Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathaliia schreef:Nou, wat een geweldig planmaar lijk ik nu niet meer op Mario?
![]()
Maar wel een super plan hoor!
patjelisa schreef:Nou dan laten we gewoon geen lootgieters meer binnen![]()
nickyforever schreef:he jullie mogen Bob wel lenen hoor Elizedie is teminste op tijd weg want hij is echt snel volgens Danny.
Kar van Sissie er achter en gaan met die banaan.
lieziej schreef:FenDT schreef:Oja trouwens, ik zat net even te denken he. Als Elise nou gewoon haar spetterende opening maakt, met leuke foto's, quotes enz. dan kunnen we waarschijnlijk wel aan een mod vragen of ze het willen vervangen! Dan hebben we tenminste een leuke en iets fatsoenlijkere opening. Als we wachten op het volgende topic dan leef ik denk ik al niet meer!
Goed ideeeee !![]()
Want dit was toch een "tussentopic"als we met deze pagina's verder waren gegaan, dan was het oude topic wel vol geweest
Helaas kan ik nu niks shoppen, want ik zit bij mijn oma op de pc
Kan je niet een "leuke link" plaatsen, linda?
patjelisa schreef:Hey hallo zag dat jullie het over me hadden![]()
Maar klopt het dat Tonia manege Austerlitz overneemt?
zoiets hoorde ik
linda2008 schreef:stelletje slaap-koppen
linda2008 schreef:patjelisa schreef:Hey hallo zag dat jullie het over me hadden![]()
Maar klopt het dat Tonia manege Austerlitz overneemt?
zoiets hoorde ik
en ik ben HEEEEEL erg nieuwschierig dus ik ga het maar gewoon vragen:
wat is jouw 'band' met Tonia???
ik kwam namelijk in jouw profiel door even te googlen op 'Liesbeth Hageman' (ik moet straks namelijk op zoek naar een nieuwe instructrice) dus die link kon ik leggen maar wat is Liesbeth dan van Tonia? En als je toch gezellig meekletst in ons topic ben ik ook wel gelijk of je iets over de manier van lesgeven van Liesbeth kunt vertellen? Waarom je het fijn vind bij haar te lessen enz...