Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 21:01

Whaaaa ameland is leuk hoor lied! Hadden vroeger een huisje daar en wil er ook weer eens heen! Ik heb je weer even terug gepm't Knipoog

Jaa tis mijn tweede familie op vlieland, mijn tweede thuis en voel me er heel blij en gelukkig haha ze weten onderhand ook alles van me en we kennen elkaar daar door en door, dat wil ook wel als je 2 maanden bij iemand in huis woont! Het zijn schatjes daar! Hopelijk zijn het op ameland ook schatjes haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:28

Ik was vanavond even meegegaan met Judith naar de manege... even kijken hoe Aranka loopt, en dat gaat goed zeg!!

Ik vond Aranka erg goed lopen, lekker voorwaarts en ze zat lekker!! Heerlijk hoor Lupi, eigenlijk wou ik er niet meer af Knipoog Jammer dat er een paard in de kleine bak los stond...

Maar hoe goed Aranka liep, zo geschrokken was ik van Nikita. Dat paard liep het kwartiertje dat ik kwam kijken constant met haar mond 5 tot 10 cm open. Het bit drukte echt op haar onderkaak, verbinding kon je niet echt soepel noemen en ze durfde haar mond gewoon niet te sluiten... Zo.. pff, pijnlijk!
Daarnaast vond ik haar ene achterbeen ook raar dik en zoals Judith zei werd daar eigenlijk niet echt om gedacht.. Zonde van zo'n paard.. Leek niet alsof ze er prettig bij liep.

Daarnaast, was er ook behoorlijk wat heibel in de stands.. Double en Winnie zijn levens gevaarlijk tijdens het voeren en BigBen keek ook niet blij toen we met Aranka langs kwamen.

En de zadelkamer! Wat een bende! Maar denk niet dat ik daar echt over mag oordelen..
*denkt aan eigen zadelkamer... en houd mond*

Verder heerlijk gekletst na het rijden, was weer ouderwets gezellig Haha! Moeten we vaker doen Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 08:27

Aiiii... wat klinkt dat vreselijk Rianne! Vooral dat van Nikitha! Nikitha heeft achter altijd een dik been, een daar zal ze wel niet van af komen ook, maar jammer dat dara niet om gedacht wordt en dat van dat bit klinkt ook erg pijnlijk!

Maar fijn dat Aranka en haar eigenaar, judith, wel goed bezig zijn! Klinkt leuk!

Wou ik gister mn hoofdstel bestellen Lachen moet je voor minimaal 40 euro bestellen daar bij ooteman Boos! ja maar dat is niet de bedoeling! Grrrr...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 08:46

De zadelkamer is inderdaad een zooooooooiii! Heb nu al mijn troep in 2 grote tassen gedaan, en staan netjes op de plank Clown Als het goed is.... En mn zadel hangt daar nog netjes Tong uitsteken Nou ja netjes, al die haren van Choco zitten erop Boos!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 08:52

Nou vreselijk niet dat het zon zooi is! daar kan ik zo slecht tegen! Ik ruim 'mijn' zadelkast altijd netjes op en controleer of alles er nog is! Ik weet niet wie die zooi maakt maar ik zou er wat van zeggen of er een melding van maken! Zijn toch vaak dure spullen die je in een zadelkamer neerzet!

Hoe komen er haren van choco op jou zadel???

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 08:56

Sandra, dildo dus en ik zijn aan het regelen voor een eigen kast omdat haar spullen ongevraagt gebruikt worden, en ik een eigen zadel + hoofdstel, dekjes en onderlegger heb die toch wel wat waard zijn Nagelbijten / Gniffelen Ik heb een stoffen zadelhoes om mijn zadel, en choco zn dekjes zitten onder de haren, dus mijn hoes zit er hélemaal onder Boos!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 10:21

Ik zou gewoon mijn spullen vastzetten met een slotje! Je kan je zadel aan je beugel vastzetten aan je zadelsteun en hoofdstel eraan! Misschien kinderachtig, maar ook kinderachtig dat anderen jouw spullen ongevraagd gebruiken!! Zou ik ook niet leuk vinden, mijn spullen worden alleen gebruikt door de andere leaser en alles zit in een zadelkast met slot!

