Hoe heet ieeee??
Geweldig johh zon avond.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.. whahah
maar wrm was dat?? Examenfeest..??

*JeeeeJ* We hebben gewoon kneiterhard gegfaloppeerd

.

. Femk3 schreef:heey leuk dat je op de manege komt!!! Was jij ook niet een keer op ponykamp bij mij in de week?
ik ben 4 keer op ponykamp geweest, en ik was gistermiddag op de manege misschien heb 1 van jullie me wel gezien ik heb de hele manege wel 10 duizend keer in de rondte gelopen. khad geen paardrijkleding aan dus ik was makkelijk te herkennen
. Er zijn er wel veel weg hoor dat vond ik wel jammer.. Zoals next one die vond ik echt heel leuk vooral met springen dan ging hij de hele tijd plotseling stilstaan maar na een tijdje luisterde hij vet goed echt een leuk paardje.. en er waren er nog veel meer die weg waren maar ik zou het allemaal niet meer weten. ik ga weer op paardrijkamp in augustus in week 32 dus tm 12 augustus.
het is wel mooi geworden trouwens met de verbouwing vooral de kantine is erg mooi geworden.
blijf ik nog een beetje op de hoogte
... wie is Kubayli.. is dat eigenpaardje? 
(helemaal schoorl gek als ik irritant ben moeten jullie het zeggen hoor
) 

lampjerulez schreef:Femk3 schreef:heey leuk dat je op de manege komt!!! Was jij ook niet een keer op ponykamp bij mij in de week?
zou kunnenik ben 4 keer op ponykamp geweest, en ik was gistermiddag op de manege misschien heb 1 van jullie me wel gezien ik heb de hele manege wel 10 duizend keer in de rondte gelopen. khad geen paardrijkleding aan dus ik was makkelijk te herkennen
. Er zijn er wel veel weg hoor dat vond ik wel jammer.. Zoals next one die vond ik echt heel leuk vooral met springen dan ging hij de hele tijd plotseling stilstaan maar na een tijdje luisterde hij vet goed echt een leuk paardje.. en er waren er nog veel meer die weg waren maar ik zou het allemaal niet meer weten. ik ga weer op paardrijkamp in augustus in week 32 dus tm 12 augustus.
het is wel mooi geworden trouwens met de verbouwing vooral de kantine is erg mooi geworden.

. Gister Otje voor het eerst weer gereden, en vandaag weer. 

.. maar sommige stukjes vond ik wel lekker gaan
. 

? 

.. Ik moet nu ook weer weg, ik ben er vanaaf nog wel ff.
. 
hahahah Purmerburger schreef:Yup Kubayli is van Wendy
Lampjerulez: Wat voor kleren had je dan gister aan oid want ik was er ook gister, voor een hele lange tijd
(neej ik ben geen skater maar kvind de kleding gewoon leuk staan
)