Manege Bruin!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 18:28

Nienke heeft al 2 keer met de lessen meegelopen.. tenminste nu de 2e keer vandaag. Wel zielig hoor voor melisje..

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 18:54

ik vind het zo stom.
inge zecht tegen mij zo iets van ja rijd je niet mee ik zo nee ik mag niet rijden omdat ik van alles mankeer aan me been.
dus zij ja oke
en een half uur later rijd sarah op nienke
en nu vind ik sarah niet meer lief!
doet ze heel vrolijk van ja ik mag zomteen op nienke zij helemaal blij en ze had niet eens door dat er mischien wel iemadn was die het wel erg zou vinden. dat ze erop zou rijden en
aan de manege verkocht zou worden

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:18

Inge had het wel gezegd toen tegen je dat er straks iemand op zou gaan..

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:43

Llover, het is januari..... om nu al afspraken te gaan maken voor september is toch een beetje overdreven?!

Mocht je nu al denken dat je je paard niet zelf kan brengen en halen dan is de keus toch snel gemaakt lijkt me...

En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, de tijd gaat al hard genoeg!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 21:08

ja dat weet ik maar niet dat sarah der op zou gaan rijden

ik wil voor jullie ook wel es heen en weer lopen hoor als de paardjes naar de linie moeten ben der toch iedere dag

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 21:40

nee ik rij nog niet op Laaf.
Melis@ ga jij dan elke dag om 9 uur heen om de paardjes buiten te zetten.
O en nog ff wat waarom moeten ze perse op de linie ik bedoel als je zelf geen tijd heb om ze er op te zetten en ook niet iemand anders kan regelen ervoor dan kunnen ze toch gewoon op het gewone land. Vinden ze net zo leuk hoor. Ik zou het juist niet eens kunnen op telkens iemand te moeten vragen om mijn paard op de linie te zetten. Tsja dan maar als ik er zelf tijd voor heb.

B@ Ik weet niet hoe je dat wilt gaan doen hoor Bink mee laten lopen. Wil je hem dan in de buggy mee laten gaan ofzo lopend zal ik niet doen of je moet er voor zorgen dat ie super goed naar je luisterd. Die van mij is nu ook 2 jaar en 2 maanden maar die rent overal naartoe hoor op de manege. En hij zal maar naar het water toe rennen ofzo en dan dan zou je je paard los moeten laten om je kind te pakken. Ik zou het niet aandurfen iedergeval. En een paard blijft ook een vluchtdier wat als hij ergens van schrikt en opzij springt. Ik noem maar wat. Ik zou het niet doen iedergeval. Vraag dan 1 van die meiden van de manege om heel ffies op je kind te passen. Doe ik ook wel is als ik met Laaf moet stappen.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 21:42

zo wat een verhaal zeg wheehe en ik heb weer heel wat te zeiken zie ik weer. Maar ik bedoel het niet verkeerd hoor

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 22:48

Denise1984 schreef:
O en nog ff wat waarom moeten ze perse op de linie ik bedoel als je zelf geen tijd heb om ze er op te zetten en ook niet iemand anders kan regelen ervoor dan kunnen ze toch gewoon op het gewone land. Vinden ze net zo leuk hoor. Ik zou het juist niet eens kunnen op telkens iemand te moeten vragen om mijn paard op de linie te zetten. Tsja dan maar als ik er zelf tijd voor heb.

Ik weet niet tegen wie dit precies is gericht, maar ik zet mn eigen paard zelf buiten op de linie omdat hij dat leuker vindt en nikki neem ik graag mee. Ik doe het ook alleen als ik zeker weet dat ik bijna altijd mijn eigen paard kan brengen want ik wil idd niet een ander er mee op zadelen. Uitzonderingen van beide kanten daargelaten maar het moet geen vaste prik worden.

Ik zeg dit überhaupt onder voorbehoud want ik heb geen idee hoe ik dan in mijn uren zit...
En waar gaat het eigelijk over, het moet nog lente worden zeg!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 23:30

DeedeJee schreef:
en en en.... Maverick gaat verhuizen.... naar Waarland, dus Gomir, nieuwtje voor je!

Naar Marcel beukers?

Of naar de manege of een andere boer daar?

