Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Beetje laat, maar de manege is vanavond gewoon open klussmurf (toch?) .

van een nestje koolmeesjes
zodat als ze weer een poging doet een vogel te grijpen in het water terecht komt. Ach, je moet wat he, ik hoop dat het werkt. Als het gezin uitgevlogen is, zullen we het hokje verhangen. Voor volgend jaar gaat Ron kijken of we er een web-cam in kunnen plaatsen. 
winnitou schreef:Ga nog even wat boodschappen doen en dan weer naar de camping, toedelledokie
meelen schreef:Ron en ik zijn een paar dagen geleden opa en oma gewordenvan een nestje koolmeesjes
![]()
Vader en moeder vliegen af en aan met overheerlijke wormpjes en het is een gepiep van heb ik jou daar in het hokje. Eén van onze katten ziet de ouders ook als een lekker hapje en sprong regelmatig naar het hokje. (wat kan dat beest hoog springen zeg) Om haar het lekkers niet te kunnen laten pakken hebben we nu een opblaasbaar kinderbadje neergezetzodat als ze weer een poging doet een vogel te grijpen in het water terecht komt. Ach, je moet wat he, ik hoop dat het werkt. Als het gezin uitgevlogen is, zullen we het hokje verhangen. Voor volgend jaar gaat Ron kijken of we er een web-cam in kunnen plaatsen.

ATE schreef:heb net kaarten besteld voor derek ogilvie 6 juni in amsterdam
meelen schreef:ATE schreef:heb net kaarten besteld voor derek ogilvie 6 juni in amsterdam
Nooit van gehoord.
ATE schreef:heb net kaarten besteld voor derek ogilvie 6 juni in amsterdam
incognito schreef:ATE schreef:heb net kaarten besteld voor derek ogilvie 6 juni in amsterdam
He waar heb je kaarten besteld, is dat alleen om te kijken of kan je er ook uitgepikt worden met kids.
Ik heb een mailtje gestuurd maar nooit wat gehoord. Ik heb hier thuis zo'n klein drakenpitje waar geen land mee te bezeilen is. Gaat gelukkig nu wel al wat beter. Ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn.
Ben jij morgen nog op de manege.
Ik heb hier de tekening voor je liggen, dan
breng ik hem even langs.

ATE schreef:hier een linkhttp://www.rtl.nl/reality/derek/home/

Mijn zus is gisteravond bevallen! Ik ben APENTROTS op haar!!!

Yinari schreef:![]()
Mijn zus is gisteravond bevallen! Ik ben APENTROTS op haar!!!
![]()

). Het was gewoon een supermooi gezicht, zo'n strálende zus
Yinari schreef:Het is een jongen. En eigenlijk best wel een mooie (en ik ben niet partijdig want ik vind baby's eigenlijk standaard lelijk dus deze ook, maar deze is niet lelijk-lelijk). Het was gewoon een supermooi gezicht, zo'n strálende zus

?