Reaggeer ff
haha komt hij weer naar boven, ik heb echt altijd dat er maar 2 reacties zijn in me topics, pff dat word vervelend! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha komt hij weer naar boven, ik heb echt altijd dat er maar 2 reacties zijn in me topics, pff dat word vervelend!

!!!!!!!!!!!!
. Dus morgen komen de foto's (hoop ik, ik doe iig mijn best) en ga ik even op mijn gemak alles terug lezen. l0rdJ schreef:Hebben jullie dit al gehoord Of gelezen?
viewtopic.php?f=12&t=662248&p=18910525#p18910525
Te gek voor woorden, waarom doen mensen dat, arme parkieten!
Hackie schreef:
l0rdJ schreef:Hebben jullie dit al gehoord Of gelezen?
viewtopic.php?f=12&t=662248&p=18910525#p18910525
Te gek voor woorden, waarom doen mensen dat, arme parkieten!
het lijkt wel een trend tegenwoordig
dozo schreef:Ik zal even een rondleiding geven op Veldt![]()
De "Kakstal" is waar de manegepony's wonen. (Vroeger stonden daar paarden van mensen met air)
Sectie "A" is de gang van de stands tot en met de grote roldeur. ( Hier sta ik met de paarden)
Sectie "B" is de gang aan de andere kant van de bakrand. (Waar O-Rambo staat)
Sectie "C" zijn de buiten pony stallen. (Hier woont Bruno)
Sectie "D" is de grote binnenstal (Maissie d'r stal)
"Goudkust" is waar de mensen die vroeger in de kakstal stonden nu staan met hun paard.![]()
Tot slot wonen Grardus en Conny in "Villa Veldt" die staat op een "terp", is de stapmolen een "draaimolen", ga ik niet op mijn paard rijden maar op een "pony-butsen", gaan we niet op wedstrijd maar op "Concour", niet met de trailer maar met "de Wagen" en geef ik geen paardrijles maar "Bezigheids-therapie"!!!
stal van te maken
.
dozo schreef:Wacht ff.... dat betekend dat ik ook mee moet "pimpen". En ome Nol hahahahaha
.
. 
Hackie schreef:En je mag er alleen op als je een prada zadel heb
Heb hem op bokt gezien, zal hem even op zoeken