Manege Bergemo praat

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:25

Ik had mijn jas (pinto amber) bij Hippocare vandaan. Maar maat XL viel als M dus ik heb hem aan Janneke doorverkocht.
Divoza heeft de spullen wel Emy alleen staan ze niet op de website waarschijnlijk omdat het spul de winkel uitvliegt.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 14:37

Hebben ze er dan alles? Want dan moet ik binnenkort toch maar weer eens gaan kijken.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:04

Of ze alles hebben durf ik niet te garanderen. Maar ik heb gehoord van mensen die daar de jas vandaan hebben. Misschien kun je ze van te voren bellen?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:21

Hmm, ja. Anne wilde er ook nog gaan kijken voor iets, dus ik kan ook gewoon mee. Ik vind het ook altijd leuk om daar rond te neuzen. Maar er is dus niet ergens een site die die spullen verkoopt?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:43

jawel hippocare zoals ik al schreef Haha!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 19:48

Divosa hangt voor 1 derde vol met alleen jassen, truitjes en shirts, de kans dat daar iets van HH tussen zit is wel hééél groot Knipoog

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:05

kan iemand mij vertellen hoe het met boyke gaat?

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:02

Hey Laura!

Boyke loopt al heel lang niet zuiver, bijna kreupel zeg maar. Hij wordt dus niet meer voor de lessen gebruikt, maar alleen nog maar voor het ponywandelen.

Ik denk dat hij niet lang meer op de manege blijft.... als ik het eerlijk mag zeggen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 23:45

ahh hij is zo lief en hij had vroeger zoveel energie enzo.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:35

Juut schreef:
Divosa hangt voor 1 derde vol met alleen jassen, truitjes en shirts, de kans dat daar iets van HH tussen zit is wel hééél groot Knipoog

Ja dat snap ik, maar de kans wordt wel weer kleiner als ik voor een bepaald vest en jas wil kijken. Knipoog Maar kijken kan natuurlijk altijd wel, ik heb in ieder geval ook nog laarzenvet voor bruine laarzen nodig en laarzenspanners, dus...

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:02

deedee19 schreef:
Ik had mijn jas (pinto amber) bij Hippocare vandaan. Maar maat XL viel als M dus ik heb hem aan Janneke doorverkocht.

Dat was een HH jas? Heb je nog meer HH spullen? Ik zag namelijk dat ze hetgeen dat ik graag zou willen hebben namelijk hebben, maar als die maten zoveel verschillen, zou ik niet weten welke maat ik zou moeten bestellen.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 20:10

vientijntje schreef:
Hey Laura!

Boyke loopt al heel lang niet zuiver, bijna kreupel zeg maar. Hij wordt dus niet meer voor de lessen gebruikt, maar alleen nog maar voor het ponywandelen.

Ik denk dat hij niet lang meer op de manege blijft.... als ik het eerlijk mag zeggen.

Is that you, Anke??? Hihihi, zat me al een tijdje af te vragen hoe jij je noemt hierzo Clown

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 20:25

Ja, ja, dat is Anke. Knipoog

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:40

Hey Judith en Amy !! Hihi, ja, dit ben ik.... "Vientijntje" stamt af van Viento, mijn vorige paardje....

Ow enne... Laura, Boyke heeft nog steeds enorm veel energie! Je weet vast wel dat hij echt iedereen er af gooit die zonder zadel op hem durft te gaan zitten! Met zadel, als wandelpony, is het een werkelijk schatje, maar zonder zadel komt het duveltje in hem naar boven Vork

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 22:18

Emytje schreef:
deedee19 schreef:

Dat was een HH jas? Heb je nog meer HH spullen? Ik zag namelijk dat ze hetgeen dat ik graag zou willen hebben namelijk hebben, maar als die maten zoveel verschillen, zou ik niet weten welke maat ik zou moeten bestellen.

Ja die jas was van HH. Vraag anders even aan Janneke of je de hare mag passen. (die dus van mij was Schijnheilig ) dan kun je de maat vergelijken.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 08:01

heel erg lang geleden dat ik 'n berichtje geplaatst heb volgensmij... heb het een beeeetje druk met studie, dingen die ik organiseer voor m'n studievereniging, bullie, en dan ben ik sinds kort ook nog officieel aan de man hier is 'n foto Lachen
Emy: je mag die jas natuurlijk passen, ik wil proberen of ik vrijdagavond in de les mee kan rijden... ik heb tentamenweken, dus deze week niet tot 6uur college, en m'n leskaart moet op, volgensmij heb ik er nog twee lessen opstaan.
verder ben ik afgelopen weekend naar Parijs geweest, ik had voor mijn studievereniging een weekendje georganiseerd. We zijn vrijdagmiddag vertrokken, zaterdag rondleiding gehad van een docent en op zondag en maandag kon iederen bekijken wat hij of zij zelf wilde. Het was 'n erg geslaagd weekendje, en omdat we dat via de studie organiseren kan het allemaal heel goedkoop. Afgelopen weekend kostte 125 euro, met overnachtingen, reis, ontbijt en rondleiding.
in totaal waren we met 34 mensen, allemaal van de studie.
ik ga nu even snel douchen, aankleden en dan weer aan de studie. Emy, ik bel de manege wel, en als ik vrijdagavond mee kan rijden kom ik je ophalen, maar dat laat ik nog weten.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 09:26

Zozo Janneke aan de vent Haha! Wat een lieve foto trouwens Ja

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:09

Ik ben het een beetje kwijt volgens mij, maar wie rijden er nu allemaal nog in die les op vrijdagavond? Lijkt me wel leuk weer eens te komen kijken, maar dan moeten er wel bekenden zijn.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 17:35

Eh, ik geloof dat Emy, Mirjam en Julia de enige bekenden zijn. En Klaartje.
Ik ben vaste aanmoediger en Lonneke komt ook regelmatig langs Knipoog

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:06

...en Vientijntje/ Anke rijdt ook mee Haha!

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:05

Ja, ik mag mij tegenwoordig ook tot de vaste harde kern van de vrijdagavondles 21.00 uur rekenen Go jij! Go jij!

Wendy ken ik ook (van een paar jaar geleden nog).... Weet je nog wie ik ben?? Ik had toen een tinkertje Dubbelfrizz...

Ik heb overigens vandaag mijn nieuwe pony opgehaald! Een super fjordje Vedde Lovers Hij staat ook bij Hans en ik ben helemaal verliefd!!!!!!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:28

Was die Tinker van jou? Ik vond hem zo gaaf! Haha! Kom vrijdag paardje kijken,rijd je dan met hem mee? Hoe kom je trouwens ineens aan een fjord? (haflinger is toch veel beter! Tong uitsteken )

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:08

Heet ie nu Vedde en geen Hans meer?

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:45

gister mn laatste les gehad..

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:20

Je stopt? Waarom dan? En was het wel een leuke les?
Emytje schreef:
Heet ie nu Vedde en geen Hans meer?

Anke, je hebt je fjordje toch niet écht 'Hans' willen noemen, toch? Clown