Marcel is wel ideaal als stalling iig!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 23:35

Wat maken jullie je allemaal al heerlijk druk om de zomer
Ik ben met mijn plannen voor dit seizoen nog niet verder dan morgen

Ik had nog iets, maar dat weet ik niet meer

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 09:06

DeedeJee schreef:
Llover, het is januari..... om nu al afspraken te gaan maken voor september is toch een beetje overdreven?!

Mocht je nu al denken dat je je paard niet zelf kan brengen en halen dan is de keus toch snel gemaakt lijkt me...

En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, de tijd gaat al hard genoeg!

Meennnnnn hee sorry hoor. Je leest niet goed, ten eerste gaat Luc het gewone land op en in September zie ik dan wel weer, ik maaktte grapjes en als niekie zegt: deedejee wij hebben wel een afspraak he...dan zeg je ook niet : niekie waar hebben we het over, het gaat over September! Maar rustig maar ik zal niets van je vragen hoor. Easy zeg!!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 09:11

Denise1984 schreef:
nee ik rij nog niet op Laaf.
Melis@ ga jij dan elke dag om 9 uur heen om de paardjes buiten te zetten.

B@ Ik weet niet hoe je dat wilt gaan doen hoor Bink mee laten lopen. Wil je hem dan in de buggy mee laten gaan ofzo lopend zal ik niet doen of je moet er voor zorgen dat ie super goed naar je luisterd. Die van mij is nu ook 2 jaar en 2 maanden maar die rent overal naartoe hoor op de manege. En hij zal maar naar het water toe rennen ofzo en dan dan zou je je paard los moeten laten om je kind te pakken. Ik zou het niet aandurfen iedergeval. En een paard blijft ook een vluchtdier wat als hij ergens van schrikt en opzij springt. Ik noem maar wat. Ik zou het niet doen iedergeval. Vraag dan 1 van die meiden van de manege om heel ffies op je kind te passen. Doe ik ook wel is als ik met Laaf moet stappen.

Inderdaad waar hebben we het over, dat zie ik dan wel weer hoor, ik heb de tijd hoor.....snap alleen niet zo goed waarom mensen schijnen te denken dat ik hun met mijn paard wil opzadelen, want dat is niet eens zo, misschien komt het niet in ze op dat ook ik juist zou kunnen helpen maar zoiets zou dan van twee kanten moeten komen natuurlijk!! Nou ik zla ook mijn leven drastisch veranderen als het zo moet....laat ik het zo zeggen: jullie zijn al aardig ingeburgerd daar om een manege sfeer te behouden Dat is dan wel weer waar, bij stal Koorn zijn we allemaal veel liever voor elkaar hihi!! NOU dan blijf je toch daar ( kom maar kom maarrr kom maarr whahahah)

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:55

Wat jij wil Be!
Jij bent degene die nu al afspraken wil maken, en daar doe ik gewoon niet aan. Kom op zeg.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:56

En dat van die manegesfeer vind ik een beetje jammer dat je dat zegt. De sfeer is namelijk super goed tegenwoordig, geen gezeik en gedoe. Dat willen we graag zo houden!

@ Gomir: ja, hij gaat naar Marcel Beukers... daar kom jij toch ook?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:57

Nog maals ik wil nu geen afspraken maken popje...er stond tegen die tijd!!!
Oke ik zal eerlijk toe geven, toen ik weg ging was de sfeer niet zo goed, gelukkig dat het nu beter is.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:06

Tja, sfeer is subjectief. Het is maar net hoe je er zelf tegenover staat en ik heb voor jij wegging ook niet veel gevoeld van een slechte of minder goeie sfeer.
Maar ja ik ben nu eenmaal iemand die het liever leuk houdt en strubbelingen uit de weg gaat.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:08

* Ik ga hem niet maken, da's een inkopper*

Ik vind niet dat het een manege sfeer is, het is gewoon gezellig!
Ik snap best dat jij aanbied om ook voor ons de paarden erop te zetten, maar dat hoeft dus nog allemaal nog lang niet omdat we er niet mee bezig zijn op dit moment.
Plus het feit dat ik niet jou met mijn paard ga opzadelen.
De oorspronkelijke bedoeling is duidelijk: iedereen zet zijn EIGEN paard op de linie.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:11

* Ik ga hem niet maken, da's een inkopper*

Waar gaat dat over?

