! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Citaat:Neeee, dat vond ik ook, daaar is nicky veeel te gevoelig voor!
Kirsten_S schreef:Ik kan der ook niet meee omgaan hoor, ze is veels te neurotisch voor mij en ik hou meer van een vaste hand inplaats van de teugels heel los te hebben!

! Djinn niet, daar kan ik ook niet tegen, dat slome gedrag
! Kirsten_S schreef:Neeee dat helemaal niet! Djinn niet, daar kan ik ook niet tegen, dat slome gedrag
!

Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Ik kan der ook niet meee omgaan hoor, ze is veels te neurotisch voor mij en ik hou meer van een vaste hand inplaats van de teugels heel los te hebben!
Ik ook wel.
Maar op Nicky moet je leren rijden.
Het is echt een fijn peerd.
!
Citaat:Hetzelfde met onyx, de galop van hun vind ik wel lekker, zo zweverig!

!
! Helemaaal bokken bij die kinderen! Zou ik ook doen maar
Kirsten_S schreef:Twingo vind ik echt leuke! Die kan zoooo mooi showen! Daarop zitten is echt alsof je in de olympische spelen zit!
Kirsten_S schreef:Djinn word ook brutaal zeg! Helemaaal bokken bij die kinderen! Zou ik ook doen maar
Iriis_ schreef:Djinn is echt zielig.. Ze wordt op vrijdag wel eens helemaal in elkaar getimmerd met de zweep. Echt heel naar om te zien. Die man krijgt der niet eens reactie op van haar. En toch maar door blijven slaan, geen andere manier zoeken ofzow.. Echt zielig.
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Twingo vind ik echt leuke! Die kan zoooo mooi showen! Daarop zitten is echt alsof je in de olympische spelen zit!
Voorheen wel.
Word ook wel steeds minder.![]()
Jammer hoor!
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Djinn is echt zielig.. Ze wordt op vrijdag wel eens helemaal in elkaar getimmerd met de zweep. Echt heel naar om te zien. Die man krijgt der niet eens reactie op van haar. En toch maar door blijven slaan, geen andere manier zoeken ofzow.. Echt zielig.
Jaaaa dan verdien je het gewoon niet om er op te zitten! Ik zou dan echt op het punt zijn om weg te gaaan, want dan kan ik het gewoon niet aan om een paard zo te mishandelen! Dan maar niet rijden!
) Citaat:Wow ik weet nog dat ze hier net stond. En dat ik als eerste van de woensdag erop mocht..![]()
Wat kon dat beest toen lopen zeg..!
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Djinn is echt zielig.. Ze wordt op vrijdag wel eens helemaal in elkaar getimmerd met de zweep. Echt heel naar om te zien. Die man krijgt der niet eens reactie op van haar. En toch maar door blijven slaan, geen andere manier zoeken ofzow.. Echt zielig.
Jaaaa dan verdien je het gewoon niet om er op te zitten! Ik zou dan echt op het punt zijn om weg te gaaan, want dan kan ik het gewoon niet aan om een paard zo te mishandelen! Dan maar niet rijden!
Kirsten_S schreef:Ik zat te denken aan een rabarbertaaart! Volgens mij is dat echt super lekker en grappig om te eten! Niet zo'n standaard appelkruimel (maar het is wel lekker)
[/quote]Melanieetjuh schreef:Zal vast niet mishandelen zijn , anders werdt die gene er wel af gezet..
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Ik zat te denken aan een rabarbertaaart! Volgens mij is dat echt super lekker en grappig om te eten! Niet zo'n standaard appelkruimel (maar het is wel lekker)
Rijstenvlaai.
! Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:
Rijstenvlaai.
Hmm,.. dat smaakt zo nat!
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Zal vast niet mishandelen zijn , anders werdt die gene er wel af gezet..
Nouww, dat is juist het probleem. Het is echt niet toelaat baar meer, maar niemand zegt wat..