Nou ik zal de stad in in zo... eerst even met school bezig!

Doei, doei

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 14:30

Huh hoe moet ik mijn beugel aan de zadelsteun vast maken dan? De beugel zit al vast aan het zadel Tong uitsteken En waar het hoofdstel dan?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 15:47

Ketting om de beugel en vastzetten aan de zadelsteun slotje erbij... Zoiets, bedacht maar wat hoor Lachen

Maar een eigen kast is veeeeel beter natuurlijk!

Owww de nieuwe divoza gids is er... aiii zoveeeeeeel leuke dingen!!

Vet mooi weer!!! Morgen lekker rijden!!! En dan een hele week niet.. zit in Brussel Huilen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:18

In Brussel?

Aaah zo Haha! Ja dat is ook nog een idee. Maar het liefst gewoon iets waardoor ze erook niet met hun tengels aan hun komen Clown

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:30

Jaaa, op excursie in Brussel... wel even leuk er tussenuit! Even sjoppen tussendoor bij de Zara en Mango!! En vrijdag een presentatie geven bij een bedrijf in het engels... we hebben gewonnen met ene project op school... aiii

Ja het liefst achter slot en grendel dat ze met hun tengels er niet aan komen!! Of een briefje ophangen!?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:33

Jaaa en vlieland is ook zoooo leuk!!! Ik kom daar al zo lang!! En ook al heel lang bij de Seeruyter Haha! Je boft maar Juul! Haha! Maar ik hoop idd dat Ameland net zo leuk wordt! Ik heb minder met dat eiland, maar hopelijk veranderd dat snel Haha! Haha! Zal vast wel Haha!

Ik ben vandaag even naar de manege geweest, super leuk!! Heb toledo een poetsbeurt gegeven, lieve pony Haha! En Aranka liep suuuper!!! Judith zei dat het vandaag niet eens op zn best ging, maar ze liep voorwaarts en stukken met het hoofd naar beneden Haha! Ik heb ook even mogen voelen Tong uitsteken Best moeilijk hoor. Je moet op zoveel dingen letten bij Aranka. Maar ik voelde wel gelijk hoe ze vooruit was gegaan! Bij uitstappen gewoon hoofd tot de grond! Rug vet goed gebruiken!! Echt petje af hoor Judith! Ik deed lang niet alles goed op Aranka, en judith kent elke beweging Tong uitsteken Dus helaas reed ik niet zo goed als Judith, maar ik had echt stukjes joh... WOW echt dat ze de teugel wou aannemen en recht liep en dan voel je echt power.. super!! En ik denk dat het alleen nog maar beter wordt Haha!

Daarna was het ook wel gezellig, heb ook nog even lopen praten met andere meisjes.. al vond ik die op jasmijn niet echt lief doen tegen jasmijn.. maar volgens mij bedoelde ze het goed Lachen Ze waren allemaal heel aardig in ieder geval Lachen Al vond ik wel dat de paarden slechte hoeven hadden!!!! Echt Jasmijn vet afgebrokkeld en Dironja mist een hap uit haar voorhoef... mmm zag er niet echt goed uit :S
Oja... en Sence.. ik heb Kai van de uitdroging gered Tong uitsteken Nee grapje hoor... maar hij was met het touw vastgebonden aan de tralies bij Big Ben en dan is het touw te kort om aan de andere kant van de stand bij de drink bak te kunnen... ik was em even een beterschapsknuffel aan het geven Tong uitsteken En toen zag ik dat dus... ik gelijk em losmaken en toen ging ie heel veel drinken... Heb em nu maar vastgemaakt aan de voerbak.

Daarna zijn Judith en ik nog even naar Bosgra geweest Haha! Haha! Mooie nieuwe rijbroek gekocht Haha! hihi..

