Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:16

Leuke foto's Lachen

Lin; Ja Awil wou eerst ook de proef die je met versace rijdt naar proef3 verschuiven... Maar toen zei ik al dat we dat liever niet deden omdat het voor versace allemaal nieuw is... En dat snapte ze wel... Maar toen zei ze dat je dan met guess naar proef 3 moest... Ik vind ook een béétje jammer dat ze daar zo laat mee komen... Maar het werd zo tegen mij gezegd, en toen heb ik gezegd hoe ik dacht dat het zat.. Maar ze zouden jou nog bellen zei Awil..

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:23

@ Priscil: er is al heel veel gezeur geweest over wel of geen paarden van buitenaf..
en ze hebben nu nieuwe regels..
Er zijn plekken voor iedereen van buitenaf met wedstrijden .. maar die wedstrijden zijn altijd voor paarden.. maarja verder weet ik er ook niet veel van...
Ik doe iig altijd gewoon mee... als ik niet met me paardje naar school moest had die ook gewoon op de haerst gestaan..

maar hadden ze ook wel eerder kunnen zeggen dan dat jo en ik proef 3 moesten.. want nu hebben we de muziek al op proef 2 gemaakt... beetje jammer weer.
Sace blijft proef 2 en Guess mag dan wel naar proef 3..
En waarom zou ik met Sace ook proef 3 moeten? beest is 5.. kent wijken niet eens goed... sinds wanneer gaat zij mij vertellen wat mijn paard kan :S Belachelijke bende...
Ben ook nog niet gebeld..
xxx

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:55

Nee ze wisten eerst niet dat het een soort leermoment was voor Sace.. Dat heb ik Awil dus verteld en toen hadden ze er wel begrip voor Knipoog Beetj vreemd allemaal idd..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:41

nou, een hoop gedoe! Maar ik ga proberen te komen kijken zondag! Pas de deux, vroeger vaak aan mee gedaan! 2 keer eerste prijs en 2 keer een 2de prijs mee gehaald.

Meest hilarisch was toen mn nichtje Ilse en ik als 2 babies gingen, met dikke bejaardenpampers om ROFL Huilen van het lachen Zij op Tweety en ik op De Laila, wat een combi Vork klein naast groot!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:55

Ik vind t gewoon belachelijk dat Hun gaan beslissen wat mijn paarden kunnen... Ik geef ze toch niet voor niets in die catagorie op...
Hun weten ook dat t een jong dier is. ze moeten eerst met mij overleggen voordat ze me in allerlei andere klasses zetten.
ma goed... kben ondertussen nog steeds niet gebeld door ze

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:57

start je toch gewoon lekker proef 2? Lachen

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:29

Beetje raar weer dit.. Jij geeft dat paard toch niet voor niks op voor proef 2? sukkels op de manege Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 10:40

Tja. officieel weten wij nog van niets;)
Dacht maandag in de les nog "goh, Igor kan eigenlijk ook wel alles, maarja hoef ik toch nie zo strak te oefenen nu aangezien we zondag toch P2 rijden." Als ik het dan toch had geweten, had ik iets harder mn best gedaan in de les;)

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:05

Euhm, ben ik nou de enige die het meer dan normaal vindt dat jullie gewoon in proef 3 moeten starten? Hoe lang weten jullie al dat je op Guess en Igor gaan? Dan zou ik het met jullie niveau haast een beetje genant vinden om nog proef 2 te gaan rijden. Kijk inderdaad, als je paard het nog niet kan wil je natuurlijk gewoon op het niveau rijden wat hij wel kan/snapt. Maar als je allebei op een paard zit dat makkelijk proef 3 kan lopen.. en jullie kunnen het zeker.. dan vind ik dat vrij logisch. Natuurlijk hadden ze er wel wat eerder mee mogen komen, maar dat is nou eenmaal niet zo.

