stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 08:52

Wie wil Bella's deken afdoen..? Ik ben er pas om half6 vanavond.. Jij misschien dan, Marjan? Weet je waat Bella staat?
In het straatje van Mistral, maar dan aan de overkant, 4e box rechts Haha! Haha! Leg hem dan maar in het gangetje om de hoek, vind ik hem wel Haha! thnx!!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 08:57

Tuurlijk weet ik Bella te vinden .Ik ben er zo rond een uur of 1 en dan doe ik hem meteen af.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 09:45

Super, dank je wel! Haha! Misschien is hij al af, dan heeft Brenda hem afgedaan. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik afgesproken heb Bloos hihi
Ik ga even naar de markt, supply's halen Haha! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:04

mogguh willie is weer terug van haar werk hoor Haha!

heeft iemand tijd om Orissa in de molen of los te zetten? Misschien jij bren of daan? Ik wil er desnoods ook wel iets voor geven! Longeren mag ook! Want ik ga het zelf echt NIET redden vandaag!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:53

Djeez het wordt hier wel druk zeg met opdrachten van iedereen Haha!

Sorry, maar ik ben vandaag niet op stal, kom alleen vanavond langs om even gedag aan Omar te zeggen Tong uitsteken Bijrijdster komt. Ik heb sowieso 's avonds net genoeg tijd om Omar te doen (rijden/longeren) en hou helaas weinig tijd over om andere paarden in de molen en los enzo te zetten. Alleen in noodgevallen kan ik het doen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:55

jaa meestal doet bren of marian het wel voor me marian van Lamry dan haha! Maar goed wie er tijd voor heeft heel erg graag!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:58

Annemieke Brenda geeft vandaag zijn bakje voer wel.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:31

Zirano schreef:
Annemieke Brenda geeft vandaag zijn bakje voer wel.

Ik kan het wel rond half 10 doen hoor want dan kom ik even naar stal voor een knuffel voor Omar Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:55

Ik zit ook een beetje krap in de tijd, kom om half 6naar stal, heb om 6uur les, en moet direct erna door naar Kwadijk, want Nadine heeft ook les, en daar wil ik ff gaan kijken Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:59

Hoe gaat het met het paardje van Nadine? Ze heeft een eigen paardje toch?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:26

Nou, het is niet te geloven, maar het is nog steeds niet rond... Ze zou het beestje krijgen, en een 'symbolisch' bedrag moeten betalen voor de spullen enzo, maar nu blijkt dat bedrag ineens 750 euro te zijn!! Dat is niet echt 'symbolisch' meer he.. Verdrietig
Die eigenaresse is er ook vanavond, en ze gaan het contract wat ze hebben opgesteld doornemen, en misschien is het handig om 'tante Ellen' in de buurt te hebben...
Ik ben benieuwd!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 15:33

Azzaro schreef:
mogguh willie is weer terug van haar werk hoor Haha!

heeft iemand tijd om Orissa in de molen of los te zetten? Misschien jij bren of daan? Ik wil er desnoods ook wel iets voor geven! Longeren mag ook! Want ik ga het zelf echt NIET redden vandaag!

willie ik doe dr vanavond wel even aan de lijn Haha! is beter als die molen die zo glad is

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:45

Succes Ellen! Ik duim voor jullie OK dan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:47

Oh ja Mar, mijn vriendin Chantal heeft gisteravond nog 15 min. met Zirano gewandeld. Ik was aan het uitstappen en ze liepen naast mij en Omar. Hij heeft daarna zijn eten gekregen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 15:52

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:53

thnxx Annemiek. Ik hou jullie op de hoogte!
Ik ga nu naar stal. Doei!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:41

dank je Annemieke,Ik heb de deken bij bella afgedaan hoor,zo rond een uur of 1.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 17:34

Dabo schreef:

Van wie heeft Nadine les bij stal Kwadijk? Ik heb daar natuurlijk ook gestaan.
Inderdaad vaag dat ze opeens Euro 750 moet betalen als symbolisch bedrag(misschien zit dat vage in de fam., want baasje van Kyra is familie van Roxanne van Tiësto. Je weet wel...)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 17:35

Gieltje2002 schreef:
Dabo schreef:

Van wie heeft Nadine les bij stal Kwadijk? Ik heb daar natuurlijk ook gestaan.
Inderdaad vaag dat ze opeens Euro 750 moet betalen als symbolisch bedrag(misschien zit dat vage in de fam., want baasje van Kyra is familie van Roxanne van Tiësto. Je weet wel...)