Ik hoorde van Judith idd ook over dat van Nikitha... je kunt er niet zoveel aan doen.. maar dat paard kan zoooo goed lopen!!! zo jammer als dat gebeurd... ze hebben het op zich wel goed met haar voor, maar het is niet echt goed voor haar. Ik vond haar vandaag ook niet echt goed lopen... wel jammer hoor..

En ik zou idd maar je spullen opbergen dan!! Je kan ook altijd vragen of je boven ergens een kast mag plaatsen. Je kan ook gewoon een kast kopen bij de kringloop en dan daar zon zadelbok in doen... En dan op Slot Tong uitsteken Ze moeten in ieder geval niet zomaar aan je spullen zitten!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:34

Brussel is zooooo leuk!!! Ze hebben idd echt zon winkelstraat met een grooooote Zara en heel veel HM Haha! Haha! Echt leuk!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:34

Whaaa ik wil ook een keer bij de paardjes weer kijken... Wat voor rijbroek heb je gekocht lied!!??

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:35

Jaaaaaaaa i know!! ik ben er al eens eerder geweest Tong uitsteken en Antwerpen zijn we ook! wordt wel gezellig dus!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:37

Was je bij Bosgra!?? Heb je Black niet eens even dag gezegd!? Tong uitsteken Black is de buurman van Bosgra Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:39

Hele mooie bruine eurostar met leren zitvlak. Die ene die ik al heb en dan dus in het bruin Haha!

Oeeeeeh, antwerpen is ook zoooo leuk!! ben ik afgelopen zomer geweest, daar is ook zon heeeeele grote winkelstraat!!! Echt HEAVEN Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:40

Ik ben langsgeweest, maar black was er niet... Hij was aan het thee drinken met de ALIENS!!!!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:44

Oeeeee was Black aan het theedrinken met Aliens??? Aiii dan moet ik morgen hem maar even erop aanspreken!! Ik wil dat hoofdstel van ooteman.nl maar moet dan eerst voor 40 euro bestellen!! Boos! Boos!

Owww mooi bruin! Die heb ik ook nml Tong uitsteken Was je rijk ofzo? Knipoog

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 17:45

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Heb een 7 gehaald voor theorie Haha! (doe Orun basiscursus)

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:47

Woooo gefeliciteerd marijke!!

Waar doe je de cursus!? Ik heb em in Sneek gedaan!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:51

Mmm.. had mn spaarrekening geplundert Tong uitsteken Maar ik krijg binnenkort weer salaris, dus daar betaal ik het van Lachen

Miss is er iemand die samen iets met je wil bestellen???

Gefeliciteerd Marijke!!! Haha! Hoe gaat het verder met Gijs?

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 18:29

Ik doe de cursus in Oenkerk.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:11

lydiakampman schreef:
Jaaa en vlieland is ook zoooo leuk!!! Ik kom daar al zo lang!! En ook al heel lang bij de Seeruyter Haha! Je boft maar Juul! Haha! Maar ik hoop idd dat Ameland net zo leuk wordt! Ik heb minder met dat eiland, maar hopelijk veranderd dat snel Haha! Haha! Zal vast wel Haha!

Ik ben vandaag even naar de manege geweest, super leuk!! Heb toledo een poetsbeurt gegeven, lieve pony Haha! En Aranka liep suuuper!!! Judith zei dat het vandaag niet eens op zn best ging, maar ze liep voorwaarts en stukken met het hoofd naar beneden Haha! Ik heb ook even mogen voelen Tong uitsteken Best moeilijk hoor. Je moet op zoveel dingen letten bij Aranka. Maar ik voelde wel gelijk hoe ze vooruit was gegaan! Bij uitstappen gewoon hoofd tot de grond! Rug vet goed gebruiken!! Echt petje af hoor Judith! Ik deed lang niet alles goed op Aranka, en judith kent elke beweging Tong uitsteken Dus helaas reed ik niet zo goed als Judith, maar ik had echt stukjes joh... WOW echt dat ze de teugel wou aannemen en recht liep en dan voel je echt power.. super!! En ik denk dat het alleen nog maar beter wordt Haha!

