Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_unique schreef:Ik wou dat ik 18 was.. Ik ben 16 en zou het echt super vinden om in de zomervakantie een kamp te begeleiden. Dan ook mn eigen beestje mee, maarja ik ben dus nog niet oud genoeg.
Weet iemand misschien een leuke werkplek met paarden voor van de zomer? Want het lijkt mij toch erg leuk om ergens intern met mijn eigen paard te zitten, en daar te helpen en veel te leren.
Wanna_Dance schreef:Weten jullie nog een adres waarr ze nog mensen zoeken?
Ik heb al gezocht via internet n het topic beetje doorgelezen, maar misschien weet iemand van jullie nog wat?
Maar wat ik me ook vraag, lees dat veel mensen ook lesgeven. Maar hebben jullie allemaal jullie orun ofzo dan?
AnnemiekvM schreef:Naomi_unique schreef:Ik wou dat ik 18 was.. Ik ben 16 en zou het echt super vinden om in de zomervakantie een kamp te begeleiden. Dan ook mn eigen beestje mee, maarja ik ben dus nog niet oud genoeg.
Weet iemand misschien een leuke werkplek met paarden voor van de zomer? Want het lijkt mij toch erg leuk om ergens intern met mijn eigen paard te zitten, en daar te helpen en veel te leren.
Je kan het altijd proberen? Misschien via marktplaats?
Naomi_unique schreef:AnnemiekvM schreef:
Je kan het altijd proberen? Misschien via marktplaats?
Ik vind dat altijd moeilijk, kijken wanneer je het wel en wanneer niet kan proberen.
Bijvoorbeeld bij de kleinoever site staat duidelijk dat je minimaal 18 jaar moet zijn. Dan denk ik zelf al snel dat het niet zo handig is om te reageren, toch?
Giorgio_x schreef:Naomi_unique schreef:Ik vind dat altijd moeilijk, kijken wanneer je het wel en wanneer niet kan proberen.
Bijvoorbeeld bij de kleinoever site staat duidelijk dat je minimaal 18 jaar moet zijn. Dan denk ik zelf al snel dat het niet zo handig is om te reageren, toch?
kleine oever kanje wel proberen! ik ben zelf 17, en ik ga daar les geven. er stata dat je min 18 moet zijn, maar als je daar onder bent loopt je soort van stage, zo noemen ze dat.