Edit: deze reactie van mij omdat ik het bestwel opgeblazen vind worden hier. Ik zat erbij toen Awil dat tegen Annelotte zei, en dat ging heel normaal hoor. Meteen toen ze hoorde dat Linda met Versace mee zou doen en dat die nog jong is, zei ze dat jullie daar dan best proef 2 mee mogen rijden. Maar met Guess en Igor in 2 vind ik gewoon oneerlijk tegenover de andere mensen die meedoen, als je weet dat je eigenlijk wel hoger kan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 13:26

@ Floor: misschien moet je ff iets verder kijken: ik zou in eerste instantie met Vroni rijden en die kan dus niet wijken, laat staan dat die in 1 keer fatsoenlijk aangallopeert. Pas op het laatste moment (toen we de muziek al klaarhadden) bleek dat t niet ging met Vroni omdat die kreupel was, vandaar dat ik op Igor ga...

Natuurlijk, wij zijn ook niet achterlijk, wij weten ook wel dat zowel wijzelf als Guess en Igor kunnen wijken. Maar we hadden erop gerekend dat ik met Vroni zou rijden, vandaar...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 13:34

Jolien87 schreef:
Tja. officieel weten wij nog van niets;)
Dacht maandag in de les nog "goh, Igor kan eigenlijk ook wel alles, maarja hoef ik toch nie zo strak te oefenen nu aangezien we zondag toch P2 rijden." Als ik het dan toch had geweten, had ik iets harder mn best gedaan in de les;)

Linda heeft gister gebeld Knipoog

En ik weet dat jullie in eerste instantie er van uit gingen dat jij met Vroni mee zou doen, en ja, dan is proef2 logisch... Maar nu je op Igor gaat vind ik miss wat laat, maar opzich idd wel logisch Knipoog Alleen jammer dat je het zo laat hoort, waardoor je ook de muziek weer aan moet passen...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:51

Nougoed, ben benieuwd wat jullie gaan doen zondag! Proef 2...of toch proef 3! Haha!

Net nog even naar Horsepower in Heino geweest, nieuwe rijbroek, wormkuur en een extra wit vzh sjabrak gekocht (altijd handig, een reserve).

Ben helemaal tevreden met mn rijbroekkie, heb er nu 3 die ik veel draag (een bruine ruitjes broek met steekzakken, één of ander goedkoop ding maar zit heerlijk..mag je alleen niet op school aan, een ribbroek zo'n fluwelen ding donkerblauw, al helemaal afgedragen maar ook die zit heerlijk! en die van school, de pikeur montana (donkerblauw), alleen de stiksels..er zijn geen stiksels meer, alles laat zowat los. Ook de stof is enorm snel versleten, zit nu met 2 gaten bij mn knieen. Maak hem nog wel, hij zit verder heerlijk en op stal maakt het geen drol uit hoe je erbij loopt.), maar een extra rijbroek is nooit mis. Dit is een eurostar, hoge taile, bandplooien (en steekzakken), donkerblauw. Kijken lang die het gaat doen! Witte wedstrijdbroekkie heb ook bandplooien en hoge taile, heerlijk zit dat! Door die hoge taile en bandplooien lijken mn benen wat voller, en loop ik niet met 2 luciferstokkies rond.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:20

Mensen..... Wat the fiets maakt het uit...
ook al wil ik proef 1 rijden.. laat mij lekker..
waarom wordt er iedere keer zo'n probleem gemaakt over welk niveau ik rijd.... Iedere wedstrijd moet ik hoger starten...
Hallo... Mijn paard loopt niet spontaan intenetionaal ofzo hoor...
Die loopt ook gewoon normaal met mij.. en dressuur doe ik al helemaal niet meer met hem.. dus ben beniwud of die t wijken nog wel een beetje snapt...
Tuulk snap ik ook wel dat als ze weinig mensen in proef 3 hebben dat ze ons dan daar heen zetten.. en wij doen ook proef 3.. en heb ik geen probleem mee.. alleen beetje jammer dat ze t zo laat melden.. dat we nu niet meer de goede muziek hebben..
Ik wil gewoon zelf kunnen bepalen wat mijn paarden wel of niet kunnen.. dat hoeven hun niet voor mij te doen..

