Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga daar trouwens niet heen
-Zelfde vraag als Lisa-
Morgen nog even naar caroussel wedstrijd om te helpen 
Stef_Winston schreef:ZozoIk ga daar trouwens niet heen
-Zelfde vraag als Lisa-
Heb op Paraat gereden, wou eig manno maarjaMorgen nog even naar caroussel wedstrijd om te helpen
Ik was vandaag ook weer heel behulpzaam door een stukje van de stallen te vegen

aaaahhhh Stef_Winston schreef:Ja hoorde van Desiree, maar ik kom helpen hoorwant ik moet ook oranje dekjes bij de pony's doen ofzo
![]()
Maar tot hoelaat duurt de wedstrijd?
Je moet trouwens even online komenSauvana had tegen m'n nichtje gezet dat ze niet meer op dinlle en Robin mocht
Dus me zusje mag haar nou ook niet meer
en m'n oma vond ook dat ze beetje normaal moest doen
Als ze dat maar niet doen voor onze proef hwhahahah 
nee maar de vader van Yoni had gesponserd ofzo? Ik weet het ook niet precies
Die moesten er iig onder 
Stef_Winston schreef:zozonee maar de vader van Yoni had gesponserd ofzo? Ik weet het ook niet precies
Die moesten er iig onder
Wel leuke schoenen
end november XD
Ik wil van die nide iD's die je zelf kan ontwerpen! Met je naam enzo erop! Té lauw! 
dus maak je geen zorgen
Stef_Winston schreef:Haha okeIk wil van die nide iD's die je zelf kan ontwerpen! Met je naam enzo erop! Té lauw!
Alleen pony's moesten met oranje dekje zover ik weetdus maak je geen zorgen
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Haha okeIk wil van die nide iD's die je zelf kan ontwerpen! Met je naam enzo erop! Té lauw!
Alleen pony's moesten met oranje dekje zover ik weetdus maak je geen zorgen
Ja maar ik zit op een pony
Nouja we zullen morgen wel zien

ik zit te denken of ik morgen ook me nieuwe schoenen aan gaan doen maar ze vallen best wel op dus moet nog ff denken haha
maar wel leuke dag gehad... whhahahaha en niemand snapte het dat we zo laag eindigden. 
Wie was er eigenlijk eerste want heb de prijsuitreiking niet meegemaakt was toen met Brammetje aan het wandelen:P Lisa_Caro schreef:Nee ik snapte er ook geen reet vanWie was er eigenlijk eerste want heb de prijsuitreiking niet meegemaakt was toen met Brammetje aan het wandelen:P
hahaha waar karin en ik mee oefende:P 
22 november wel weer Trixje!
Eevj schreef:hihihih geweldige foto
Karin op Koetsier
Annemiek whahhahaha DJoysDesignz schreef:Annemiek whahhahaha
.
Gaaaaf!
Nou koetsier valt geneens op in de groep
ahah