A boe, ik wil geen vies weer, moet dadelijk oppassen en wilde eigenlijk even naar stad fietsen, maar denk niet dat die ouders blij worden met een doorweekte baby....
whahahaha tjaaa san... nog meer speelgoed aanschaffen
majo8
Geplaatst: 26-07-09 08:23
Goedemorgen. De zon schijnt jeeee! Dadelijk eerst maar eens rijden. San het is wel een groot verschil zo met je kamer echt veel ruimer! Ik denk dat als ik morgen gereden heb na werk dat ik even aan waai en dan gelijk die boeken meebreng! Ahum ahum
hahaha en die dvd van Night at the museum? Die had jij ook nog Ik zal dan meteen dat boek van K.S. klaarleggen dat ik van jou had geleend, dan zijn alle spullen weer terug waar ze horen
Straks naar Asten, Sander moet daar met 2 paarden springen. Ik ga met Roene apart met de auto, zodat we weg kunnen wanneer we willen
Vrijdag met Baily naar de DA geweest, heeft waarschijnlijk een gekneusd teentje. Heel mss dat er een breukje inzit. Die zit nu dus aan de pijnstilling en zou eigenlijk 10 volledige rust moeten hebben. Mjaaa Steff is nu ook weer ff bij ons, dus gaat niet helemaal.
Denk dat ik het pootje volgende week maar laat intapen als ze er nog zo´n last van heeft.
Vanmorgen eerst Sander naar stal gebracht zodat ik de auto had. Toen ik en Roen daarna weg wilden naar het concours, bedacht ik me onderweg dat ik wat van stal moest hebben, en dus ben ik de middenpeelweg opgegaan. Wilde vandaar afdraaien naar stal, maar dat mocht niet en er reed politie achter me, dus ben braaf weg blijven volge, maar dan moet je dus door tot Kessel, ne ik moest de hele andere kant op. Nou ja, daar gedraaid, weg weer helemaal terug, en toen onderweg naar Heusden. BIJNA daar (echt nog 1 minuut) belt Sanders pap op dat er ene paard uit de wei is en dat ie volgens mensen in het bos (!!!) rende. Dus ik weeromgedraaid, ben ik BIJNA in Maasbree, belt ie weer op, dat het paard gewoon naast de wei bleek te staan en dat ie m inmiddels al gevangen had.
Ok, ik dat meisje dat met mij me terug was gereden, naar huis brengen in Blerick, en ik besloot meteen maar te gaan tanken daar, omdat ik bijn a lege tank had, en met mijn geluk dus geheid stil zou komen te staan. Goed, ik tanken, wil ik betalen, ZIT MIJN PAS NIET IN MIJN PORTEMONNEE en ik had mijn laatste cashgeld gisteren aan MAjo gegeven. Wil ik dus Sander bellen vanuit tankstation, IS MIJN BATTERIJ OP! Ik dus bellen met de telefoon van daar STAAT SANDERS TELEFOON UIT.
Ok, kon ik eenformulier invullen en ondertekenen, moet ik mijn ID laten zien. Maar je raad het al... NIET BIJ ME
Ok, kopie van auto papieren gemaakt, en dan kon ik dus toch naar huis.
Ik heb net heel even op Muggie gereden Ben een ieniemienie stukje op de hei geweest, bij het bloemenweitje en dat bosje achter het infocentrum en toen weer terug en door de nieuwe wijk tegenover stal gewoon door de straten gesukkelt haha.
hessel
Geplaatst: 26-07-09 14:56
arme San, heb echt medelijden met je
Nicole: kan me voorstellen dat Baily niet toekomt aan die rust....
En ik ben weer druk aan het oppassen... Morgen en zaterdag wordt het superlekker weer en moet ik ook de hele dag oppassen, jammer. Ze hebben nog geen zwemdiploma, dus ik wil niet naar het zwembad, want dan moet ik steeds erbij blijven hahaha.. maar het badje zal wel in de tuin staan en dan kan ik daar liggen bakken
Morgen gaan we misschien ook naar de bioscoop naar Mega Mindy, en 's avonds ga ik naar Bruno haha.