LieZ_Horses schreef:Whaha!![]()
Welke onderwerpen hebben we inmiddels nou allemaal al gehad?
Aardig wat. Whaha, zoveel dat ik ze niet eens meer allemaal weet!
Kan je nagaan hoe saai sommige onderwerpen zijn.... ze blijven niet hangen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LieZ_Horses schreef:Whaha!![]()
Welke onderwerpen hebben we inmiddels nou allemaal al gehad?
Aardig wat. Whaha, zoveel dat ik ze niet eens meer allemaal weet!
LieZ_Horses schreef:Jullie al plannen voor de zomervakantie?
Wij gaan 3 weken naar Frankrijk, een erg leuke camping waar we 8/9 jaar geleden ook waren.
Heb alleen een slechte herinnering aan dat zwembad.

MAar nog geen plannen, we weten nog nie waar we heen willen
en nog wat leuke weekendjes met vriendinnen weg. wou misschien ook met wat vriendinnen of naar london of naar disney land, maar of dat in de zomer gebeurd moeten we nog maar even afwachten want het is best prijsig
misschien dat het wel iets later is
haha en waarschijnlijk disneyland, 2 dagen en 1 nacht
dus hard sparen, ook voor de vakantie en voor me rijlessen!

Dominiqueee schreef:Haha, dankje. Had gisteren 3 uur en vandaag 3 uur. Waarom was je eigenlijk weggegaan bij de kassa afdeling?

Bij brood en deli kan je nog wel eens je rug strekken en loop je meer.. Ook dat is niet altijd even lekker, maar ik vind het werk er stukken leuker
LieZ_Horses schreef:Whaha, Kels. Wij zouden naar Disney land Parijs gaan!
jacqii schreef:In de meivakantie ga ik met do op het dolfinarium werken!!!
hestejente schreef:Wat is er dan met dat zwembad Lisa?
Ik ga waarschijnlijk een weekje met de mensen van Aspar naar Polen, daar is de stoeterij waar hij vandaan komt en waar het nieuwe paardje (tegen die tijd met veulen) staat, kan ik haar vast zien! Daarna nog een weekje op paardje thuis passen. Maar eerst in juni mijn onderzoek afmaken. En eind augustus naar de introductie van de VU!

jacqii schreef:In de meivakantie ga ik met do op het dolfinarium werken!!!
Als wat? 
En ik bedoel ook disney land parijs
Ga je ook mee? of heb je het geld niet?
Daar hadden we het toen over op de manege paar weken terug!

LieZ_Horses schreef:hestejente schreef:Wat is er dan met dat zwembad Lisa?
Ik ga waarschijnlijk een weekje met de mensen van Aspar naar Polen, daar is de stoeterij waar hij vandaan komt en waar het nieuwe paardje (tegen die tijd met veulen) staat, kan ik haar vast zien! Daarna nog een weekje op paardje thuis passen. Maar eerst in juni mijn onderzoek afmaken. En eind augustus naar de introductie van de VU!
Ze hebben daar zo'n 'paddestoel' waar water boven uit komt.
Dus ik ging daaronder staan, ineens was me hele teen open. Helemaal aan het bloeden!