tof Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Marieke, thanx voor het mee gaan en Jet, thanx voor je zadelpasservice

Tommie is vals, hij bijt iedere keer bijna de lip van Zoortje eraf

heb er een goed gevoel over ik krijg het woensdag te horen
dan kom ik erzelf bijzitten
djinnie schreef:He Tess, ik ga om half 12, was de planning, naar de zandvlakte. Als je t leuk vind kun je wel mee. Ik ga expres rond half 12, omdat ik dan zeker weten om 1 uur terug ben en klaar ben met afzadelen en voeren van Moonie, zodat ie om 1 uur het land op kan...
morgen maar even met martingaal rijden

Leuk rijden daar
De jongens waren weer braaf. Ko heeft maar een gekke sprong gedaan en het handgalopknopje is iets zoek maar hij sprong al wel beter aan dan van de week
madelon31 schreef:zo hier verslaggie van mij...![]()
Vandaag met anietje, nous en mijn nerdie vriendin fallon naar noordwijk geweest om nieuw gebied te ontdekken....
Nou dat is gelukt hoor....kaartje was bietje onduidelijk maar met wat passerende ruiters zijn we een eind gekomen.
We zijn nog even op het strand geweest..we vroegen aan passerende ruiters of het druk was op het strand maar volgens haar was dat nu niet het geval want het was een NAAKT strand![]()
![]()
![]()
Hihi dus wij in volle galop naar dat strand..ligt er niemand![]()
![]()
![]()
Ja aan het eind 3 mensen ofzo maar echt een duidelijk beeld hebben we niet gekregen.
Verder was het wederom gezellig op een paar ruzies tussen mij en anietje want die blijft echt zooooo eigenwijs![]()
We gaan zeker nog eens terug want we hebben volgens mij nog niet alles gezien.
Maar dames ik heb wederom genoten van jullie gezelschap we doen het snel weer over![]()
(weet niet zo goed waar ik moet zoeken) Binar schreef:Mike komt a.s. dinsdag ipv maandag. Zijn er nog mensen die willen lessen??
Ik heb nog plek vrij!!!
Weet iemand waar je (gratis) muziek kan downloaden voor mp3??? Wil een nummer op mijn telefoon maar ik ben er niet zo handig mee(weet niet zo goed waar ik moet zoeken)

Xeen schreef:ooh mijn god, over een paar uur zit ik in het vliegtuig naar Spanje
Ik ga jullie wel missen !
Letten jullie een beetje op Vesra ?
!