Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Moet er zelf 1 kopen trouwens want ik deed t altijd met die van Kel... JoNew schreef:Denise en ik hadden lol vanmorgen![]()
Liep met Denise vanochtend mee naar haar auto samen met Newtje.. staan we daar even te babbelen en we krijgen t over New zijn oren. Dat die weer eens getoiletteerd (?) moeten worden, maar dat ie dat echt niet leuk vindt![]()
Dus Denise zegt ik doe het altijd met een praam om en dan scheer ik ze met een tondeuse.. Dus ik zeg dat kan ik ook wel eens proberen! Heb jij een praam dan? Denise: Ja die heb ik wel.. Gekocht bij de Blokker Dus ik: He?!!!.. Bij de Blokker? Bij mezelf wat moeten ze in godsnaam met een praam bij de Blokker??? Dus Denise ja gewoon eentje die heren ook gebruiken... (ik vond t steeds gekker worden.. een praam te koop bij de Blokker en dan ook nog geschikt voor mannen!!! Wat moeten die mannen daarmee! Zag natuurlijk al rare dingen voor me)
Wahaha wat blijkt nou heeft denise t over de tondeuse en ik nog steeds over de praam!!!
_Rijkie_ schreef:Whahahahhahahahahaha
Ik doe het ook altijd met de tondeuseMoet er zelf 1 kopen trouwens want ik deed t altijd met die van Kel...

een praam voor mannen...
Renee__ schreef:![]()
Ik dacht al, okeeeen praam voor mannen...
kohtje schreef:Renee__ schreef:![]()
Ik dacht al, okeeeen praam voor mannen...
Zo mak als een lammetje
xManon_ schreef:Misschien een hele stomme vraag, maar hoe werkt een praam eigenlijk? Heb geen flauw idee hoe zo'n ding er überhaupt uit ziet.
als je het in dit verhaal ziet.
.
was zo lekker bezig met flexen en strechen, oeps. Maar een travertje zit er nog niet echt in, maar goed wie weet na 3 weken stappen. Talida schreef:ik mocht als tal in stap goed liep erop en dan stapoefeningen doen om dr beetje soepel te houden. Ik denk nou ff half uurtje, als ik dat volhoud. Ben ik klaar, heb ik er 50m opgezeten!was zo lekker bezig met flexen en strechen, oeps. Maar een travertje zit er nog niet echt in, maar goed wie weet na 3 weken stappen.
Talida schreef:Als je hem om bepaalde delen klem wel ja, waarschijnlijk piepen ze dan wel een beetje

alles goed hier? 

)