu goed in, en waarin onderscheidt jij je van de rest van de markt. enz enz.
Ik heb er echt van genoten, en heb aan alles meegedaan.
Heb zelfs een echte fotoshoot gehad van een professionele fotograaf (die fotografeert voor Joop vd Ende enz)
Verder vooral veel kaartjes uitgedeeld en lekker lopen kletsen.
Wie weet komt er ook nog ergens werk vandaan, want ik was de enige
secretaresse.
haha voor mijn werk heb ik ondertussen allerlei leuke synoniemen gevonden:
office manager, personal assistant, projectassistente.
Klinkt allemaal veel leuker dan secretaresse. Ik ken die namen natuurlijk wel allemaal,
maar bracht ze nooit in verband met mijn eigen werk, maar al die andere mensen dus wel.

Personal assistent +:)+ +:)+

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 22:50

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis. Voor controle, de uitslag en ik krijg een injectie die m'n ene eierstok 3 maanden plat legt. Dus...ik ga leuk 3 maanden aan de overgang. Mijn benieuwen...blij wordt ik er niet van. Maar als het nodig is, is het nodig....afwachten maar hoe gaat.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:52

xan schreef:
Klinkt niet stom hoor Winn, ik heb hetzelfde.
En erger ze MOETEN je tijd geven om te solliciteren, vlgs mij zijn ze dat wettelijk verplicht (althans vroeger wel)

Mijn meeting van vanmiddag was erg leuk en erg inspirerend.
Echt leuk, je wordt enorm aan het denken gezet wat jij nu wilt, en waar ben jij nu goed in, en waarin onderscheidt jij je van de rest van de markt. enz enz.
Ik heb er echt van genoten, en heb aan alles meegedaan.
Heb zelfs een echte fotoshoot gehad van een professionele fotograaf (die fotografeert voor Joop vd Ende enz)
Verder vooral veel kaartjes uitgedeeld en lekker lopen kletsen.
Wie weet komt er ook nog ergens werk vandaan, want ik was de enige
secretaresse.
haha voor mijn werk heb ik ondertussen allerlei leuke synoniemen gevonden:
office manager, personal assistant, projectassistente.
Klinkt allemaal veel leuker dan secretaresse. Ik ken die namen natuurlijk wel allemaal,
maar bracht ze nooit in verband met mijn eigen werk, maar al die andere mensen dus wel.

Ja tijd om te solliciteren is verplicht maar wat valt daar onder, bij mij even wat meer dan alleen naar een gesprekgaan.

Je hebt vandaag een investering gedaan... in jezelf en je toekomst... ga je nu nieuwe visite kaartje laten maken...met andere functiebenameing en foto. Wij kregen laatst een brief van een ....(officemanager/secretaresse of hoe ze het ook noemde) waarbij een foto afgedrukt stond. Alleen op de foto al zou je niet eens uitnodigen.....

xan

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:52

Sterkte morgen Liquita.
We denken aan je.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:53

LIQUITA schreef:
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis. Voor controle, de uitslag en ik krijg een injectie die m'n ene eierstok 3 maanden plat legt. Dus...ik ga leuk 3 maanden aan de overgang. Mijn benieuwen...blij wordt ik er niet van. Maar als het nodig is, is het nodig....afwachten maar hoe gaat.

wordt dus naast emotioneel ook een vermoeiend dagje. Sterkte!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:54

Vond net nog een verjaardagskaart waar ik geld wat ik op mijn verjaardag (in april) had gekregen in had gestopt ( wie wat bewaard heeft wat en dat houden we zo maar even... )

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 22:54

Thanxxx

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:56

winnitou schreef:
Ja tijd om te solliciteren is verplicht maar wat valt daar onder, bij mij even wat meer dan alleen naar een gesprekgaan.

Je hebt vandaag een investering gedaan... in jezelf en je toekomst... ga je nu nieuwe visite kaartje laten maken...met andere functiebenameing en foto. Wij kregen laatst een brief van een ....(officemanager/secretaresse of hoe ze het ook noemde) waarbij een foto afgedrukt stond. Alleen op de foto al zou je niet eens uitnodigen.....

hahahhaha, daarom heb ik een foto laten maken door een echte profesionele fotograaf, :D
(ik hoop dat die er wat van kan maken)
Maar het is de bedoeling dat die foto's gebruikt gaan worden voor Linkedin en zo.

Nee hoor, mijn foto gaat niet op mijn kaartje.
Het koppie van No geeft meteen leuke gespreksstof. :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:56

Bah, ik merk in sommige dingen dat mijn moeder ouder begint te worden (en op haar moeder begint te lijken). Vind ik niet zo leuk..... Hoop dat het een tijdelijk moment is........

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:57

xan schreef:
winnitou schreef:

hahahhaha, daarom heb ik een foto laten maken door een echte profesionele fotograaf, :D
Maar het is de bedoeling dat die foto's gebruikt gaan worden voor Linkedin en zo.