ja dat kind is ook enorm vaag

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:17

Ellen toen ik er vanmiddag was (even na 1 uur) was de deken v Bella al af...
Daan de dekens v Flury en San heb ik bij je kast neergelegd, net als de deken v Ilion hihi. Ik heb tussen t scheepvaartmuseum en t uitgaan vd school even snel Ilion gedaan: lopen en losgooien samen met Missie. Morgen ga ik wel weer rijden, jad ik vandaag geen tijd meer voor.
Morgen gaan mijn moeder en ik weer naar t avl. Ze moet naar de anasthesist en ze moest nog 'iets' doen maar er werd ons niet duidelijk verteld wat....
Op 7 november moet ze onder t mes en na de operatie een paar uur blijven. Als mijn moeder alleen thuis is mag ze niet naar huis dus mijn zusje of ik gaan dan bij haar slapen en de dagen daarna ben ik vrij zodat ik bij haar kan zijn, daarna mijn zusje. Ik wil nl niet dat ze alleen is zo vlak na de amputatie.... je weet niet wat voor impact dat heeft en alleen zijn is dan niet fijn!
Mijn moeder wil ons niet tot last zijn zegt ze, maar ik zou t heel erg vinden als ze hier alleen door moet. We hebben jaren lang met zijn 3en geleefd en we noemde ons huis t vrouwenhuis: kom je aan 1 kom je aan 3! Dat heb ik haar vanmiddag nog even verteld: oftewel we zijn er gewoon voor haar, punt!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:36

dat moet ook hoor want ze moet blindelings kunnen vertrouwen op haar meissies.
Zirano moet morgen weer bekekn worden door de DA. Zakkie is toch weer gaan etteren.
Ondanks de antibiotica van de laatste 9 dagen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:57

IK heb er toch zo onzettend de pe in.Ik hoop dat diegene die uit mij trailer de antibiotica en wortels en appels(geleend/gejat)heeft er erg veel plezier van heeft want ik ben er een uurtje geledn achter gekomen dat Zirano die nog niet helemaal klaar was met zijn kuur antibiotica nu weer een ontstoken zak heeft.Morgen komt hier weer de Dierenarts voor.Ik kan die persoon wel killen.Dat ze wortels en appels pakken vind ik al laag maar medicijnen voor een paard dan ben je toch wel heel ziek.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 20:51

dat is echt gewoon foute boel Boos!
je jat gv d toch geen medicijnen van iemand Boos!
vanavond ook kom ik bij me stal is me halstertouw weg ik boos alle straten doorgezocht. nergens tevinden dus toen is me pa naar de paddocks gegaan daar lag ie niet en toen ging ie kijken bij de molen en ja hoor daar lag me touw. Boos!
hoop echt niet dat het iemand van hier opstal is die al die spullen loopt tejatten want die is echt vandaag of morgen ze kannes kwijt als ik eracher kom wie het is.
nou je zou in iedergeval kunnenzien wie het is of ie nou kleinof groot is het krijgt van mij toch zo een ongelovelijke dreun dat ie voor altijd teherkennen is aanzijn blauwe plek(ken). Boos! Boos!

zo dat lucht op Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:13

Ik ben dan echt behoorlijk pissed off hoor,meestal ben ik niet zo boos,en gisteren maakte het mij ook niet zoveel uit vond ik het alleen zielig van die persoon,maar nu ik toch weer die antibiotica nodig heb omdat Zirano toch weer een ontsteking heeft ben ik echt pissig.En moet ik er ook iet achter komen welk zielige figuur dit gedaan heeft.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 22:05

Het wordt wel steeds erger op stal. Zelf ben ik alleen twee halstertouwen kwijt geraakt (daar baalde ik ook al van). Dat is ook de reden dat ik het halster van mijn vorige paard niet voor Giel gebruik. Als ik die kwijt raak, dan heeft dat veel emotionele waarde. Maar inderdaad, sommige mensen 'lenen'wel eens een halstertouw en vergeten het terug te leggen. Praat het niet goed, maar oke. Maar medicijnen jatten gaat wel heel erg ver. Boos!

Marjan, heb je je trailer dan niet op slot? Mijn vader gaat dit weekend een extra slot op mijn kastje zetten. Ik vertrouw het ook niet meer. Je hoort zulke rare verhalen.