Neem gewoon een Shaggy, die springen ook top . Gister weer springles gehad en pony ging als een trein! Gaat het ook steeds leuker vinden en waar ik voorheen echt bij moest drijven moet ik nu alleen maar zorgen dat ik verbinding blijf houden en goed 'mee' ben in de sprong. En hij springt wel . Nu hopen dat ie dat zaterdag ook doet bij natuurlijke hindernissen! Kom je nog kijken Sas ?
Shaggy is een beetje te klein! Ik wil wel een beetje paard onder mijn kont hebben . Ik ga morgen weer een buitenrit bij Smit maken. Gijs zou eigenlijk rijden maar hij moet werken dus heb ik zijn plek ingenomen.
Hahahaha moet je is op m gaan zitten, dan heb je (vooral als ie niet zo hard kan als ie wil) wel een paard onder je . Is af en toe wel tank . Maar oke, niet zo groot als een Clydesdale....
Wel lastige combi, braaf buitenrijpaard en goed springpaard . Springpaarden zijn altijd wat heter en rilliger, merk ik wel aan die van Linn... In parcours natuurlijk hardstikke goed maar buiten wat minder .
Welnee, er zijn genoeg springpaarden die goed koel in hun hoofd zijn, het ligt er helemaal aan hoe ze gefokt zijn. Wat denk je bijvoorbeeld van de Engelse hunters, koelere springers vind je praktisch niet
Ja dat is waar, maar ik werd er vandaag ook op gewezen dag 'een paard als Arko' als privepaard veel actiever zou zijn omdat die dan minder doet.. Ja en dan ga ik weer twijfelen he of ik uberhaupt voor mezelf wel aan een warmbloed moet beginnen :-(