Mooi zo dat er een dierenarts bij komt.. eindelijk!??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maarja.. ze zijn niet echt goedkoop helaas... 
maar in de divozagids staan zoooo veel leuke kleding en spullen voor Black boehoeee ik wil dat het geld regent!!!
Is een mannenvest, maar boeiend.. zat vet lekker! Maar ze hebben idd ook zulke mooie dingen bij Divoza!! niet eerlijk!
lydiakampman schreef:Ja, dat meisje van Jasmijn least Kai idd. Ik vond haar ook altijd wat ruw op Kai, maar ja.. ieder rijd op zijn eigen manier.
Ik vond het zo zielig voor Kai! Hopelijk wordt er nu beter op geletEn hopelijk wordt Kai snel beter... weet alleen niet of de dierenarts daar veel aan kan doen...
Ik heb eurostar Klarissa. Met steekzakken en leren zitvlak. Die zitten zooooo lekker!!En je hebt ze in alle kleuren
Ik heb het liefste een beetje een donkere kleur, maar je hebt ze ook in licht.
Ben er zoooo blij mee! Alleen één nadeel, ik had toen een 38 gekocht maar heb intussen wel iets meer fel enzo bij mn buik
En dus zit hij erg strak in mn buik

Sence schreef:Ik heb ook de KlarissaBen er zoooo blij mee! Alleen één nadeel, ik had toen een 38 gekocht maar heb intussen wel iets meer fel enzo bij mn buik
En dus zit hij erg strak in mn buik
echt zo raar... ik heb al eentje van hetzelfde merk in maat 80, maar nu ineens paste ik hier in
Scheelt weer in de kosten
En hij was ook nog eens veeeel langer dan degene die ik nu heb... heel vaaag.. 
en dan komen ze nog verkeerd, want ik woon op de Ypk fan der Fearwei
Dus... lopen ze nog verkeerd ook
muhahah... Denk dat ze toch geen fries kunnen lezen
Je bent student of je bent het niet