Ik vind onze ponyproef eigenlijk net te lang, maar gelukkig niet te lang. Straks weer lekker carrousel rijden, heb er zin in!
ponypret123
Geplaatst: 09-03-13 09:26
_Natasja_ schreef:
Dat is lastig, succes ermee.
Dankje
ponypret123
Geplaatst: 09-03-13 09:27
liberty schreef:
Ik vind onze ponyproef eigenlijk net te lang, maar gelukkig niet te lang. Straks weer lekker carrousel rijden, heb er zin in!
Suc6 en veel plezier
Gass
Geplaatst: 09-03-13 10:42
liberty schreef:
Tempo wat opschroeven? Werkt bij ons ook om toch binnen de tijd te proef te rijden! Wij zitten vaak ook op het randje qua tijd namelijk.
Laatste wedstrijd toch complimenten gehad van de jury voor het tempo, erg blij mee omdat het tempo voorheen vaak net wat te laag was omdat er teveel op safe werd gereden.
Gisteren de laatste keer oefenen gehad voor de wedstrijd morgen bij Hoogenboom, ging lekker, alleen helaas moet toch ons reservepaard mee morgen. Gelukkig liep deze gisteren weer mee alsof hij nooit anders had gedaan.
Ben ook benieuwd hoe mijn carrouselpaard zich houdt morgen, heeft nogal het voorjaar in de bol.
Ik heb m'n pony groep juist iets rustiger laten rijden en nog een stap onderdeel ingebouwd. Ik kwam onder de 11 minuten uit na de 1e keer klokken. Nu zit ik ergens tussen 12,5 en 13 minuten.
Wij kwamen vorig jaar uit op 14,02 minuten bij de ene jury, en 14,13 bij de andere..
Maargoed, weet iemand wat meer over dat nieuwe carrousel systeem? Klein beetje er over gehoord gister, ook dat maandag de vergadering pas is, maar wie kan even vertellen wat hij/zij er tot nu toe al over weet?