Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:winnitou schreef:ik zag jou ook zitten als een echte secretaresse (oftewel typetrut).
Durfde niet eens naar je te zwaaien zo serieus keek je.
hahaha, soms deed de laptop dingen die ik niet wildeGrrr..
En ik notuleer eigenlijk nooit meer, dus vindt het wel een goeie oefening om dat
bij zo'n vergadering te doen. (maar dan moet de laptop wel mee werken)

xan schreef:xan schreef:Ik ga ff op startlijsten kijken hoe laat ik moet zondag.
Tot zo..
Ik moet rond 16.34 en 16.55
Ik start in het groepje van de L1.
Na mij volgt er nog een groep L2, maar die gaan met ze 4-en
Hmmm weet nog niet wat ik er van moet denken.
(is dat in mijn voor- of nadeel ????)
. 

LIQUITA schreef:Ik denk dat het niks uit maakt, is waarschijnlijk om te voorkomen dat er een te lange tijd tussen je 2 proeven zit.....denk ik.

xan schreef:LIQUITA schreef:Ik denk dat het niks uit maakt, is waarschijnlijk om te voorkomen dat er een te lange tijd tussen je 2 proeven zit.....denk ik.
Dat denk ik ook.
Maar zat me ff af te vragen hoe ik dit nu vind.
Is toch wel gek om dan met hen mee te rijden, maar ook wel weer leuk.
Haha zie het nu al voor me, zijn er natuurlijk mensen die denken dat ik de verkeerde proef rijdt
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik denk dat het niks uit maakt, is waarschijnlijk om te voorkomen dat er een te lange tijd tussen je 2 proeven zit.....denk ik.
Dat denk ik ook.
Maar zat me ff af te vragen hoe ik dit nu vind.
Is toch wel gek om dan met hen mee te rijden, maar ook wel weer leuk.
Haha zie het nu al voor me, zijn er natuurlijk mensen die denken dat ik de verkeerde proef rijdt
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik ga er ook weer vandoor. Mag morgenochtend (op m'n vrije dag) voor een geprek (belangstellingsregistratie) van 20 minuutjes naar m'n werk
wat houdt je werkgever toch van je....kan niet zonder je
.winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Hoe was het bij de dokter Win?
door daar de fysiotherapie (die pas volgende week woensdag tijd heeft). wil eerst een lekkere ontspannende massage, mijn spieren verkrampen in mijn rug.
Kwam niet vanuit mijn heup. Hij wist niet van mijn heupprothese.
Woon hier nu dik een jaar en de huisarts uit westzaan heeft nog steeds niet het digitale dossier doorgestuurd.(volgens mij kan ie niks goed doen)
De fysiotherapeut vond dat ik wel heel jong was om al een heupprothese te hebben, 34 jaar. Ik nog zeggen ja zie wel heel jong uit maar ben toch iets ouder hoor! Verklapt Rowan hoe oud ik ben.....