Uhm nou kijk, bij die bokker is het heel duur om 10B erop te maken. Dus kunnen we die er zelf opstrijken met bijv van die letters, ik had op internet gekeken en 1 zon letter is 0.40. Hmmm eigenlijk vindt ik dat ook, maar dat bedrijf van jullie heeft minder mooie kleuren en voor die trui vindt ik dat niet erg, maar voor de polo's wel.
We moeten alleen ff peilen met hoeveel mensen er een polo en hoeveel mensen een sweater gaan nemen. Ik zal eerst ff vragen wat ze voor die dingen willen.
kom net thuis van een dagje weg (voltigedag in brabant) , zie ik me hond liggen, in een positie.. dat niet bepaald gezond is, dus ik d'r roepen (wat nergens op sloeg, want ze was al doof) maar geen reactie.. ik me moeder geroepen, en die bevestigde mijn gedachte
Queelens
Geplaatst: 23-01-11 18:14
Yesorno schreef:
Ik heb wel interesse voor 'n polo/sweater hoor! Ik hoop dat het lukt om te regelen! Super leuk lijkt mij dat.
Queelens schreef:
Zo boe, ben ik weer terug van wedstrijd. Heb er mooi weer ff 2wp'jes bij gereden
Ik wil die die Elise kan regelen, precies zo, die kleuren, die teksten, 20 en 30 euro vind ik ook super, als dat zou lukken...! alleen dan wel met mijn, en mijn paard d'r naam i.p.v. die van elise
Elise95
Geplaatst: 23-01-11 20:18
Queelens schreef:
Zo boe, ben ik weer terug van wedstrijd. Heb er mooi weer ff 2wp'jes bij gereden
Gefeliciteerd
@Michelle
Gecondoleerd Hij is gelukkig oud geworden.
Ik ga ff kijken voor die polo's. Heb net een mailtje gehad. Wordt volgens mij 25 voor polo 35 voor sweater en dan nog 5% korting als we boven de 150 komen en nog gratis verzenden
Lau
Geplaatst: 23-01-11 20:20
ik hoop dat het je lukt
X_Michelle_X
Geplaatst: 23-01-11 20:21
Hoop het ook
ZE was wel oud geworden en ook rustig ingeslapen gelukkig!