winnitou schreef:Goedemorgen allemaal en welterusten voor benookduiker!
Straks naar de manege, het is nu even droog, ben heel benieuwd hoe het land erbij ligt en vooral hoe glibberig het pad is. Henk belde gisteravond al om aan te bieden Napoleon van het land te halen voor me. Wat een schat!
Maar ik vind de wandeling naar het land wel lekker (als het niet onweert) en ik niet aan de glij ga. Heb dan alleen weinig tijd om ook te rijden, moet om 11.45 uur weer in Westzaan zijn. Ga waarschijnlijk longeren. Moet ook bijgehouden worden. en ik sport zelf heel hard bij mijn schoonouders, 100 keer de trap op en weer af. Hebben gisteren het tapijt er uit getrokken en zijn begonnen met het behang te verwijderen, dat valt tegen, vinyl behang de bovenlaag gaat er wel af maar deonderlaag, steken met een plamuur mes, moet maar even kijken of er een middeltje voor bestaat zodat het oplost. Ben je vanmiddag/vanavond aan het werk Ate, dan kom ik even neuzen.
Heb gisteren ook aan bodybuilding gedaan, een slaapbank, tekentafel (loodzwaar) en nog meer spullen de trap af gewerkt. Floris begint al dat ik maar moet komen helpen de kramen op te bouwen, kan ik de zware zeilen erop leggen.
Ga kind in de kleren helpen en schoolklaar maken.
Dooooeeeeeeggggggg
ff behang afweek halen of een stoomaparaat huren dat heb je altijd met vinyl behang dat je lagen er af trekt zou ook een plantenspuit kunnen vullen met warm water en dat over die laag die blijft zitten spuiten laat het ook beter los jammer dat je niet zoveel tijd heb op manege had je ate ook ff voor me mee kunnen nemen ach ik zie het dan wel of vanavond lukt doeiiiiiiiiii ps ik werk van 9 tot 1 vandaag dus zal je wel niet zien

en
.
gekocht om naar ate te kunnen lopen van de week op mijn schoenen stond ik tot enkels er in
en is toch zonde van me leren laarsen om door die bagger te lopen