Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:30

Rood, blauw, groen wat maakt het toch uit tegenwoordig. Trouwens ze zeggen niet voor niets een gek staat alles.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:55

whaha dat bedoel ik (maar ik heb liever dat jij t zegt dan iemand met vol verstand Tong uitsteken) grapje he

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 07:48

Haha.. gaan we elkaar beledigen Tong uitsteken maar dat van pk ja Lachen
Ga maandag waarschijnlijk met mijn paard naar school.. zeiden ze ook al: moet je dat barbie dekje op doen.. ik zie men leraar al kijken Tong uitsteken

grietje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:55

Joyce ben je er donderdag niet? H. is er ook niet dus ik heb geen priveles, en ik dacht kunnen we gezellig samen rijden.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 17:32

rijden of kletsen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 00:13

Beide:P

Maar nee ik ben er niet, ga uit eten met mijn werk (ben er dan savonds laat wel hoor:P) Moet tot half 3 werken dus kan mooi smiddags rijden

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 00:29

Eet ze Joyce, moet zeggen hij liep vandaag wel goed, als dat zaterdag ook zo gaat dan komt het goed.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 00:37

Nou en hij was dus echt niet zo heel fijn vandaag (en stukken ook weer wel).. Maar dat is op wedstrijd ook meestal.. Loopt ie voor mijn gevoel niet fijn heb ik hogere punten..Loopt ie voor mijn gevoel fijn heb ik meestal lagere punten.. We zien t zaterdag wel weer

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 08:59

Ik vond het er ook goed uit zien.. Heb er niet veel van gezien maar wat ik zag, zag er netjes uit. Mijn paardje ging gisteren ook wel goed alleen de rechter galop blijft een moeilijk punt voor haar en mij natuurlijk.. Het is of heel hard draven of knoerdhard galloperen Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 21:04

Oefen oefen oefen, zucht ...

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 21:17

Ik ben ook weer van de partij, effe weg geweest, op mijn werk lag internet eruit i.v.m. de verhuizing.
Maar nu zijn we weer online, dan kan ik ook weer meer kletsen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 22:07

He Debke, zo laat nog aan het werk of is deze reactie van thuis uit.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 09:50

Weet dat oefenen... word er alleen beetje moe van.. maja de aanhouder wint Tong uitsteken

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 10:03

Wij zouden vandaag op school doorzichtige larven gaan bekijken van een of andere kikker zodat je het hele systeem van dat dier in werking kunt zien. Woensdag groot feest onder de professoren want een groot aantal dieren was ook daadwerkelijk uitgekomen, dus het practicum kon doorgaan.
Zul je altijd zien;vergeet ik 1 keer mijn mailbox van school na te kijken, heb ik gisterenavond een mail gekregen dat ze een treurige mededeling hadden. Het grootste deel van de larven was helaas gestorven (nee ze waren niet gewoon 'dood', ze waren 'gestorven' Rolleyes ). Dus ik stond net heel droog voor het lokaal: alle lichten uit, deur dicht. Toch maar even mail nakijken of er toevallig een roosterwijziging had plaatsgevonden. Maar ja dan lees je dus dat je voor niets om 7:00 je bed uit bent gekomen en dat je nog rustig tot 12:00 had kunnen uitslapen Gaaaap . Stomme larfjes ook Boos! Clown
Maarja, dat blijf je houden op een dierenopleiding hè Knipoog

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 11:57

Inderdaad van thuis Amarie, maar deze niet.
Gisteren weer springles gehad, ging wel goed, gelukkig geen stops.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:28

Leuk joh Djoontje.. ik ken het idee.. zat vandaag ook op school voor 4 uur en heb werkelijk echt geen donder uitgevoerd.. ben zelfs echt één keer een beetje in slaap gedoezeld bij een verhaal over iets van arbeid.. moet volgende week vrijdag naar een of ander museum in amsterdam over arbeid en vakbonden... en dan te bedenken dat je een opleiding voor paarden doet... Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 16:27

Nou vanavond weer wedstrijd:) zo ff omkleden en Olly hoeft alleen nog maar gevlochten te worden Lachen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:49

Laat je nog weten hoe het is gegaan joyce? Arme pasje was in het draad terrecht gekomen.. alleen in haar hak zit wat vocht.. hopen dat het morgen beter is.. dan eventjes afspuiten en stappen.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 23:50

Ik had het gehoord Rowan, wel vervelend zo. Hopelijk is ze snel weer beter. En voor de wedstrijdgangers we willen graag weten hoe het gegaan is he...
Ik heb vandaag op Letta gereden omdat NL wedstrijd had vanavond. Was wel leuk om uit te proberen. Was toch moeilijker als gedacht en je kan er nog veel van leren. Wel een beetje een zenuwpatiënt en een stuiterkip, maar wel leuk.
Vandaag is ook ons nieuwe hondje thuis gekomen omdat we onze andere hond maandag hebben moeten laten inslapen, dus heel de avond was in de ban van de nieuwe pup.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 01:43

En hoe is de nieuwe pup? Kan niet wachten tot de onze komt Lachen

Mijn wedstrijd ging echt bagger.. ik dacht lekker lang los te rijden (moest om ongeveer 7 uur) dus rond tien voor half 7 erop.. kom ik in de kleine bak aan heb ik er nog 3 en een half voor me (jury deed er 10 in een uur) dus jaa toch maar vlug vlug losgereden en dat was te merken.. Hij was voor niet fijn, waardoor die onder onregelmatig werd..alles afgestraft met een 4.. dus 153 en 163 (gelukkig net geen verliespunt) Ach jaa ik rij nog gewoon op de oude punten telling mee Tong uitsteken

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 11:37

Dat is jammer Joyce maar volgende keer beter toch Lachen en ja als je niet goed kan rijden is dat ook gewoon kei vervelend!

Leuk zeg Angelique een pup Lachen ze groeien alleen zo snel onze is nu 5,5 mnd en is alweer groot.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:56

Das wel balen Joyce.. maar volgende keer lekker goed losrijden en dan komt het wel goed Lachen de aanhouder wint!

Morgen met monty en pasje naar school toe.. heb ze expres dikke knotten in gedaan, aangezien mijn leraar altijd dunne ieniemienie knotjes wil Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:21

en wat moeten ze dan op school gaan doen? en hoezo moeten er 2 paarden mee? Dikke knotten is ook mooier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:25

Iemand die toevallig uitslagen heeft van de Z1/2 dressuur vandaag?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:39

dinsdag en in de krant en op internet