Oeeh linn.. wat is er met de rug van dat paard?? Ik zou je aanraden om sporen af te laten .. je zit hem echt in zn buik te prikken namelijk.. Nee vind het geen fijn beeld.. sorry
Paard heeft een enorm doorgezakte rug, het lijkt net alsof de kont een deel eraan geplakt is zegmaar. Daarom is ze ook zo moeilijk te rijden, moeilijk te laten zakken enzo.
Nouja ze heeft er geen pijn aan, Linda zou er echt niet al die jaren op rijden als ze pijn zou hebben.
Suuskipje
Geplaatst: 18-05-12 11:43
Britt_Sisi schreef:
Dan ga je er gewoon niet op? Dat is echt niet gezond.
Als het paard verder geen pijn aan de rug heeft dan zie ik niet in waarom je er niet op kan gaan, maar zoals je zelf al aangeeft als ze moeilijk zakt en dergelijke dan lijkt het mij dat ze daar best wat last aan heeft..
Veel plezier trouwens vandaag Britt en Patries laat even weten wie jullie meehadden! Hoe was de caroussel gegaan trouwens?
Hoe netjes trouwens, ik heb woensdag me dvd retour gestuurd omdat die dus stopte na een poosje en heb nu al een nieuwe ontvangen!
EllaBellaah
Geplaatst: 18-05-12 12:31
Nou is toch goede service
Vind die rug ook een beetje vreemd dr uit zien... Ze zou haar juist naar beneden moeten laten zakken met zo'n rug, maar blijkbaar kan/wil ze dat niet dus zou je toch denken dat ze pijn heeft.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Nouja op zich kan ze wel zakken hoor, maarja voor een fries is zakken sowieso al moeilijk natuurlijk. Ze ging wss wel weer de zadelmaker laten komen omdat ze het idee heeft dat het zadel niet helemaal lekker meer ligt.
En wat lastig met Wietse zeg. En als je je er alleen maar aan irriteert is het ook niet fijn natuurlijk, en volgens mij heb je bij jezelf al de keuze gemaakt heb ik het idee...of niet?
Ik gaat even naar city, toedeloe.
EllaBellaah
Geplaatst: 18-05-12 12:40
.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Maar als iemand moet veranderen is het al niet goed want dan is diegene zichzelf niet meer. Dat gaat misschien even goed maar uiteindelijk sluipen er toch weer dingen in. Ik denk dat jij hem een beetje ontgroeid bent, jij bent wat ouder en serieuzer geworden en hij blijft wat hangen en is nog meer puberiger enzo. En daar erger jij je dan weer aan omdat jij serieuzer bent. Klinkt dat logisch?
Ik ben geslaagd naar wat ik zocht voor mijn brief naar Henk! Nu nog overschrijven.
EllaBellaah
Geplaatst: 18-05-12 13:41
.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt
KarmaWitch
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-12 13:43
_Lucy schreef:
xDaantjxx schreef:
Bolero??
Bolero is het nieuwe weidemaatje van Faron, maar daar ga ik geen foto's van op internet zetten
Nou ik gaat zo maar eens naar de horseplaza, heb nog een cadeaubon om uit te geven en mis de laatste tijd toch wel een zomerjas! Dus eens even kijken of ze daar wat hebben dat naar mijn zin is
_Linn_
Geplaatst: 18-05-12 14:17
Ja Wietse zal ook wel voelen dat het niet lekker loopt en gaat zich daardoor anders gedragen. Ik denk dat het het meest verstandig is om het uit te maken. Ik snap dat je je dan wel zorgen om hem gaat maken omdat je bang bent dat hij instort, maar het klinkt heel cru maar dat is dan niet meer jou zorg. Zoals ik eerder al zei zou je dan ze ouders kunnen raadplegen dat je bang bent dat dat gaat gebeuren en dan kunnen zij hem opvangen. En ik zou ook niet meteen iets met Sebas gaan beginnen. Geniet even van het alleen zijn en bindt je niet meteen weer. Je bent toch best even samen geweest, dus nu is het even tijd voor jezelf.
Ik ga het einde van me dvd eindelijk kijken, hopelijk doet deze het wel!
EllaBellaah
Geplaatst: 18-05-12 14:46
.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Hoe banketstaaf het dan ook is, ik zou het dan alsnog uitmaken. Toen ik met Marcel had zou ik ook meegaan in de kerstvakantie naar oostenrijk geloof ik, hij maakte het toen ook vlak daarvoor met me uit. Is erg k u t maar het is niet anders. Je kan hem idd niet aan het lijntje houden, dat is voor beide vervelend.
Nu doet me hele duim zeer van het schrijven Maaaar me brief is geschreven! Wil zo even jullie mening over de foto's die ik mee wil sturen, ga even zoeken.
Het veulen van Doortje (paard van me instructrice) is gister midden op de dag geboren. Nu is het hier afgezet zodat ze rust houden, ik kan nog net nog bij Tango