ik ben ilse en sta sinds een paar weken met mijn paardje bij jullie op stal waar ik het erg naar me zin heb
dus kom ik even gezellig mee kletsen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus kom ik even gezellig mee kletsen
djinnie schreef:Zeker indrukwekkend. Dat zielige arme laatste paard, wat is die moe!!!
Ik vind trouwens die lokpaarden wel onwijs stoer, Moonlight die was zwaar uit zijn dak gegaan als lokpaard volgens mij.
Oh ja, Nous, ik heb nog even gegoogled, maar voederbieten zijn niet hetzelfde als suikerbieten. Voerderbieten is volgens mij een restproduct wat wordt gebruikt voor het voeren van koeien, varkens, paarden enz... terwijl suikerbieten een doel op zich zijn, aangezien ze daar suiker uit willen halen. Voederbieten = goed, suikerbieten = snoep. Alleen een probleempje, de minste hoeveelheid voederbieten die ik heb gezien was 500 kilo. Voor de rest kun je het per ton kopen (kost niks, die zooi, vanaf 30 euro per ton)... En dan moet je het vaak nog zelf ophalen... Past niet in mijn auto of voerton, ben ik bang...

AnitaJoeri schreef:hey Nous het zijn 2 mutsen hoor die witte en Mosje.Als Joepi er niet bij is zijn ze van alles bang hihi,overal voor stilstaan.Dus erg lang werk gehad haha.
Flauw hoor!!
Binar schreef:AnitaJoeri schreef:hey Nous het zijn 2 mutsen hoor die witte en Mosje.Als Joepi er niet bij is zijn ze van alles bang hihi,overal voor stilstaan.Dus erg lang werk gehad haha.
Ja Mad en Fal, onze 2 helden bij het spoor![]()
Madje is van schrik offline gegaanFlauw hoor!!
Kijk zijn lichaam..mooie foto vind ik.
davinci1 schreef:hoi hoi
ik ben ilse en sta sinds een paar weken met mijn paardje bij jullie op stal waar ik het erg naar me zin hebdus kom ik even gezellig mee kletsen