Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, Ga iig met Suus samen mailen dat wij samen willen
.
Jij ook Desiree?
IsabelvS schreef:Ohw oké :p
Ik ben 1 of 2 keer toen ik echt klein was bij eigen manege geweest ;] En bij manege Poelenburgh kamp, was wel leuk maar was in een lage groep geplaatst want ik had gevraagd dat mijn vriendin en ik bij elkaar konden, heel verhaal; komt erop neer dat ik er niet meer nar toe ga =]Babico3 schreef:Nouja, weetje, het is gewoon omdat het me eerste keer daar is en echt niemand ken daar gewoon.Alleen jullie.
Op zich, ik wil gewoon niet bij allemaal (ik weet niet of ik nu iemand ga beledigen) 12/13-jarigen.Maar het is nou ook niet zo dat ik dood ga als het niet zo is. Maarja, het leek me gewoon wat fijner. Maarja, als het niet kan, dan helaas.
Ik snap je wel alleen niet alle 13 jarige zijn banketstaaf hoor, ik ga nu met een groep die gemiddeld 3 jaar ouder is en sommigen 13 jarige kunnen wel normaal doen en niet kinderachtig ofzo. En anders moet je maar naar ander kamp gaan, er is altijd leeftijdsverschil en mij maakt dat niet zoveel uit behalve als er banketstaaf kleine kinderen zijn, maar ik ben wsl de jongste xd. Maar volgens mij si het nu ook va 14?

!

PrimaDonna_ schreef:niet vervelend bedoeld maar wij sturen gewoon een lijst en dat zijn al 6 mensen en we willen niet teveel sturen anders heb je kans dat we niet bij elkaar komen. vorig jaar zaten we ook nog maar net bij elkaar.

maar mijn VZ paard nu doet ook dat voetje naar voren slaan maar meer uit verveling, ga haar dat dus maar niet leren
Spaanse pas is wel echt moeilijk.. ons niet geluktPrimaDonna_ schreef:Vandaag stukje VD gedaan met me paardje
Ik wil het langzaam gaan opbouwen met haar, vandaag dan eerst laten volgen, in het begin keek ze me echt aan van; wat sta je daar nou? hahaha maar ze ging steeds meer achter me aan lopen, ik haar weer belonen met een snoepje. Ze vond het wel heel leuk, ze liep steeds met haar oortjes naar voren en als ik HO zij dan ging ze meteen aan me hand snuffelen van; heey ik wil wel een snoepje
I love mij tuttie