Liisette_ schreef:Rox kwam toch pas toen Gé overleden was? Of was ze er toen al ??
ze was er toen al.. Want hiervoor stond ze in die stal die nu leeg staat..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Rox kwam toch pas toen Gé overleden was? Of was ze er toen al ??
Elja schreef:jullie hebben bijna allemaal havo en tl?
ik heb vwo
voor de mensen die na tl nog havo gaan doen, success =)
lekker nutteloos bericht maarja
Wat een beest!
We gingen steeds vaker samen naar de manege toe, om naar hem te gaan enzz
echt leuk! 
en dat ie er toen nog niet eens was
echt stom
Maar dat heeeeel erg mee
en dat was op 1-09-2006:
Iriis_ schreef:Liset en ik waren er toen Desperado kwamWat een beest!
Door hem zijn we echt vriendinnen gewordenWe gingen steeds vaker samen naar de manege toe, om naar hem te gaan enzz
echt leuk!
Ik weet nog zooo goed dat we echt op Frans zaten te wachten, en dat Sabina ineens riep, jaaaa daar is ie!! En wij helemaal schrokkenen dat ie er toen nog niet eens was
echt stom
![]()
En we waren vet bang dat ie weer met zo'n lelijk ding als Rox zou komenMaar dat heeeeel erg mee
Astor schreef:Deze foto stond in de map van foto's Cursesweek 2006 dag 5en dat was op 1-09-2006:
http://i171.photobucket.com/albums/u298 ... 1192988784
Kijk dat lippiee!

Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Liset en ik waren er toen Desperado kwamWat een beest!
Door hem zijn we echt vriendinnen gewordenWe gingen steeds vaker samen naar de manege toe, om naar hem te gaan enzz
echt leuk!
Ik weet nog zooo goed dat we echt op Frans zaten te wachten, en dat Sabina ineens riep, jaaaa daar is ie!! En wij helemaal schrokkenen dat ie er toen nog niet eens was
echt stom
![]()
En we waren vet bang dat ie weer met zo'n lelijk ding als Rox zou komenMaar dat heeeeel erg mee
Juah! Echt grappig !![]()
Ik had echt verwacht dat het een heel lelijk ding werd! Maar integendeel!![]()
Zo'n lekker beest was dat! Mis hem nog steeds wel hoor!
Astor schreef:Twix = toch worlino of heette Desperado eerst Twix?
Of heb ik het nu helemaal door de war gehaald?
! Kirsten_S schreef:Ik vind Rox niet lelijk voor een tuiger!
! dat getrippel
!