Wat een veranderingen in een korte tijd zeg. Verder geen wijzigingen toch?
Iedereen al de paarden op de lijst gezet voor dag en nacht op het land?
Splinter
Geplaatst: 15-04-10 12:12
nope ga ik vandaag doen
kimtiffany
Geplaatst: 15-04-10 13:35
goedemiddag... wat een lekker weer zeg! en ik maar op school wachten om nog les te krijgen om 3 uur... nou ze te horen gaat de stoelendans ( stallendans eigenlijk) nog wel even verder. hahah Nou als lotjeaa tif der stal krijgt zal flash wel blij zijn.... het kan niet anders of het is een gezelligere buur voor hem als tif!
Het gaat met z'n ups en downs. Gelukkig kunnen Aad en ik er goed over praten en me schoonmoeder is vanaf zaterdagochtend tot woensdagochtend bij ons geweest. Gister middag hebben we Thad begraven. Maar het blijft moeilijk.
Ik wil jullie bedanken voor de lieve berichtjes, die geven ons een hoop steun.
Kimbaie
Geplaatst: 15-04-10 14:23
Venga heb ik gister op de lijst gezet. Heb er helemaal zin in, dat hij lekker op het land staat.
nikkielvis
Geplaatst: 15-04-10 14:35
Ik probeer het al 2 dagen te doen. Maar elke keer vergeet ik het weer... Vandaag gaat het gebeuren.
Ik zag hem staan, gaat hij weer in het landje naast de baan of bij de andere ruinen?
Nicam
Geplaatst: 15-04-10 15:23
Amaye en Freya staan er al op. Ook zij kunnen niet wachten om weer lekker buiten te staan de hele dag/nacht. lekker vreten de hele dag.......
taverno
Geplaatst: 15-04-10 15:24
Kimbaie schreef:
Ik zag hem staan, gaat hij weer in het landje naast de baan of bij de andere ruinen?
Daar wordt nog over nagedacht door de baas.
_Jen
Geplaatst: 15-04-10 17:54
@ Karleylover, ik les bij Evert nog nooit zo'n leuke klik met een instructeur gehad dus ben er helemaal blij ermee
@ Freya, heel veel sterkte meis!!
Vandaag lekker rustig dagje in het heerlijke weer! Het zomer gevoel begint al een beetje te komen Zijn er nog mensen die gaan crossen in Moordrecht?
Ladyson
Geplaatst: 15-04-10 19:12
Gammastal ? Daar hebben we inderdaad ook gekeken, maar ons leek voor Hope een buitenstal prettiger. Van wie heb je deze info? Ik heb de eigenaresse even gemaild, want ik weet (nog) niets van deze wijziging haha. Voor de eventuele buurvrouw in de gammastal, hij zal dan inderdaad wel een leukere buurman zijn denk ik. Hij is heel sociaal, alleen wel erg spelerig
Freya/Jolanda, sterkte met het verlies van je zoon. Misschien dat je me herkent van de Bles, ik heb hier nog een foto hangen van 2 jaar geleden in de parade, staan we naast elkaar bij de prijsuitreiking
Het was weer lekker op stal.Tennce een beetje opgejaagd in de buitenbak,hij liep lekker maar helaas was deze te stoffig voor hem. Toen hij uitgeraasd was ben ik er maar uit gegaan.
Buitenbak was inderdaad aardig stoffig wij hadden er ook last van zat nog even naast de bak in het zonnetje maar met elk windje kreeg ik een lading in mijn ogen
Goedenavond allemaal Wat een drukte allemaal hier!
Vanavond lekker Tiff gelongeerd, ze was lekker fijn en los, ben weer helemaal happy
Gisteravond trouwens naar de open dag geweest bij mij op de hogeschool leiden, was met mijn zusje mee, die zit in 4 havo en is langzaamaan een beetje aan het rondkijken wat ze wil. Dus toen ik daar toch was, gelijk even geinformeerd voor de vervolgstudie die ik wil gaan doen: management in zorg & maatschappelijke dienstverlening.. krijg ik te horen dat nog niet zeker is wat de studie gaat kosten omdat de overheid een tweede HBO studie niet meer bekostigd... Dat betekend dat een 2de studie geen 1600,- in het jaar gaat kosten, maar dat de kosten op kunnen lopen tot de 7500,- per jaar Daar wordt medio mei 2010 een uitspraak over gedaan!! Schrok er wel van en ga heeeel hard duimen dat het mee gaat vallen! Ik wil heel graag verder blijven studeren, maar als het echt hoog op gaat lopen, houdt dat helaas op voor mij (en met mij voor nog heeeel veel anderen). Ik vind het echt belachelijk, betekend dus gewoon dat mensen na de HBO helemaal geen master meer kunnen doen...
Nee Evert heb ik zelf laten komen is nog jong eind 20 begin 30 zoiets.
Vind ik ook raar Jarrah vind het zowiezo 1 groot potje al die studies... Scheelt nogal wat in de kosten!! Ik doe al een opleiding die niet via de overheid gaat dus ben het gewend. Hoop voor je dat het nieuwe kabinet anders besluit of een andere oplossing vindt