En zo is dat

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:03

winnitou schreef:
Bah, ik merk in sommige dingen dat mijn moeder ouder begint te worden (en op haar moeder begint te lijken). Vind ik niet zo leuk..... Hoop dat het een tijdelijk moment is........

Tja, ook mijn moeder wordt ouder en daarmee anders.
Hoe haar moeder was weet ik niet, ik was 10 toen die overleed.
(op jongere leeftijd dan mijn moeder nu is, maar wel "ouder" als je snapt wat ik bedoel)

Maar ze wordt echt een beetje bejaard. Ze is ook al 81 hoor, en woont nog op zichzelf
en doet ook nog van alles, maar toch......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 00:45

ik duik mijn bed in Truste!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 08:30

ATE schreef:
nou niks geworden ze sms te dat de instucteur hem te oud vond dus kwamen ze maar niet kijken

Wat een onzin! Leeftijd zegt helemaal niets! Rare "instructeur".....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 08:38

LIQUITA schreef:

Gelukkig, weet je eindelijk waar je aan toe bent! Wachten op uitslagen zijn zo "killing".....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 08:39

xan schreef:
winnitou schreef:

Wat is Linkedin????

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 08:49

winnitou schreef:

tja , en het erge is, het schijnt dat wij ook op ons moeder gaan lijken. dus arme kids! hahahahahahah

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 08:49

LIQUITA schreef:

zal aan je denken peet!!!! :(:)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:13

Shenavallie schreef:
Wat is Linkedin????

Your Social Network :D

Meer dan 80 miljoen professionals gebruik van LinkedIn om informatie, ideeën en kansen te wisselen

Stay informed about your contacts and industry
Blijf op de hoogte over uw contacten en de industrie

Find the people & knowledge you need to achieve your goals
Vind de mensen en kennis die je nodig hebt om uw doelen te bereiken

Control your professional identity online
De controle van uw professionele identiteit online

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:58

Zondag 28 november 2010 van 9.30 uur tot 13.00 uur in de grote rijhal van de Zaanse Ruiters:

Zaanse Ruitersport Markt

Lustrum editie

De Zaanse Ruitersport Markt is voor particulieren die paardensport benodigdheden willen kopen en/of verkopen. Het gaat om gebruikte artikelen: dekens, caps, marathonwagens, hoevenkrabbers, trailers, zadels, enzovoorts. Het is allemaal te vinden op deze gezellige en overdekte markt!

* Alleen gebruikte spullen;
* De markt is bedoeld voor particulieren;
* De toegang is voor iedereen geheel gratis;
* Een kraampje, een kleedje of uit de kofferbak, het is allemaal mogelijk;
* Kramen opbouwen vanaf 8.30 uur, verkoop start om 9.30 uur;
* Maak kennis met de activiteiten van de vereniging de Zaanse Ruiters;
* Voor de kleintjes is er ook dit jaar weer "pimp een pony";
* Volop gratis parkeergelegenheid.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 14:32

Ik ben weer terug uit het zieken huis. De uitslag is Endometriose. Dat wat er al gedacht werd. Gelukkig!!! Pfft...pak van m'n hart. Ik heb de injectie mee gekregen die m'n cyclus 3 maanden stil gaat leggen. Moet door de huisarts worden gegeven. Kreeg te horen dat ik na die 3 maanden nog een injectie moet krijgen. Ga dus 6 maanden i.p.v. 3 maanden in de overgang >;) . Over 2 maanden moet ik weer terug naar de gynaecoloog. En bij ernstige klachten natuurlijk eerder. Dus als jullie me eerdaags met een verhit hoofd voorbij zien komen, dan weten jullie hoe het komt, hahaha.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 14:33

Leuk Shenavallie, ik ga misschien wel heen :j .

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:40

Bah ik begin me ochtend niet lekker...
Maar we blijven positief :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:53

LIQUITA schreef:
Ik ben weer terug uit het zieken huis. De uitslag is Endometriose. Dat wat er al gedacht werd. Gelukkig!!! Pfft...pak van m'n hart. Ik heb de injectie mee gekregen die m'n cyclus 3 maanden stil gaat leggen. Moet door de huisarts worden gegeven. Kreeg te horen dat ik na die 3 maanden nog een injectie moet krijgen. Ga dus 6 maanden i.p.v. 3 maanden in de overgang >;) . Over 2 maanden moet ik weer terug naar de gynaecoloog. En bij ernstige klachten natuurlijk eerder. Dus als jullie me eerdaags met een verhit hoofd voorbij zien komen, dan weten jullie hoe het komt, hahaha.

gelukkig geen andere enge dingen
maar ga je nu in de overgang voor 6 maanden en dan weer terug naar gewoon??

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:53

Hackie schreef:
Bah ik begin me ochtend niet lekker...
Maar we blijven positief :D

hoezo hackie ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:03

LIQUITA schreef:

Ik zal een ventilator bij je stal neerzetten! :+