uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat onze Juul gisteren voor het eerst officieel van haar pony is gekukeld! Maar... dat heeft ze tegen niemand verteld!
Dus jow heeft heel subtiel een klein berichtje achtergelaten op het whiteboard:
Was vanmorgen al vroeg heb eerst wei uitgemest dat wilde ik al een hele week doen... En 't was gelukkig even droog. Jimmy buiten gezet en 5 minuten later gaat 't regenen... maar daar wordt ie hard van! (alleen beetje jammer van de wei)
Zit nu op school beetje achterstallig onderhoud te doen bah. Maar moet gebeuren!
Geen wedstrijd dit weekend, Edie is zo beroerd en ziek, dat ik haar afgemeld heb.. helaas pindakaas. Hemel Esther, wat ben jij vroeg zeg.. kom nu net onder de douche vandaan.. misschien nog even naar de manege, maar weet het niet zeker.
Weer een schimmel erbij,leuk hoor, ben gek op schimmels..... Hoop dat ie een beetje schoon is op zichzelf,de mijne poept braaf in 1 hoek en is nooit geel of vuil, mazzel. Hij/Zij is al wel licht, mijne is ruim een jaar ouder en nog flink wat donkerder,maar het gaat wel hard, ieder jaar 2 tinten, zeg ik altijd. Veel plezier ermee.
Jow morgen spik en span met je nieuwe setje ik weet dat je het kan sletti het feestkonijn kom maar op met dat festijn Publiek genoeg en duimen dat willen wij niet verzuimen
Esther, wat leuk, gefeliciteerd, waar komt ze vandaan? Enne is het die dure waar je het met Jo over had Gaaf hoor, zie haar over een dikke week dan wel, dan kom ik de eerste kist met zooi brengen.
Wordt het een hele volksverhuizing mariska? Helaas zijn de kasten tijdelijk uitverkocht.... Jan moet maar snel gaan timmeren! Geloof dat m'n vader een kast wilde kopen voor Juul anders, maar moeten even kijken of er een plekje voor is.
Essie is happy! Moet alleen wel bar doen vanavond helaas dus latertje..
acacia
Geplaatst: 11-10-09 10:13
wat een leuk paard heb je gekocht Esther ! En zo stil gehouden dat je ermee bezig was, knap hoor !
Dus vandaag komt ze al, ze wordt gebracht dus ?
Nou, we zien de foto's wel en elzen de verhalen. Veel plezier met haar !