manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:37

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:26

Hoe gaat t met de zieken, alweer wat beter en geen rare sinaasappels in de nekken meer? Clown
Ik ben weer terug uit een zonnig Zoutelande. Echt heel veel plezier gehad met de kids, al waren ze totaal hun structuur kwijt, wat voor ons best vermoeiend was. Gister nog een spannende avondtocht in het donker gemaakt, die iets langer was dan gepland. Mn collega: "ow, volgens mij zijn we in Dishoek, hmm, dan moeten we nog een end terug..." Uiteindelijk na een hele tijd strompelen met kids die niet meer konden toch nog de weg teruggevonden! Maar ach, zorgde voor erg moeie kids die snel in slaap waren Lachen (om vervolgens wel weer volgens hun biologische ritme om 7 uur klaarwakker te zijn)!

Zag alweer hele leuke foto's van shaar voorbij komen, en goed van je wedstrijd Bar! Kunnen wij ook meegenieten van de video? Morgen ga ik op Voice rijden, ben heel benieuwd hoe dat gaat Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 19:03

Shaar stijgt op! Whieie!
ook leuke foto's op t strand Ja *Tja, sommige mensen zijn bang voor paarden én die worden een stuk minder eng als je hun benen eraf kapt Tong uitsteken Logisch! Clown (wel jammer van die foto's)

haha, arme kids 10 cm afgesleten door al dat lopen Clown Máár als je zo moe bent, is t wel heerlijk om lekkr je bedje in te kruipen (vind ík t dan ook wel lekkr om de volgende morgen ook wat uit te slapen, maarja Wie ben ik Haha! )

Heel veel plezier op Voice morgen, enne suc6 met t temmen Knipoog *foto's? Schijnheilig

Thirz schreef:
geen rare sinaasappels in de nekken meer? Clown

Nee, geen sinaasappel in mn nek *gelukkig ook nooit gehad, bij mij bleef t bij een knikker bovenop t stuk dikkere nek onder mn oor Knipoog* máár ik heb/had wel een duidelijke kaakholte ontsteking (citeert hier de huisarts). Nouja, dat is nu al wel een end over denk ik.. heb er iig niet zo'n last meer van.
Hoe is t met jou Bianz? En hoe is t met Mariekje? Allebei al wat minder verkouden?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 19:08

wat een leuk onderschrift trouwens, Thirz Ja Mooi!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:10

MOOI Tong uitsteken

Jaja, vanmiddag op Voice gereden in de wind. Ging hardstikke goed, felheid viel nog best mee na 2 maanden stilstaan, maar ze had de pas dr wel in hoor! Ze heeft ook echt een buikje gekregen, dus een beetje beweging kon geen kwaad Lachen

En Bar, jij nog veel gekocht bij de Hypo?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 16:21

Lekkr de pas erin is niet zo erg, rodeo is een stuk minder leuk. Maar je hebt dus lekkr gereden, Heel MOOI Clown Je had ook wel redelijk weer vanmiddag tog?

*voice met der dikke buikje, gaat ze wel steeds meer op der mammie lijken.... Al vermoed ik dat Nanda na een maandje of 2 stilstaan misschien tog iets vrolijker had gedaan Tong uitsteken Alhoewel...

Ja, Bar we hebben nog niets over je Tentenkamp avontuur gehoord! Vertel, Vertel! Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:57

Haha ik heb ook helemaal niet veel gekocht! Alleen n zweep, witte handschoentjes en draad om te gebruiken bij t knotjes maken... That's all!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:56

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 13:25

Haha, nou houden zo dat niveau mariekje Knipoog Veel sudoku (en die omgekeerde variant) puzzels blijven maken, houdt de geest wakker en actief Clown

*gaat ook eens die test doen Tong uitsteken
Ach, ik mag best een laag IQ hebben, ik zit immers nog op school Nagelbijten / Gniffelen

*edit: valt mee, een IQ van 119 Haha! (ook HAVO nieveau trouwens)
Zeg die tijd gaat op sommige momenten egt zooo snel! Had jij dat ook Mariekje? En dan ook nog die details die je moet onthouden Verward Hihi, ben volgens mij ook een paar keer verdwaald met dat "na t volgende kruispunt: Link, rechts, rechtdoor, links..." Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 16:52

Vandaag was t dan zover: De vervolg story op "Luna @work aan de longe"
*even om t geheugen op te frissen: Luna aan de longe
Afbeelding

En dan vandaag: serieus @work óp Luna:
Afbeelding
lekkr even draven
Afbeelding
Oke paardje losse spiertjes, nu t ruitertje nog:
En ómhoog met die knieen!
Afbeelding
enn BUK!
Afbeelding
Niet alleen nuttig om je spieren los te maken. Ook errug handig als je tijdens t rijden ineens een overstekende bakrand tegenkomt waar je onderdoor moet Clown
Afbeelding