@ Floor,,, Wat is er genant aan dat wij proef 2 rijden dan???? Jullie denken echt dat guess een topper is waar alle knoppen op zitten en die zo op t hoogste niveau mee loopt ofzo... ik vind t gewoon belachelijk dat ik niet 1 wedstrijd gewoon t niveau kan rijden waar ik me voor opgeef... Waarom moet er altijd weer een probleem komen iedere wedstrijd.. zo gaat de lol er wel een beetje van af...
Waarom heb jij altijd weer commentaar op... damn-it.. als jij je op een niveau opgeeft.. wil je die toch ook gewoon rijden...
Ook al kan mijn paard piaffe passage en nog veel meer.. als ik hem op B niveau wil starten moet dat gewoon kunnen...

Vind Dit Echt een oop gezeik om niks!!!!!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 12:00

Haha ja idd een heleboel gezeik om niks... Kijk als je paard het wel kan maar alweer een poos geleden is kan ik me best voorstellen dat je lager wil starten. Kijk zou jij internationaal rijden dan begrijp ik ook dat jij niet zomaar in de b kunt starten op de manege. Wat ik begrijp spring jij veel met hem en kan ik het dus best begrijpen dat je dressuur een beetje laat liggen!! Maar goed we gaan met volle moed er morgen tegenaan!! Toch dames??

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 12:03

Ps laten we het gezellie houden hier?? Dit allemaal om een pas de deux?? Nee toch lady's? Komt allemaal wel goed morgen!!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 03:16

@Linda - Hooooo nee ik denk echt niet dat Guess een toppaard is waar alle knopjes op zitten en dat makkelijk te rijden is. Maar ik vind wel dat jullie samen (dus Guess en jij) een hele goede combinatie zijn op vrij hoog niveau. En als je dan kijkt wie er allemaal mee doen aan categorie 2 (hoe vaak die in de week rijden, pony's of paarden, kinderen of volwassenen, hoe lang mensen al rijden).. dan denk ik dat jullie in verhouding is de categorie van proef 3 'horen'. Dat neemt overigens niet weg dat jullie het erg laat te horen krijgen..

@Jolien - Owh ik had inderdaad niet meegekregen dat jullie ook echt eerst met Vroni ín waren geschreven.. ik dacht dat je dat alleen maar had gepland maar al wel vrij vroeg had veranderd. Maar als je het op het laatste moment pas wist.. tja dan kunnen jullie er ook niks aan doen..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:18

Zooo Haha! Zometeen lekker naar maneesj Haha! Moet eerst bakdiensten van half12 tot 1, en dan om half3 zelf rijden Lachen Gelukkig hoef ik niet super te haasten, ookal loopt target eerder Tong uitsteken Zit iets van 45minuten tussen ofzo, dus even snel zijn outfit veranderen en t is klaar Tong uitsteken

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:35

Ik ben wel heel benieuwd hoe het met iedereen is gegaan, had jammer genoeg geen tijd om te kijken. Is het allemaal een beetje leuk geworden?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:58

ik ben ook erg benieuwd Haha! Zijn er al foto's die geshowed kunnen worden?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:27

Wel een filmpje, maar die kan ik op school wel even inladen enzo Tong uitsteken

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:31

okej Lachen Heb je je galajurk nu al??

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:40

Jaa joh Tong uitsteken Donderdagaaf gekocht Knipoog En SUPER mooie sieraden er bij Lachen Van de Six Lachen Parelketting(soort choker) van drie rijen parels.. Parel oorbelletjes met een glitter dingetje Tong uitsteken En parel armbandjes Knipoog

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:58

ik vind dat je daar nu een foto van moet maken Tong uitsteken knip gewoon je hoofd eraf net als ik... en dan donderdag show je je hele outfit

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:32

heb je lekker pech Tong uitsteken Geduld is een schone zaak Huilen van het lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:18

Whaha ja ik zou ze ook laten wachten hoor meis... geduld is idd een schone zaak!!
@linda.. was zag je er mooi uit met guess.. wat een gaaf hoofdstelletje!! en versace vond al dat publiek erg eng he!! Of de hoek met spiegel?? Maar het ging allemaal best goed vandaag vond ik!!