Ja ieder mag zijn /haar mening hebben, zullen we maar zeggen
Maar goed sorry, het was allemaal alleen maar goed bedoeld hoor

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:20

Dat klopt, over ieder zijn mening. Maar moet je dat dan ook altijd zeggen? Ik heb niet altijd de behoefte om mijn mening te verkondigen, omdat ik daar andere mensen mee zou kunnen kwetsen. En dat vind ik dan weer vervelend...

En natuurlijk is er overal wel wat, maar je maakt het (sfeer etc.) zelf!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:24

ik kwets niemand hoop ik, maar van dat kwetsen geld ook 2 kanten op.
Nogmaals ik bedoelde alles goed, maar jullie denken weer het verkeerde, ja daar kan ik niets aan doen. En nee je moet niet altijd je mening geven over alles, maar ook voor dat geld dat jij je mening er ook over geeft, waardoor je antwoorden ( dus meningen) terug kan verwachten.
En ja sfeer maak je zelf tot een bepaalde hoogte, als anderen behoorlijk vervelend tegen mij gaan doen ( zoals de leeghoofdjes toen die tijd) nee dan laat ik niet over mij heen lopen en dat is iets anders dan dat je je maar inhoudt te goede van de sfeer. Maarja wat wie dna ook op een bepaald moment zou doen is natuurlijk weer persoonlijk.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 15:04

Llover schreef:
ik kwets niemand hoop ik, maar van dat kwetsen geld ook 2 kanten op.
Nogmaals ik bedoelde alles goed, maar jullie denken weer het verkeerde, ja daar kan ik niets aan doen. En nee je moet niet altijd je mening geven over alles, maar ook voor dat geld dat jij je mening er ook over geeft, waardoor je antwoorden ( dus meningen) terug kan verwachten.
En ja sfeer maak je zelf tot een bepaalde hoogte, als anderen behoorlijk vervelend tegen mij gaan doen ( zoals de leeghoofdjes toen die tijd) nee dan laat ik niet over mij heen lopen en dat is iets anders dan dat je je maar inhoudt te goede van de sfeer. Maarja wat wie dna ook op een bepaald moment zou doen is natuurlijk weer persoonlijk.

Lieve schat, dat komt toch OOK van twee kanten? En misschien als blijkt dat verschillende mensen jouw woorden anders opvatten dan je bedoelt, dan moet je je misschien anders uitdrukken, cq. duidelijker, cq. op een andere manier....
Dat jij een grapje maakt is in een post niet te interpreteren.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:55

ja duidelijk nu, zullen we er maar over ophouden en het leuk houden

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:02

ja we gaan het leuk houden. Jij komt gewoon in februari weer bij ons en dan doet iedereen leuk en lief.

Ik ga zo lekker rijden op mijn toppaardje en daarna naar doortje kijken met de springles.

En B? Had je al een bijrijder? Want Nathalie van Wijk (van maverick) zit zometeen zonder paard (toevallig ook per 1 feb dacht ik.)

X

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:22

Ja, had ik ook al tegen Llover gezegd... wie weet klikt het wel. Ik weet wel dat zij ook graag zou willen springen en aangezien Luc dat goed kan??

Jaaaaa ik ga zo springen en ik mag Piros naar huis brengen en Niekie komt ook met Bart! Hoera ik heb fans!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:30

Meisjes! Lief doen!

Hé Llover, dat is inderdaad ook een goed idee, Nathalie voor [***].

En Llover, probeer niet zo op de zaken vooruit te lopen. Ik snap op zich wel dat je het allemaal geregeld wil hebben, maar de zomer moet eerst nog eens komen. En wie weet wat er zich in die komende maanden nog voordoet qua aanbiedingen / oplossingen.
Druk maken over zaken die nog niet eens aan de orde zijn schiet je niks mee op( en ik weet het, ik doe het ook en het is gewoon stom )

En manegesfeer, tja ik had er wel degelijk last van, maar ik ben ook helemaal geen persoon voor een manege. Het is mij allemaal te veel mensen, te veel dingetjes, te veel regeltjes enzo.
En mensen die zich prima thuis voelen op een manege zullen er geen last van hebben, maar ik wel Maar ja, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Ik heb vandaag mijn 1e les website bouwen gehad en het ging best goed.
Kijk maar even www.stalkoorn.nl
Nog gedeeltelijk onder construction, zaterdag gaan we verder.
Als er suggesties zijn hoor ik het graag!