*ondertussen altijd op je paard blijven letten: "wat vind die er nou eigenlijk van?"
Afbeelding
Dat is duidelijk: BLUH! Vork

Dan vervolgen we de gym-oefeningen:
buig voorover en raak de oren van je paard aan:
Afbeelding
Dé lievelingsoefening van Nicolle! Clown

Alle spiertjes los, tijd voor een beheerst galopje!
*onthoofde thirz, dat dan weer wel...
Afbeelding

Vroemmm, plat door de bocht! *wat nou beheerst! Verward *
Afbeelding

én natuurlijk nog even een wedstrijdje Mammie-dochter
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:50

Wat een leuke foto's! Zo te zien is Luna al goed aan het oefenen voor het in de les lopen. Ging het goed Thirz?
Ook grote broer had het vandaag helemaal naar z'n zin! Hij bedankt Thirz en Mariekje voor het mooie hoofdstel dat ze hebben uitgekozen, want het staat hem geweldig! Ook de singel is prima; nu eindelijk eens niet trekken aan de singel tot bovenaan voor het fatsoenlijk zit! Bit was ook prima.
En... vandaag voor het eerst sinds operatie in april weer eens een lekkere buitenrit gemaakt!! En gaaf dat 'ie 't vond! We kwamen zeeeeer enge koeien tegen, wilde meneer liever niet voorbij, net als de struisvogels of een plastic zakje. Maar het is gelukt het hele rondje goed te doen en het was echt heerlijk! Hij had ook meteen een stuk meer energie dan van de week in de bak, dus het is duidelijk dat hij aan beetje afwisseling toe is! Dat wordt dus snel vervolgd, zo'n toffe buitenrit!
Heb nog een foto gemaakt van het hoofdstel, maar die volgt later; Naomi komt zo eten, dus ga maar eens ff kijken wat ik nog in huis heb!
Doeidoei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 13:38

En hier dan nog even Nero met z'n nieuwe hoofdstel + goed passende singel!

Afbeelding

Hihi kwam ook deze foto van een MEGA Nous tegen en daarnaast een kleine Thirz: Nous lijkt hier echt groot!

Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:48

Weeeeer 2 wp gehaald vandaag! Ik had 180 en 185 punten....
Nu dus 5 winstpunten in 3 wedstrijden gehaald!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:48

Nero ziet er goed uit Bianz!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 15:36

Hihi, Luna lijkt best op Nero Schijnheilig

Maar t hoofdstel staat hem idd super! Ja Super sjieke Nero met al die nieuwe spulletjes!
Whieie Go jij! Go jij! Toppie bianz, lekkr op buitenrit gweest!
*Logisch dat hij buiten sneller loopt dan binnen. Ik bedoel buiten heb je én BOE-ende koeien én pikkende struisvogels én paard-etende plastic zakjes! Wow! Hoe eng wil je t hebben! Ga je als paard tog al gauw sneller van lopen, zélfs als Stoere Nero zijnde Clown
Maar egt super hoor Bianz, kan jij ook lekkr wat afwisselen met rijden! Voor allebei veel leuker! Haha!
*moet nu ook ineens denken aan t liefje van Nero. Dat ene paardje wat naast hem kwam wonen in de stal. Hoe is t daar eigenlijk mee? *Gister tijdens t foto's uploaden een aantal keer dat ene plaatje tegengekomen vandaar Tong uitsteken

Jeej! Gefeliciteerd Bar, je hebt er een lekkr tempo in zitten zo!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:25

Barbie1986 schreef:
Nero ziet er goed uit Bianz!

Haha ja, z'n grasbuik wordt al een heel klein beetje minder, dus nog even en het zadel lijkt niet meer zo klein Haha! Op deze foto vraag je je bijna af of ik een springzadel heb en of het soms Shetlandformaat is Clown
En gefeliciteerd met nu alweer 5 winstpunten Bar! Gaat lekker zo, nog even en de L komt er aan!

LuMy schreef:
Hihi, Luna lijkt best op Nero Schijnheilig

Ja he; als 2 druppels water! Knipoog Nu met die foto's onder elkaar kun je pas echt goed het verschil zien!!

