Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Kijk,
Emma ik vind je een aardige en lieve meid.. heb geen problemen met je. Maar soms kan je alles ook overdrijven en je beetje aanstellen zoals net weer.. Je kan 1 klein dingetje nie aan en je bent meteen weg.. Sorry maar dat vind ik ook weer niet zo netjes ofzo..
Pebbs schreef:wat valt er uit te praten ?
we doen niet altijd lelijk tegen mekaar hoor...
we zijn het aleen niet altijd met elkaar eens, dat is heel anders dan mekaar niet mogen
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Kijk,
Emma ik vind je een aardige en lieve meid.. heb geen problemen met je. Maar soms kan je alles ook overdrijven en je beetje aanstellen zoals net weer.. Je kan 1 klein dingetje nie aan en je bent meteen weg.. Sorry maar dat vind ik ook weer niet zo netjes ofzo..
Precies.
En over de problemen. Kijk je bent pas 12. nog in het begin van school,problemen, ruzie's met ouders en school, pubertijd. Terwijl wij toch al het grootste deel hebben gehad en overleefd hebben. Niet dat alles nu over is. maar wij wete een beetje wat je moet doormaken en dat zal nog wel een paar jaar duren.(met wij bedoel ik diegene die zich aangesproken voelen en niet iedereen)
Pebbs schreef:we praten toch ook

Pebbs schreef:je moet je er gewoon niet zo druk om maken

Pebbs schreef:jij hebt echt fantasie man
dat doen we toch niet
en anders ben jij de eerste die onder gaat hahahahahahaah
.Dan speel ik dood, maar ineeeeeeensssss kaboeeem
Pebbs schreef:vergeet het maar wijffie,
YOURE GOING DOOWWNNN ! (6)

Jane_ schreef:Emma
?
Ben je er nog>?