Zie mn topic:
viewtopic.php?f=10&t=669486&hilit=
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(om vervolgens wel weer volgens hun biologische ritme om 7 uur klaarwakker te zijn)!
*Tja, sommige mensen zijn bang voor paarden én die worden een stuk minder eng als je hun benen eraf kapt
Logisch!
(wel jammer van die foto's)
Máár als je zo moe bent, is t wel heerlijk om lekkr je bedje in te kruipen (vind ík t dan ook wel lekkr om de volgende morgen ook wat uit te slapen, maarja Wie ben ik
)
*foto's? 
Thirz schreef:geen rare sinaasappels in de nekken meer?![]()
* máár ik heb/had wel een duidelijke kaakholte ontsteking (citeert hier de huisarts). Nouja, dat is nu al wel een end over denk ik.. heb er iig niet zo'n last meer van.
Mooi!
Je had ook wel redelijk weer vanmiddag tog?
Alhoewel...
Veel sudoku (en die omgekeerde variant) puzzels blijven maken, houdt de geest wakker en actief 

(ook HAVO nieveau trouwens)
Hihi, ben volgens mij ook een paar keer verdwaald met dat "na t volgende kruispunt: Link, rechts, rechtdoor, links..."

*

Super sjieke Nero met al die nieuwe spulletjes!
Toppie bianz, lekkr op buitenrit gweest!
Hoe eng wil je t hebben! Ga je als paard tog al gauw sneller van lopen, zélfs als Stoere Nero zijnde

Barbie1986 schreef:Nero ziet er goed uit Bianz!
Op deze foto vraag je je bijna af of ik een springzadel heb en of het soms Shetlandformaat is
LuMy schreef:Hihi, Luna lijkt best op Nero
Nu met die foto's onder elkaar kun je pas echt goed het verschil zien!! LuMy schreef:Maar t hoofdstel staat hem idd super!Super sjieke Nero met al die nieuwe spulletjes!
WhieieToppie bianz, lekkr op buitenrit gweest!
*Logisch dat hij buiten sneller loopt dan binnen. Ik bedoel buiten heb je én BOE-ende koeien én pikkende struisvogels én paard-etende plastic zakjes!Hoe eng wil je t hebben! Ga je als paard tog al gauw sneller van lopen, zélfs als Stoere Nero zijnde
![]()
Maar egt super hoor Bianz, kan jij ook lekkr wat afwisselen met rijden! Voor allebei veel leuker!![]()
*moet nu ook ineens denken aan t liefje van Nero. Dat ene paardje wat naast hem kwam wonen in de stal. Hoe is t daar eigenlijk mee? *Gister tijdens t foto's uploaden een aantal keer dat ene plaatje tegengekomen vandaar
Enne... ene plaatje?? Help me eens? 
haha, maar hoe kan je dat plaatje nou vergeten!?
Heb idd t idee dat hij liever op buitenrit gaat (óf speelt met de longeerzweep)
Fijn dat alle spullen zo goed passen Bianz, goed geshopt! Het hoofdstel staat m erg goed. Lekker doorgaan met buiten trainen, dan kunnen we onze buitenrit samen snel eens gaan maken (hoe weten we nog niet, maar ach..
)
Ik weet niet of je