Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en toen in de avond mijn 1e proefles bij een andere manege.
toen ik eenmaal zat stapte die in turbo weg (erg leuk als je kleine slome paardjes gewend bent en nu op een joekel van 1.72 meter zit die in turbo wegloopt) uiteindelijk een beetje gewend en ik zat lekker in het ritme.. we mogen aandraven.. en echt waar het is net alsof je op een torpedo zit die wordt afgeschoten

heb in tijden niet zo rot gereden..
haha 

ik had even geen woorden meer 

Citaat:FNRS-ruitersportcentrum Ini Slot
Steenwijkerweg 6 7986 PP WITTELTE
Tel. 0521-598333 Fax 0521-598437
E-mail daale276@planet.nl Website http://www.inislot.nl
VAKANTIEWEKEN EN KOSTEN 2009. Het ponykamp/instructieweek duurt van ZONDAG 14.00 UUR T/M ZATERDAG 10.00 UUR
WEEK 1 – ZONDAG 12 JULI T/M ZATERDAG 18 JULI
WEEK 2 – ZONDAG 19 JULI T/M ZATERDAG 25 JULI
De kosten bedragen € 250,00 per deelnemer. De aanmelding wordt definitief als het gehele bedrag vóór 15 mei 2009 op bankrekening Rabo 31.37.29.263 is bijgeschreven. Dit onder vermelding van de naam van uw kind en de vakantieweek.
Iedere deelnemer dient verzekerd te zijn. De leiding is niet aansprakelijk voor letsel of schade.
Wat mee te nemen: Cap/veiligheidshelm (voorzien van CE-markering en EN-1348-teken) met een kinband met veiligheidssluiting, (rij)laarzen, regenkleding, zwemkleding, onderlaken, kussensloop, dekbed of slaapzak.
(hierlangs afknippen)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INSCHRIJFFORMULIER
NAAM :
------------------------------------------------------------------------------------------
LEEFTIJD :
------------------------------------------------------------------------------------------
ADRES :
POSTCODE en
TELEFOON EN
E-MAIL * :
Tevens contactadres vermelden als familie/verzorgers op een ander adres verblijven:
RIJERVARING :
--------------------------------------------------------------------------------------
VOORKEUR VOOR : dressuur / springen / buiten rijden
ZWEMDIPLOMA’S :
---------------------------------------------------------------------------------------
MEDEDELINGEN :
---------------------------------------------------------------------------------------
VOORKEUR VOOR: WEEK 1 (12-18 juli) / WEEK 2 (19-25 juli)
DATUM: HANDTEKENING:
--------------- --------------------------------------------------------------
Eigen pony’s/paarden moeten tegen influenza/tetanus en rhinopneumonie gevaccineerd (minimaal 4 weken voor aankomst) en ontwormd zijn (paspoort meenemen). Ook dient
men voor de eigen pony’s/paarden krachtvoer mee te brengen.
* niet vergeten e-mail adres te vermelden want daar wordt de bevestiging naar toe gestuurd!