_channiej_ schreef:ik moet zaterdag de F7B
doe je best
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_channiej_ schreef:ik moet zaterdag de F7B
Flurk schreef:zeer waarschijnlijk een 6 want ik kan niet in iemands zijn of haar portomonai kijken en zal daar dus geen 5 voor geven neem aan dat het ondanks het mijn smaak niet is wel schoon eruit ziet
Shalimar schreef:We hadden springwedstrijd vorige week en ik ben heel blij dat de jury eindelijk op het wedstrijdtenue lette. Mensen die daar aan voldeden kregen een 8 en die het niet deden een 6. Vond ik wel terecht eigenlijk. Zo hoort het ook.
Hoe jureer jij dat Flurk?
Shalimar schreef:Had jij een 6,5???
Ik had een 8,0 en had precies hetzelfde!
Soeskia schreef:Zwarte handschoenen zijn erg vervelend om te jureren , je ziet de handen helemaal niet. Ik zou ze uit laten trekken![]()
@ Marlies: ik had een zwanenburgshirt aan, witte handschoenen en ik had een 6,5Hoezo principes
Mandyy schreef:Raar dan als jullie precies hetzelfde aan hadden.
Flurk schreef:Soeskia schreef:Zwarte handschoenen zijn erg vervelend om te jureren , je ziet de handen helemaal niet. Ik zou ze uit laten trekken![]()
@ Marlies: ik had een zwanenburgshirt aan, witte handschoenen en ik had een 6,5Hoezo principes
?????
halve punten worden al jaren niet meer gegeven
Flurk schreef:ik probeer zo eerlijk en oprecht mogelijk te jureren
ik zet mijn gevoel ook even uit als ik een mooi paard zie
want degene met een minder mooi paard doet tenslotte ook zijn/haar best maar zoiets blijft moeilijk want het kan je wel beinvloeden