Jaaa en vlieland is ook zoooo leuk!!! Ik kom daar al zo lang!! En ook al heel lang bij de Seeruyter

Je boft maar Juul!

Maar ik hoop idd dat Ameland net zo leuk wordt! Ik heb minder met dat eiland, maar hopelijk veranderd dat snel

Zal vast wel

Ik ben vandaag even naar de manege geweest, super leuk!! Heb toledo een poetsbeurt gegeven, lieve pony

En Aranka liep suuuper!!! Judith zei dat het vandaag niet eens op zn best ging, maar ze liep voorwaarts en stukken met het hoofd naar beneden

Ik heb ook even mogen voelen

Best moeilijk hoor. Je moet op zoveel dingen letten bij Aranka. Maar ik voelde wel gelijk hoe ze vooruit was gegaan! Bij uitstappen gewoon hoofd tot de grond! Rug vet goed gebruiken!! Echt petje af hoor Judith! Ik deed lang niet alles goed op Aranka, en judith kent elke beweging

Dus helaas reed ik niet zo goed als Judith, maar ik had echt stukjes joh... WOW echt dat ze de teugel wou aannemen en recht liep en dan voel je echt power.. super!! En ik denk dat het alleen nog maar beter wordt

Daarna was het ook wel gezellig, heb ook nog even lopen praten met andere meisjes.. al vond ik die op jasmijn niet echt lief doen tegen jasmijn.. maar volgens mij bedoelde ze het goed

Ze waren allemaal heel aardig in ieder geval

Al vond ik wel dat de paarden slechte hoeven hadden!!!! Echt Jasmijn vet afgebrokkeld en Dironja mist een hap uit haar voorhoef... mmm zag er niet echt goed uit :S
Oja... en Sence.. ik heb Kai van de uitdroging gered

Nee grapje hoor... maar hij was met het touw vastgebonden aan de tralies bij Big Ben en dan is het touw te kort om aan de andere kant van de stand bij de drink bak te kunnen... ik was em even een beterschapsknuffel aan het geven

En toen zag ik dat dus... ik gelijk em losmaken en toen ging ie heel veel drinken... Heb em nu maar vastgemaakt aan de voerbak.
Daarna zijn Judith en ik nog even naar Bosgra geweest

Mooie nieuwe rijbroek gekocht

hihi..
Ik hoorde van Judith idd ook over dat van Nikitha... je kunt er niet zoveel aan doen.. maar dat paard kan zoooo goed lopen!!! zo jammer als dat gebeurd... ze hebben het op zich wel goed met haar voor, maar het is niet echt goed voor haar. Ik vond haar vandaag ook niet echt goed lopen... wel jammer hoor..
En ik zou idd maar je spullen opbergen dan!! Je kan ook altijd vragen of je boven ergens een kast mag plaatsen. Je kan ook gewoon een kast kopen bij de kringloop en dan daar zon zadelbok in doen... En dan op Slot

Ze moeten in ieder geval niet zomaar aan je spullen zitten!!!