Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:ik ga 4 dagen per week! en ze willen het binnenkort ( zal nog wel paar maand duren ) naar shifts gaan dat je dus niet 14 uur op je poten staat maar ongeveer 8 uur per dag!dus dat vind ik wel goed!
Maar je hoeft ook niet te golven hoor! je mag daar ook gewoon voor het restaurant komen!
Als je nog een baan zoekt
ze zoeken nog meer mensen hoor! 
Pebbs schreef:Middaaaggg! Ik ben alweer terug! Ik mag volgende week vrijdag een dagje meelopen! en dan liggen de papieren al klaar, dus als ik het leuk vind kan ik gelijk alles invullen!
Dus eigenlijk ben ik al aangenomenVoor de nieuwsgierigen onder ons, het is op de Golfbaan in het Naarderbos! Voor de horeca!
Dus ik kan nog even genieten van een weekje vakantie en dan eindelijk weer werken na 3 maanden thuis te hebben gezeten!![]()
Was een enorm succes.
Saskia heet ze, en de ander Maxime.
Thanks!

Heen en terug?
naja ik had wel op je gerekend ja
Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:Waar ben je geweest Ems ?
The WombatsKennen jullie waarschijnlijk niet haha, was één grote moshpit
Ik heb een elleboog in m'n maag gekregen, iemand is op mijn schouder gevallen en één of andere lange gast is meerdere malen op mijn hielen gesprongen. Heerlijk!
Die ken ik wel hoor !!! Annie_ schreef:Emmaa_ schreef:The WombatsKennen jullie waarschijnlijk niet haha, was één grote moshpit
Ik heb een elleboog in m'n maag gekregen, iemand is op mijn schouder gevallen en één of andere lange gast is meerdere malen op mijn hielen gesprongen. Heerlijk!
Die ken ik wel hoor !!!
Supertof! Dat nieuwe album is heel goed
Pebbs schreef:Middaaaggg! Ik ben alweer terug! Ik mag volgende week vrijdag een dagje meelopen! en dan liggen de papieren al klaar, dus als ik het leuk vind kan ik gelijk alles invullen!
Dus eigenlijk ben ik al aangenomenVoor de nieuwsgierigen onder ons, het is op de Golfbaan in het Naarderbos! Voor de horeca!
Dus ik kan nog even genieten van een weekje vakantie en dan eindelijk weer werken na 3 maanden thuis te hebben gezeten!![]()
! hahah ik wou keer ijsje daar halen toen we bosrit reden