Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gass schreef:Ja klopt, dit stond ook met nadruk beschreven in de uitnodiging.
Maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe dit nieuwe wedstrijdssysteem nu allemaal precies in zijn werk moet gaan.
Gass schreef:Ja maar het overleg met ondernemers zal toch anders zijn omdat ze toch ook andere belangen hebben dan ruiters en/of commandanten die niets met de bedrijfsvoering te maken hebbem. Lijkt mij ook wel heel interessant.
confetti schreef:Gass schreef:Ja maar het overleg met ondernemers zal toch anders zijn omdat ze toch ook andere belangen hebben dan ruiters en/of commandanten die niets met de bedrijfsvoering te maken hebbem. Lijkt mij ook wel heel interessant.
Deze bijeenkomst is alleen voor de ondernemers. De ondernemers hebben namelijk een mail gehad met een speciale uitnodiging. Deze avond is dus niet voor mensen die geen ondernemer zijn. En wat ze morgen gaan vertellen wordt volgende week ook verteld, ze gaan het nieuwe systeem voorleggen aan de ondernemers.
Gass schreef:Ja maar het overleg met ondernemers zal toch anders zijn omdat ze toch ook andere belangen hebben dan ruiters en/of commandanten die niets met de bedrijfsvoering te maken hebbem. Lijkt mij ook wel heel interessant.