Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Iriss

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:40

ik ben ook op me 12 egeweest, maar leeftijd is idd verouderd zie ik nu pas :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:39

haha :P

Heb echt zin in trektocht :D, Ga iig met Suus samen mailen dat wij samen willen :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:21

Yaaaay. Dat is in ieder geval leuk. 8D Ben alleen thuis, maar ga maar eens slapen. :O Jij ook Desiree? :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 06:58

PrimaDonna_ schreef:
Britt is heel cool & vet :D

IsabelvS; ja ik ben op kamp geweest bij manege van loon, viel me heel erg tegen.

vet ja :')
heeel vet... :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 06:59

IsabelvS schreef:
Ohw oké :p
Ik ben 1 of 2 keer toen ik echt klein was bij eigen manege geweest ;] En bij manege Poelenburgh kamp, was wel leuk maar was in een lage groep geplaatst want ik had gevraagd dat mijn vriendin en ik bij elkaar konden, heel verhaal; komt erop neer dat ik er niet meer nar toe ga =]

Babico3 schreef:
Nouja, weetje, het is gewoon omdat het me eerste keer daar is en echt niemand ken daar gewoon. :P Alleen jullie. :D
Op zich, ik wil gewoon niet bij allemaal (ik weet niet of ik nu iemand ga beledigen) 12/13-jarigen. :P Maar het is nou ook niet zo dat ik dood ga als het niet zo is. Maarja, het leek me gewoon wat fijner. Maarja, als het niet kan, dan helaas.

Ik snap je wel alleen niet alle 13 jarige zijn banketstaaf hoor, ik ga nu met een groep die gemiddeld 3 jaar ouder is en sommigen 13 jarige kunnen wel normaal doen en niet kinderachtig ofzo. En anders moet je maar naar ander kamp gaan, er is altijd leeftijdsverschil en mij maakt dat niet zoveel uit behalve als er banketstaaf kleine kinderen zijn, maar ik ben wsl de jongste xd. Maar volgens mij si het nu ook va 14?

Ik ben naar laarbrug geweest en fjordenpaard :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:00

Desiree_1993 schreef:
haha :P

Heb echt zin in trektocht :D, Ga iig met Suus samen mailen dat wij samen willen :).

gezelliggg
misschein komen we dan wle in dezelfde jt ofzo

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:53

Ik wou altijd op pnykamp maar ik mocht nooit :')

toen heb ik er eigenlijk al 2 jaar niet meer over nagedacht, totdat ik afgelopen zomer bij 't reelaer kwam, toen was het; Mam, ik wil dit jaar op JT :D !
En dat mogt :')

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:26

Ik ben in 2006 op hockeykamp geweest met een paar teamgenootjes, was een heel groot kamp, heb er veel geleerd en was gezellig, helaas moest ik 2 maanden daarna stoppen met hockeyen vanwege me rug.
Daarna ben ik 2 jaar geleden op kamp geweest bij Van Loon met een vriendin, hier hebben we van alles mee gemaakt, was wel gezellig en de buitenritten waren leuk maar het is me erg tegen gevallen, je ziet mij er niet meer terug komen.
En dan vorig jaar voor het eerst naar t reelaer geweest, wou 2 jaar geleden al maar was toen al vol. Het is zo goed bevallen dat ik weer ga :D

EN HEB ER ZIN IN!!!! :j

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 14:22

Ik ben 1 jaar op leskamp geweest bij 't reelaer, 1 jaar op ponykamp en nu voor het 3e jaar op jt :j
het bevalt me eigenlijk zo goed dat ik nog nooit ergens anders ben geweest, maar misschien volgend jaar naar belgië ofzo met vriendin op trektocht, maar dat weet ik nog niet :')

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 14:23

EN OFCOURSE HEB IK ER OOK ZIN IN GEKKKKKKKKKKKK! :#

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:43

PrimaDonna_ schreef:
niet vervelend bedoeld maar wij sturen gewoon een lijst en dat zijn al 6 mensen en we willen niet teveel sturen anders heb je kans dat we niet bij elkaar komen. vorig jaar zaten we ook nog maar net bij elkaar.

