Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:56

meelen schreef:
@Winnitou.............

Vinylbehang bestaat uit 2 delen, probeer de toplaag eraf te halen. Meestal is dit goed mogelijk, dan is de achterste laag met behangafweek of stomer zo verwijderd. Wil het niet lukken om de eerste laag te verwijderen dan met een balkje met spijkers die net door het balkje komen de muur 'bewerken' zodat je de toplaag perforeerd en dan kan de stomer of de afweek zijn werk doen.

meelen jij heb dat behang niet gezien komt uit de tijd van pater boele is mega dik lijkt echt op zeil zit een form laag onderop Duivel dus krijg je er echter niet af met afweek of stoom apperaat denk dat ze het trouwens met vloerlijm hebben geplakt Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door ATE op 26-06-07 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:57

winnitou schreef:
@LIQUITA: De collage hangt aan de kastdeur, bedankt!!!!! Nu afwachten wat Angelo er van vindt.

denkt dat hij het wel leuk vindt Knipoog die aktie foto s Haha! Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ATE op 26-06-07 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:03

ATE schreef:
meelen schreef:
@Winnitou.............

Vinylbehang bestaat uit 2 delen, probeer de toplaag eraf te halen. Meestal is dit goed mogelijk, dan is de achterste laag met behangafweek of stomer zo verwijderd. Wil het niet lukken om de eerste laag te verwijderen dan met een balkje met spijkers die net door het balkje komen de muur 'bewerken' zodat je de toplaag perforeerd en dan kan de stomer of de afweek zijn werk doen.

meelen jij heb dat behang niet gezien komt uit de tijd van pater boele is mega dik lijkt echt op zeil zit een form laag onderop Duivel dus krijg je er echter niet af met afweek of stoom apperaat denk dat ze het trouwens met vloerlijm hebben geplakt Haha! Haha!

Je moet het ook eerst perforeren zei ik. Niet zo er op gaan met een stoomapparaat o.i.d.
Er bestaat ook nog behangvreter van Perfax, maar dan moet je ook eerst perforeren.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:07

meelen schreef:
ATE schreef:

Je moet het ook eerst perforeren zei ik. Niet zo er op gaan met een stoomapparaat o.i.d.
Er bestaat ook nog behangvreter van Perfax, maar dan moet je ook eerst perforeren.

we hebben vanmorgen perfax er op gespoten dat werkte niet meelen ik werk in bouwmarkt die tips die jij net gaf had ik al gegeven niet te weten dat ze vinylbehang oud de prehiestorie Clown er op had het is zo dik als zeil en met gekke onderlaag heb je wel een vloerbedekking die geplakt is met zo n form laag eruit moeten halen nou zo ziet dit behang er uit ze is zelfs naar speciaal zaak geweest die wisten ook niet iets anders dat het af te stekenAfbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:12

Nou zeg, kun je ook anders reageren misschien? Ik werk NIET in een bouwmarkt en geef toch dezelde tips als jij. Had je die tips op BOKT gezet?
Ik heb ze i.i.g. niet gezien, dus hoe moet ik weten dat je ze aan Winnitou verteld hebt?!
Het lijkt wel of je op je p*k getrapt bent dat ik tips geef die jij schijnbaar alleen geven mag.
Ben je nou helemaal besodemieterd.
Maar goed ik bemoei mij er niet meer mee. Sorry Winnitou, het mag niet van ATE.

TOEDELOE

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:13

meelen schreef:
Nou zeg, kun je ook anders reageren misschien? Ik werk NIET in een bouwmarkt en geef toch dezelde tips als jij. Had je die tips op BOKT gezet?
Ik heb ze i.i.g. niet gezien, dus hoe moet ik weten dat je ze aan Winnitou verteld hebt?!
Het lijkt wel of je op je p*k getrapt bent dat ik tips geef die jij schijnbaar alleen geven mag.

