josewoos schreef:@ Xandra, mijn rug is niks minder dan gisterenDus vanavond maar weer de hele avond op bed liggen, anders zie ik vrijdag niet goed komen.... Gelukkig hoef ik donderdag en vrijdag maar halve dagen te werken. Morgenmiddag ga ik even met Sjaak in de paddock aan de gang, daarna douchen en weer liggen. Daarna met jou op stap. Vrijdag werken en dan de hele middag op bed liggen en dus nu maar hopen dat ik vrijdag avond uit mijn dak kan gaan....
Als je het morgen niet red dan moet ik het ook zeggen hé, ga liever alleen naar de stad dan dat jij vrijdag niet mee kan ivm je rug! Beetje om jezelf denken....
Dus vanavond maar weer de hele avond op bed liggen, anders zie ik vrijdag niet goed komen.... Gelukkig hoef ik donderdag en vrijdag maar halve dagen te werken. Morgenmiddag ga ik even met Sjaak in de paddock aan de gang, daarna douchen en weer liggen. Daarna met jou op stap. Vrijdag werken en dan de hele middag op bed liggen en dus nu maar hopen dat ik vrijdag avond uit mijn dak kan gaan....

Maar oke
Vanaf volgende week ga ik even wat wedstrijden plannen
Dan zijn wij het