:o

Meestal zit je wel bij elkaar maar het is handig als je al weet met wie je gaat het bv in een envelop te doen en ik begrijp ook wel dat je miss niet zo via bokt bij elkaar wil aangezien je elkaar miss helemaal niet echt aardig vind :o :+

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:10

Vandaag stukje VD gedaan met me paardje :)
Ik wil het langzaam gaan opbouwen met haar, vandaag dan eerst laten volgen, in het begin keek ze me echt aan van; wat sta je daar nou? hahaha maar ze ging steeds meer achter me aan lopen, ik haar weer belonen met een snoepje. Ze vond het wel heel leuk, ze liep steeds met haar oortjes naar voren en als ik HO zij dan ging ze meteen aan me hand snuffelen van; heey ik wil wel een snoepje :)
I love mij tuttie :+:

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:19

Leuk Eef! Tam kan vethoog voetje geven, maar daar moet je wel mee oppassen hoor, ze doet het nu iedere keer als ze een snoepje wil.. :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:22

Ik wil dat ook aan Sam leren maar zal nog wel oefenen worden haha. En het liefst de spaanse pas :D :D

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:27

haha ja das koel.. :D

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:29

vet zeg eeeef :D

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:30

haha ik begin daar maar niet aan, denk niet dat daar in mijn paardengroepje veel enthousiasme voor is. :')

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:32

Hahaha jawel joh, is best leuk.
Je bouwt ook een grotere band met Iris op dan :)
Ik ben gewoon begonnen met het volgen en dat bouw ik elke week een stukje op. Als ze dat goed heeft dan ga ik misschien over naar het voetje naar voren doen.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:20

Marie [mvs] had ook een tijdje ene vz paard vd manege, heeft een soort ziekte en kon niet rijden heeft nu een andere eigenaar staat nog wel op manege en die rijdt als het kan enzo [soms heeft ie last soms niet] maar iig marie ging dus hem verzorgen enzo en hij kon ook voetje strekken/voetje geven en ook bijna knielen dat was echt supervet! Hij vond het heel leuk, ook ging ik dan mee en dan deden we schrik training heel leuk, zeil over hem heen aaien enzo. En een plastic tas aan een zweep dat was echt leuk! Je krijgt er idd goede band van ;] Btw hij heette vriendje.
Ben je er al uit met de naam?

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:37

idd wat isa zegt :P maar mijn VZ paard nu doet ook dat voetje naar voren slaan maar meer uit verveling, ga haar dat dus maar niet leren :D Spaanse pas is wel echt moeilijk.. ons niet gelukt

wat je wel echt moet doen is dat je met de clicker training het doet, anders worden de paarden veel te op de

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:59

PrimaDonna_ schreef:
Vandaag stukje VD gedaan met me paardje :)
Ik wil het langzaam gaan opbouwen met haar, vandaag dan eerst laten volgen, in het begin keek ze me echt aan van; wat sta je daar nou? hahaha maar ze ging steeds meer achter me aan lopen, ik haar weer belonen met een snoepje. Ze vond het wel heel leuk, ze liep steeds met haar oortjes naar voren en als ik HO zij dan ging ze meteen aan me hand snuffelen van; heey ik wil wel een snoepje :)
I love mij tuttie :+:

Leuk zeg dat de jouwe het zo goed op pakt.
Is idd zo leuk om te doen.
Helaas niet bepaalt veel enthousiasme van mijn leasepaard :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:59

Ik heb trouwens vandaag m'n echte ruiterbewijs gebeure gekregen.
Had echt zo'n pasje verwacht. Maar het zijn 2 bladen eigenlijk :P

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:05

ik hebt ook pas vorige week gehad :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:52

Mariekwyf; Ja ik stond er echt van te kijken, ze deed echt zo goed haar best :)
Moet nu alleen goed gaan opletten wat voor woordjes ik ga nemen, niet dat ik straks een woord neem en de eigenaar van haar een klap voor zijn kop krijgt whahaha :P

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:36

Wij hebben ook een manegepony op de manege die een voetje kan geven. Maar die geeft dus gewoon te pas en te onpas een voetje omdat hij eten wil. Heel vervelend :+