TOEDELOE

hahahahah nee hoor was niet rot bedoeld vond het trouwens een goede tip als ze geen behang van honderd jaar oud had gehad

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:16

Het kwam anders wel zo over. Maar goed, dat gebeurd wel vaker dat er iets anders GELEZEN wordt, als dat het overkomt als je het iemand HOORT ZEGGEN.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:17

meelen schreef:
Het kwam anders wel zo over. Maar goed, dat gebeurd wel vaker dat er iets anders GELEZEN wordt, als dat het overkomt als je het iemand HOORT ZEGGEN.

mischien heb ik wel beetje rot getypt ik bedoelde het niet rot hoor HuilenAfbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:22

ATE schreef:
meelen schreef:

mischien heb ik wel beetje rot getypt ik bedoelde het niet rot hoor Huilen

Tis al goed ATE, zand erover Afbeelding

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:24

Afbeeldingmeelen

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:24

Ik ben weg, ff boodschappen doen.
Laters. Doei!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:26

ben je nog beetje droog gebleven ???????????Afbeelding

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:06

ATE schreef:
meelen schreef:

TOEDELOE

hahahahah nee hoor was niet rot bedoeld vond het trouwens een goede tip als ze geen behang van honderd jaar oud had gehad

Maar je mag wel komen helpen hoooooooooor............

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:12

Ik zou mij er niet meer mee bemoeien, dus over dat helpen beschouw ik dan ook als aan ATE gericht. Clown

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:14

ATE schreef:
ben je nog beetje droog gebleven ???????????Afbeelding

Jawel hoor, heerlijk weertje op een paar kleine buitjes na. Mocht het echt te gek worden, zou ik binnen 2 minuten weer thuis zitten.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:04

gelukkig zag af en toe emmers naar beneden komenAfbeelding ooh is een tonnetje Haha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:06

winnitou schreef:
ATE schreef:

Maar je mag wel komen helpen hoooooooooor............
sorry geen tijd heb het te druk met Koe Koe Koe Haha!
Laatst bijgewerkt door ATE op 26-06-07 17:10, in het totaal 2 keer bewerkt

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:08

ik ga ff soppen op de manege heb gelukkig wel nieuwe regenlaarsjes aanAfbeelding Haha! Knipoog

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:14

ATE schreef:
ik ga ff soppen op de manege heb gelukkig wel nieuwe regenlaarsjes aanAfbeelding Haha! Knipoog

Wij komen waarschijnlijk ook even straks.
Sanne heeft Afbeelding op school.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 17:17

ATE schreef:
gelukkig zag af en toe emmers naar beneden komenAfbeelding ooh is een tonnetje Haha!

Eerlijk gezegd maakt het mij nooit zoveel uit, wat voor weer het is.
We hebben goede regenkleding, maar die had ik vandaag niet nodig.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:21

Het land is inderdaad wel wat soppiger dan gisteren! Ik ben vanmiddag bij de dames en heren wezen kijken, maar het was een kleine survivaltocht Clown Ach joh, straks is het weer kurkdroog...! Knipoog

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:55

Shenavallie schreef:
Het land is inderdaad wel wat soppiger dan gisteren! Ik ben vanmiddag bij de dames en heren wezen kijken, maar het was een kleine survivaltocht Clown Ach joh, straks is het weer kurkdroog...! Knipoog

De ingang van het weiland is echt een drama hoor. Vanochtend zakte de paarden daar echt een heel eind in weg, en dat vonden ze niet prettig.
En die kleine dame van jou wil wel weten dat ze er is hoor Haha!
Heb je als bijnaam: haantje de voorste ofzo. Ze denkt dat ze de prinses van het land is Haha! Haha! Haha!
Zo klein en al zo bijdehand, ach ach ach wat moet daar later van terecht komen ???? Haha!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:23

meelen schreef:
Ik zou mij er niet meer mee bemoeien, dus over dat helpen beschouw ik dan ook als aan ATE gericht. Clown

Van mij mag iedereen zich ermee bemoeien en bovenal komen helpen want het moet er gewoon afgekrabd worden, lekkere klus heb ik op mijn nek gehaald.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:00

Wij zijn ook weer thuis. Nado z'n stalletje is weer lekker schoon.
Ik had een waterballet verwacht voor de stallen (bij Nado's rijtje), maar er is waarschijnlijk wat aan de put gedaan denk ik, het viel reuze mee.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:01

xan schreef:
Shenavallie schreef:

De ingang van het weiland is echt een drama hoor. Vanochtend zakte de paarden daar echt een heel eind in weg, en dat vonden ze niet prettig.
En die kleine dame van jou wil wel weten dat ze er is hoor Haha!
Heb je als bijnaam: haantje de voorste ofzo. Ze denkt dat ze de prinses van het land is Haha! Haha! Haha!
Zo klein en al zo bijdehand, ach ach ach wat moet daar later van terecht komen ???? Haha!

Doe dan toch maar wat anders Clown
Wij noemen haar al een hele tijd Paris, van Paris Hilton Haha!