LuMy schreef:
Maar t hoofdstel staat hem idd super! Ja Super sjieke Nero met al die nieuwe spulletjes!
Whieie Go jij! Go jij! Toppie bianz, lekkr op buitenrit gweest!
*Logisch dat hij buiten sneller loopt dan binnen. Ik bedoel buiten heb je én BOE-ende koeien én pikkende struisvogels én paard-etende plastic zakjes! Wow! Hoe eng wil je t hebben! Ga je als paard tog al gauw sneller van lopen, zélfs als Stoere Nero zijnde Clown
Maar egt super hoor Bianz, kan jij ook lekkr wat afwisselen met rijden! Voor allebei veel leuker! Haha!
*moet nu ook ineens denken aan t liefje van Nero. Dat ene paardje wat naast hem kwam wonen in de stal. Hoe is t daar eigenlijk mee? *Gister tijdens t foto's uploaden een aantal keer dat ene plaatje tegengekomen vandaar Tong uitsteken

Precies, het is hardstikke leuk om weer naar buiten te kunnen nu hij weer helemaal gezond is; ik had de bak wel een beetje gezien, maar Nero nog meer geloof ik! Ik kwam na de buitenrit terug in de bak en hij had echt zoiets van: "goed, het is mooi geweest, ik ga echt niet weer in dit stomme ding rondjes lopen hoor"!
Je bedoelt dat vriendinnetje, paard van wel/niet instructrice? Tsja, die staan nu nog een heel eind uit elkaar op de wei, dus zodra ze straks weer 's nachts op stal gaan (ze staan nu nog dag en nacht buiten, zal niet zo lang meer duren, helaas voor Nero want die vindt het wel best) dan zullen we het wel merken of 'ie weer Dé Hengst gaat worden! Clown Enne... ene plaatje?? Help me eens?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 18:11

haha Nero al bang dat je nog een uur serieus aan t werk ging in die saaie bak. Paniek Tong uitsteken

Ja volgens mij bedoel ik dat paardje. Thirz en jij waren nog een keer naar
Nero gegaan (gloof ik) en toen was Nero zo vervelend; en maar hinniken en
draaien en keren en Dé Hengst uithangen Haha!
*Helpt Bianz: het plaatje

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:18

Whahaha ik lig onder tafel Annemijn, ik was dít plaatje alweer vergeten, maar hij blijft zó komisch!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 19:00

*raapt Bianz op*
Heb je je niet zeer gedaan? Ach gut

Haha! haha, maar hoe kan je dat plaatje nou vergeten!? Vork
Maar wat een super gave foto's van Nero ITP Ja
*hoezo hij is DOL op longeren! Knipoog Heb idd t idee dat hij liever op buitenrit gaat (óf speelt met de longeerzweep) Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:00

Daar was ik ook weer!!Ik vind mn actie-foto's op Luna best cool, ze moet nog een beetje trainen, maar volgens mij komt t best goed Lachen Fijn dat alle spullen zo goed passen Bianz, goed geshopt! Het hoofdstel staat m erg goed. Lekker doorgaan met buiten trainen, dan kunnen we onze buitenrit samen snel eens gaan maken (hoe weten we nog niet, maar ach.. Knipoog )
Gefeliciteerd met je winstpunten Bar!

Belle en het Beest was echt supermooi! Carlo en Chantal waren er niet (had graag Carlo willen zien) maar Stanley was er wel! En de vervangers waren ook erg goed, we hebben echt genoten. Volgende keer gaan we naar de Wiz hebben we alweer besloten Ja

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 11:36

Ben je naar Belle en t Beest geweest? Gaaf!
Waar was de voorstelling?
Jammer dat Chantal en Carlo er niet waren, maar gelukkig waren de
vervangers ook heel goed.

De Wiz... Speelde Jamai daar ook niet in mee?

Ow en Thirz, ik heb nog veeeel meer actiefoto's hoor Haha! Ik weet niet of je
graag wat foto's wil hebben ofzo, anders stuur ik ze wel een keer. Of als je
ze graag allemaal een keer wil zien, gooi ik ze wel even op een CD'tje... Kan
allemaal, ik hoor t wel.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:19

Ik heb besloten, om meerdere redenen dat ik niet meer naar Zuid-Afrika ga in t voorjaar... ik blijf gewoon lekker in ons kikkerlandje...
Nu moet ik alleen nog een onderwerp voor een scriptie en ik kan echt NIETS verzinnen!
Bianz, weet jij nog een leuk onderwerp?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 16:38

Tjee...
Jammer hoor Bar, maar het is ook wel een hele poos én een heel end weg..
En met een onderwerp voor je scriptie kan ik je niet helpen, geen idee!

*oke, zo kan je je paard ook scheren Verward
Geschoren paardjes?!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:39

Sharon wordt vrijdag geschoren, helemaal!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 16:40

haha, niet zoals in t topic? Tong uitsteken
Wie gaat Shaar scheren? De zelfde personen als vorig jaar? Ook ongeveer t zelfde model of?