Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ook een ander kleurtje? staat je goed.
zij vanavond nog tegen janet dat ik dacht dat jij misschien wel mee zou rijden
maar ik wil gewoon weten of het een leuk ponykamp is

djoni.
Volgend jaar ga ik trektochten en zoals Tessel al vertelde, bereid je als je wil trektochten voor op een weekje ons... 
Citaat:Uiteraard krijg je ook les, zowiezo een keertje van je leiding maar ook van Pauline (bruine hier op het forum) en die kan heel goed lesgeven, he Pauline?
en een zeer mooie bosrijke omgeving, eneh, ook petje af voor de leiding, ze maken er elk jaar weer iets bijzonders van, zowel bij de trektocht als de ponykampen. 
) bij het Lamoen erg leuk zijn en dat het er gezellig is en dat Pauline inderdaad goed les geeft 
Mijn moeder en Pim zijn zo lief ons er wel heen te willen rijden, het wordt dan wel de vrijdag, misschien rijden we dus ook nog een les mee
(ier?)
namelijk:
) of denken julie dat we mischien beter eerst het ponykamp kunnen doen en het jaar hierna de trektocht? 

mobiel zit in jaszak. Wat is er
?
bruine schreef:Citaat:Uiteraard krijg je ook les, zowiezo een keertje van je leiding maar ook van Pauline (bruine hier op het forum) en die kan heel goed lesgeven, he Pauline?
![]()
goede omschrijving van ponykamp en trektocht, tessel![]()
djoni, probeer het een keer zou ik zeggen, de sfeer is er altijd superen een zeer mooie bosrijke omgeving, eneh, ook petje af voor de leiding, ze maken er elk jaar weer iets bijzonders van, zowel bij de trektocht als de ponykampen.

We kunnen het wat vriendelijker maken