Daarna was het ook wel gezellig, heb ook nog even lopen praten met andere meisjes.. al vond ik die op jasmijn niet echt lief doen tegen jasmijn.. maar volgens mij bedoelde ze het goed Lachen Ze waren allemaal heel aardig in ieder geval Lachen Al vond ik wel dat de paarden slechte hoeven hadden!!!! Echt Jasmijn vet afgebrokkeld en Dironja mist een hap uit haar voorhoef... mmm zag er niet echt goed uit :S
Oja... en Sence.. ik heb Kai van de uitdroging gered Tong uitsteken Nee grapje hoor... maar hij was met het touw vastgebonden aan de tralies bij Big Ben en dan is het touw te kort om aan de andere kant van de stand bij de drink bak te kunnen... ik was em even een beterschapsknuffel aan het geven Tong uitsteken En toen zag ik dat dus... ik gelijk em losmaken en toen ging ie heel veel drinken... Heb em nu maar vastgemaakt aan de voerbak.

Daarna zijn Judith en ik nog even naar Bosgra geweest Haha! Haha! Mooie nieuwe rijbroek gekocht Haha! hihi..

Ik hoorde van Judith idd ook over dat van Nikitha... je kunt er niet zoveel aan doen.. maar dat paard kan zoooo goed lopen!!! zo jammer als dat gebeurd... ze hebben het op zich wel goed met haar voor, maar het is niet echt goed voor haar. Ik vond haar vandaag ook niet echt goed lopen... wel jammer hoor..

En ik zou idd maar je spullen opbergen dan!! Je kan ook altijd vragen of je boven ergens een kast mag plaatsen. Je kan ook gewoon een kast kopen bij de kringloop en dan daar zon zadelbok in doen... En dan op Slot Tong uitsteken Ze moeten in ieder geval niet zomaar aan je spullen zitten!!!

Dat meisje die op Jasmijn reed is dan dus waarschijnlijk het meisje dat Kai ook least. Teminste, het was vandaag haar dag, en zij rijd nu altijd op Jasmijn. Dus grote kans dat zij dat is geweest. Kai word daar inderdaad vaak aan vast gemaakt, en dan kan hij ook niet goed bij de grond om te eten. Ik maak hem ook altijd vast bij de voerbak Ja Is wel het makkelijkste voor hem, alleen ze moeten eens een normaal halstertouw voor hem kopen ofzo! Hij staat nu aan een touwtje Nagelbijten / Gniffelen Nou, hopelijk word Kai nu snel beter Haha!

Het meisje dat Kai ook least was vandaag naar Ria toegestapt, en het meisje vertelde mij dat Wilfred binnenkort (eerst maar zien, dan geloven) naar Kai gaat kijken, hoe het met hem is. En dan word er dus misschien een dierenarts bij gehaalt, als het nodig is. Ik hoop echt dat er deze keer actie word ondernomen (klopt die zin?:=) want ik begin het een beetje spuugzat te worden!

Welk type van Eurostar heb je? Ik wil ook een nieuwe rijbroek, een andere kleur als wat ik nu heb, grijs.... Wil weer es wat anders Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:17

Ja, dat meisje van Jasmijn least Kai idd. Ik vond haar ook altijd wat ruw op Kai, maar ja.. ieder rijd op zijn eigen manier.

Ik vond het zo zielig voor Kai! Hopelijk wordt er nu beter op gelet Lachen En hopelijk wordt Kai snel beter... weet alleen niet of de dierenarts daar veel aan kan doen...

Ik heb eurostar Klarissa. Met steekzakken en leren zitvlak. Die zitten zooooo lekker!! Haha! En je hebt ze in alle kleuren Haha! Ik heb het liefste een beetje een donkere kleur, maar je hebt ze ook in licht.