Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Denise1984 schreef:O en nog ff wat waarom moeten ze perse op de linie ik bedoel als je zelf geen tijd heb om ze er op te zetten en ook niet iemand anders kan regelen ervoor dan kunnen ze toch gewoon op het gewone land. Vinden ze net zo leuk hoor. Ik zou het juist niet eens kunnen op telkens iemand te moeten vragen om mijn paard op de linie te zetten. Tsja dan maar als ik er zelf tijd voor heb.
DeedeJee schreef:en en en.... Maverick gaat verhuizen.... naar Waarland, dus Gomir, nieuwtje voor je!
DeedeJee schreef:Llover, het is januari..... om nu al afspraken te gaan maken voor september is toch een beetje overdreven?!
Mocht je nu al denken dat je je paard niet zelf kan brengen en halen dan is de keus toch snel gemaakt lijkt me...
En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, de tijd gaat al hard genoeg!
Denise1984 schreef:nee ik rij nog niet op Laaf.
Melis@ ga jij dan elke dag om 9 uur heen om de paardjes buiten te zetten.
O en nog ff wat waarom moeten ze perse op de linie ik bedoel als je zelf geen tijd heb om ze er op te zetten en ook niet iemand anders kan regelen ervoor dan kunnen ze toch gewoon op het gewone land. Vinden ze net zo leuk hoor. Ik zou het juist niet eens kunnen op telkens iemand te moeten vragen om mijn paard op de linie te zetten. Tsja dan maar als ik er zelf tijd voor heb.
B@ Ik weet niet hoe je dat wilt gaan doen hoor Bink mee laten lopen. Wil je hem dan in de buggy mee laten gaan ofzo lopend zal ik niet doen of je moet er voor zorgen dat ie super goed naar je luisterd. Die van mij is nu ook 2 jaar en 2 maanden maar die rent overal naartoe hoor op de manege. En hij zal maar naar het water toe rennen ofzo en dan dan zou je je paard los moeten laten om je kind te pakken. Ik zou het niet aandurfen iedergeval. En een paard blijft ook een vluchtdier wat als hij ergens van schrikt en opzij springt. Ik noem maar wat. Ik zou het niet doen iedergeval. Vraag dan 1 van die meiden van de manege om heel ffies op je kind te passen. Doe ik ook wel is als ik met Laaf moet stappen.
Llover schreef:ik kwets niemand hoop ik, maar van dat kwetsen geld ook 2 kanten op.
Nogmaals ik bedoelde alles goed, maar jullie denken weer het verkeerde, ja daar kan ik niets aan doen. En nee je moet niet altijd je mening geven over alles, maar ook voor dat geld dat jij je mening er ook over geeft, waardoor je antwoorden ( dus meningen) terug kan verwachten.
En ja sfeer maak je zelf tot een bepaalde hoogte, als anderen behoorlijk vervelend tegen mij gaan doen ( zoals de leeghoofdjes toen die tijd) nee dan laat ik niet over mij heen lopen en dat is iets anders dan dat je je maar inhoudt te goede van de sfeer. Maarja wat wie dna ook op een bepaald moment zou doen is natuurlijk weer persoonlijk.