Ik vind je errrgggg leuk op aglona!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heel heel heeeel veel sterkte met het verlies van je allergrootste vriend.. Wat je nu voelt is onmenselijk.. Sterkte meid!!
(Wel fijn om te lezen dat het zo vredig is gegaan! Leek me een heel 'mooi', liefdevol, maar moeilijk afscheid!)
Pebbs schreef:Wat anderen op stal zeggen moet je helemaal aan je voorbij laten gaan. Je weet zelf wat het beste is. Ik zou haar lekker op de wei gooien, haar de kans geven om te herstellen. Zodra je geld genoeg hebt laat je weer een keer de dierenarts komen. Ondertussen lekker aandacht geven en tutten. Mensen op stal moeten ze er niet mee bemoeien en dat mag je ook gerust zeggen. Natuurlijk zeggen ze het om te helpen maar als ze zeggen oh wat is ze zielig, zou ik gewoon niet op reageren..
Ik vond je er echt netjes op zitten. Je zou als ik echt ga zeuren om de kleine dingetjes, net iets meer je hoofd naar achter mogen doen. Maar wat jou houding gewoon uitstraalt, is dat jij veel rijd en veel op verschillende paarden zit, het komt dus allemaal zo 'natuurlijk' over, geen geforceerde houdin! Ik vind Agloona gewoon een super leuk paardje en jullie passen erg leuk bij elkaar! Hij is trouwens nog bezig met het filmpje
ze zegt zelfs dat ze net zo slecht zit als ik
En dat met mijn hoofd naar achter klopt wel, Liesbeth zei het tijdens het inrijden ook al haha