Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dominiqueee schreef:Tijmensen is het dan niet.. Dat is echt geen luxe stal.. Helemaal niet! Echt modderboel enzo!Ja, ik weet nog heel weinig. Het is dus een E-pony. Er staat wel foto's op marktplaats maar in de verkeerde rubriek. Ik ga ze hier niet neerzetten, dat vind ik een niet netjes, maar ik vind 'm persoonlijk erg veel op Adaja lijken van Annemarie uit het Leusdense Bokkers topic.
Ze heeft 'm pas net en heeft vrijdag haar eerste les op 'm. Z'n (ik weet niet eens zeker of het een hij of een zij is, maar ik denk een hij) naam is Gamal en waar hij staat weet ik niet. Ik verwacht zometeen nog een mailtje terug met het antwoord, maar het was een luxe pensionstal uit Leusden met een binnen -en buitenbak. Iemand een idee? Ik dacht misschien Klein Heiligenberg of stal Tijmensen.
Edit: Ohja, hij is voskleurig, errug mooi gebouwd vind ik en heeft een kolletje op 't koppie.

Uit de grond van mijn hart... hestejente schreef:Ja sorry! Ik had nog niet bijgelezen!Suus, Do had al gezegd dat de pony bij Klein Heiligenberg staat.
Karin_88 schreef:Dat het me gelukt is vertel je er niet bij. Dus geen probeersels vanuit mij, maar actiesUit de grond van mijn hart...

SuusKiiss schreef:haha fight fight fight!

*
Lisaaa red meeee 
*Slaat Karin terug!
*