De koe is dus helaas overleden..
Die touw dingen blijven het langst heel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De koe is dus helaas overleden..
Die touw dingen blijven het langst heel.

leuk dat je dan komt rijden! Met wie?

leuk!

_Roosmarijn_ schreef:Sanne.

Haha, wat dacht je dan?

_Roosmarijn_ schreef:En toen kwam je mij tegenNet met Jip even naar de Jan van de Berg geweest. Moest even konijnenvoer halen enzo. Broertje mee gesleept zodat hij kon helpen dragen.En Jip heeft nu een knuffeleend, hij had zijn koe vermoord. Ik hoop dat deze langer mee gaat..
Ik herkende je niet, ik zat helemaal naar je hond te kijken, ik dacht echt van leuke hond en toen zei je hoi en toen dacht ik hee dat is Jip
Ga hem even lekker hard aan het werk zetten!

SuusKiiss schreef:_Roosmarijn_ schreef:En toen kwam je mij tegenNet met Jip even naar de Jan van de Berg geweest. Moest even konijnenvoer halen enzo. Broertje mee gesleept zodat hij kon helpen dragen.En Jip heeft nu een knuffeleend, hij had zijn koe vermoord. Ik hoop dat deze langer mee gaat..
Ik herkende je niet, ik zat helemaal naar je hond te kijken, ik dacht echt van leuke hond en toen zei je hoi en toen dacht ik hee dat is Jip

SuusKiiss schreef:Ik ben ook weer terug,
we gingen vrijspringen, ging vet goed! Alleen 1 keer weigerde smookey en ik ff voor 1 keer mee springen, verdraai ik zo vol mijn knie!
@Roosmarijn: Ja echt he, ik zat over allemaal dingen na te denken en toen zat ik naar Jip te kijken en toen hoi! Oh hoi!
Shetjjee__x schreef:net mee met lisa geweest
die hebben ook weer een cross-les gehad, veilig zat ik niet aan de rand van de bak